stanowisko:

Inżynier wsparcia technicznego klienta

Firma:ORGADATA East Europe Sp. z o.o.
Treść ogłoszenia:
Jesteśmy niezależnym, renomowanym producentem oprogramowania do projektowania ślusarki otworowej i fasad, działającym na wielu rynkach na świecie. Korzystamy z ponad 30-letniego doświadczenia w opracowywaniu oprogramowania i dzięki programowi LogiKal® jesteśmy głównym oferentem aplikacji do projektowania aluminiowych konstrukcji okiennych, drzwiowych i elewacyjnych. Szukamy kreatywnej i ambitnej osoby na stanowisko:

INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA

Miejsce pracy
Koszalin, woj. Zachodniopomorskie, Polska

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą współpracę z klientami firmy w zakresie doradztwa i wsparcia technicznego, polegającą na:

- wsparciu w zakresie obsługi naszego programu,
- analizie zastosowanych rozwiązań w projektach klienta,
- weryfikacji poprawności przyjętych rozwiązań przez klienta,
- pomocy w zakresie korzystania z naszego programu

Oczekujemy:

- umiejętności czytania rysunku technicznego
- znajomości środowiska CAD
- otwartości w komunikacji
- znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
- zaangażowania i chęci podejmowania nowych wyzwań,
- mile widziana będzie znajomość zasad budowania konstrukcji okienno-drzwiowych i fasad

Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- satysfakcjonujące wynagrodzenie zależne od wiedzy i zaangażowania,
- możliwość elastycznych godzin pracy,
- możliwość realizacji odpowiedzialnych i samodzielnych zadań,
- możliwość uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych,
- cykliczne szkolenia podnoszące umiejętności i poszerzające wiedzę,
- wysokie standardy kultury organizacyjnej w międzynarodowym przedsiębiorstwie,
- możliwość dalszego osobistego rozwoju w ramach naszej organizacji,

Jeśli uważasz, że to praca dla Ciebie 
Wyślij swoje zgłoszenie przez e-mail na adres:  dki@orgadata.pl

Czas publikacji:2019-11-04 11:35:58

« powrót