Podsumowanie IV Spotkania Dickson Dealers

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

IV Spotkanie Dickson Dealers

fot. Dickson-Constant

IV Spotkanie Dickson Dealers


IV Spotkanie Dickson Dealers

fot. Dickson-Constant

IV Spotkanie Dickson Dealers

IV Spotkanie Dickson Dealers

fot. Dickson-Constant

IV Spotkanie Dickson Dealers

IV Spotkanie Dickson Dealers

fot. Dickson-Constant

IV Spotkanie Dickson Dealers

IV Spotkanie Dickson Dealers

fot. Dickson-Constant

IV Spotkanie Dickson Dealers

IV Spotkanie Dickson Dealers

fot. Dickson-Constant

IV Spotkanie Dickson Dealers

Dickson Dealers to specjaliści zajmujący się fachowym doradztwem, wyceną i montażem technik osłonowych z całej Polski. Aby zwiecznić rok 2018, 3-4 grudnia 2018 odbyło się IV Spotkanie Dickson Dealers w Hotelu Fabryka Wełny w Pabianicach.  


Mając na uwadze historię obiektu, doskonały serwis oraz świetną lokalizację, po raz kolejny zdecydowaliśmy się wybrać tę lokalizację na nasze spotkanie – mówi organizatorka eventu, Monika Konopka-Machlowska. 


Spotkanie rozpoczęto od podsumowania roku 2018, targów R+T oraz globalnej kampanii reklamowej New Dickson. Po sukcesie działań marketingowych, podjętych na terenie Polski, zapowiedziano kontynuację kampanii również w roku 2019. Następnie głos zabrał Peter Winters – Prezydent organizacji parasolowej ES-SO. Prowadzący opowiedział o nowej platformie edukacyjnej, która wyjaśnia zalety stosowania osłon przeciwsłonecznych na rynku mieszkaniowym i projektowym. ES-SO udostępniło również na stronie ESBO program do symulacji wykorzystania dynamicznych osłon przeciwsłonecznych zgodnie z ustalonymi normami ISO 15099 i EN ISO ISO52022 / 1, który został zaprezentowany i objaśniony podczas spotkania.

Kolejny panel, prowadzony przez Tomasza Stefańca – Area Sales Managera, traktował o tkaninach markizowych (Orchestra MAX oraz Infinity) i screenowych, dostępnych w ofercie producenta Dickson, kładąc szczególny nacisk na aspekt parametrów technicznych oraz produkcji w świetle zasad zrównoważonego rozwoju. 

Drugim gościem specjalnym był Jarosław Nawara – Dyrektor Handlowy firmy RONDO, który zaprezentował kompleksową ofertę stylowych mebli outdoorowych, produkowanych przy użyciu drewna z robinii akacjowej oraz tkanin z akrylu barwionego w masie – Sunbrella. Firma RONDO tuż przed spotkaniem została nagrodzona Diamentem Meblarstwa 2019 za komplet mebli wypoczynkowych Nourd w kategorii „Strefa Outdoor”, o czym miała zaszczyt poinformować uczestników podczas spotkania. 

Na życzenie Dickson Dealerów, podobnie jak w roku 2017,  trzecim prelegentem był adwokat Michał Hosowicz. Kompleksowo omówił nowości ustawodawcze i orzecznicze z roku 2018 wpływające na prowadzenie działalności gospodarczej, zwracając uwagę na terminologię przedawnienia roszczeń. Po panelu konferencyjnym nadszedł czas na uroczystą kolację oraz rozgrywki w kręgle, które stały się już tradycją corocznych spotkań Dickson Dealers. 
Dzień drugi rozpoczęła Monika Konopka-Machlowska podsumowaniem działań marketingowych podjętych lokalnie w roku 2018. Ważnym punktem wystąpienia była prezentacja nowej odsłony strony poświęconej Dickson Dealerom: www.doskonalemarkizy.pl. Dzięki usystematyzowaniu informacji dostępnych na stronie oraz zastosowaniu nowych możliwości wyszukiwania, uzyskano efekt spójnej i przejrzystej wyszukiwarki. Ostatnią część spotkania poprowadzili producenci osłon przeciwsłonecznych. Firmy SELT, DRAGON i MOL zaprezentowały nowości produktowe dostępne w ofercie od przyszłego sezonu oraz plany marketingowe i logistyczne na nadchodzący rok.

Dziękujemy wszystkim gościom za przybycie. W programie Dickson Dealers stawiamy na edukację, profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta, dlatego tak cieszy nas ogromne zainteresowanie corocznymi spotkaniami. Widzimy, że rynek osłonowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a klienci coraz częściej zwracają uwagę na jakość produktu. Wierzymy, że informacje przekazane Dickson Dealerom pomogą wzbogacić ich wiedzę oraz ofertę produktową. Mam nadzieję, że w przyszłym roku spotkamy się w jeszcze większym gronie – tak tegoroczne spotkanie podsumowała Monika Konopka-Machlowska, odpowiedzialna w firmie Dickson za działania marketingowe i sprzedaż na terenie Polski.


W roku 2018 grono Dickson Dealers reprezentowały firmy: AMAROL, ARENT, ARTA, ARTIMA, ATUT, DOTO, FIRANECZKA, GALANTEX, HELIOSUN, JARYS, LAKI, MAG, MARKIZ SERWIS, MK STUDIO, MONOLITH, ORLITA, PERFECTA, PERGOTENDACH, ROLSTYL, SIGMA, SKALMAR, SŁONECZNY DOM, SOLDECO, SOLMA, SUNTECH, TASTA, VERTICO, WIOLLA oraz ŻMIDZIŃSKI.

#rolety_zewnetrzne, #rolety_wewnetrzne, #oslony_sloneczne, #tkaniny, #Dickson_Dealers

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Strona główna | O firmie | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

Dickson-Constant

59443 Wasquehal Cedex
Z.I la Pilaterie 10, rue des Châteaux B
tel.: +48 790 77 00 19
tel.: Monika Konopka 790 243 000
e-mail: contact@dickson-constant.com
http://dickson-constant.com/pl/PL
http://www.doskonalemarkizy.pl
http://facebook.com/dicksonconstant/



Podpisanie przedwstępnej, warunkowej umowy sprzedaży udziałów ANWIS

Podpisanie przedwstępnej, warunkowej umowy sprzedaży udziałów ANWIS

ANWIS poinformował, że w dniu 12 czerwca 2019 r....

Łatwiejszy montaż markiz przegubowych markilux

Łatwiejszy montaż markiz przegubowych markilux

Aby ułatwić montaż markiz przegubowych, markilux...

Sposoby na ochronę przed słońcem

Sposoby na ochronę przed słońcem

Rodzaj osłon przeciwsłonecznych warto wybrać już na...

Plisa w roli głównej

Plisa w roli głównej

Pomysłodawczyni kampanii “Dopasowana do różnych...

Novoferm przejmuje Robust AB

Novoferm przejmuje Robust AB

Novoferm przejmuje szwedzką firmę Robust AB, a tym...



» Więcej na subportalu osłony, bramy