Konfrontacja wiedzy z praktyką w zakładzie produkcyjnym KRISPOL

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Konfrontacja wiedzy z praktyką w zakładzie produkcyjnym KRISPOL

fot. KRISPOL

Konfrontacja wiedzy z praktyką w zakładzie produkcyjnym KRISPOL


KRISPOL, polski producent kompletu stolarki dla domu, gościł w jednym ze swoich zakładów produkcyjnych trzydzieścioro studentów Politechniki Poznańskiej. W ramach wizyty mieli oni szansę zapoznać się z procesem produkcyjnym segmentowych bram garażowych oraz bram przemysłowych. Uwaga gości skupiła się przede wszystkim na praktycznym zastosowaniu metody lean manufacturing w firmie KRISPOL. 


Wizyta studentów rozpoczęła się od krótkiej prezentacji o firmie, jej dotychczasowym rozwoju oraz osiągnięciach i nagrodach. Następnie goście zostali oprowadzeni po zakładzie produkcyjnym i zapoznani z tajnikami produkcji bram oraz metodami zarządzania produkcją wdrożonymi w firmie KRISPOL.

Działania skierowane do studentów to element employer brandingu firmy KRISPOL. Rynek pracy jest z perspektywy pracodawcy coraz bardziej konkurencyjny, a spotkania ze studentami pomagają budować wizerunek nowoczesnego i rzetelnego pracodawcy wśród osób dopiero rozpoczynających zbieranie zawodowych doświadczeń – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Organizacji. – Jako pracodawca tworzymy warunki do rozwoju zawodowego i osobistego naszych Pracowników. Poprzez rozbudowany program szkoleń podnosimy kwalifikacje, a dzięki licznym projektom stwarzamy dogodne warunki do rozwoju zarówno eksperckiego, jak i w obszarze zarządzania. Zaowocowało to m.in. tym, iż w 2017 roku otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Solidny Pracodawca 2017.  


Wizyta studentów nie była pierwszym działaniem edukacyjnym tego typu w firmie KRISPOL. Do tej pory zakład był już wielokrotnie odwiedzany przez dzieci i młodzież w różnym wieku. Współpraca z Politechniką Poznańską umożliwi studentom tej uczelni m.in. odbywanie praktyk i staży, realizowanie prac dyplomowych czy prowadzenie pracy badawczej studentów i doktorantów.

Polityka otwartych drzwi i gościnności wobec różnych grup odwiedzających to element naszych stałych działań komunikacyjnych i budowania marki firmy jako godnego zaufania pracodawcy w lokalnej społeczności – dodaje Anna Michalak-Siezieniewska.


#bramy_garazowe, #stolarka_otworowa, #employer_branding, #krispol

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Strona główna | O firmie | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

KRISPOL Sp. z o.o.

62-300 Września
Psary Małe, ul. Budowlana 1
tel.: 061 662 41 00
Fax: 061 436 76 48
e-mail: biuro@krispol.pl
http://www.krispol.pl
http://www.facebook.com/KRISPOLpl/



Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI tym razem wzięła udział w targach...

Nowa stolarka otworowa – fanaberia czy wymóg termomodernizacji?

Nowa stolarka otworowa – fanaberia czy wymóg termomodernizacji?

Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna...

Bramy Novosprint Duo dla zmniejszenie ryzyka wypadku w firmie

Bramy Novosprint Duo dla zmniejszenie ryzyka wypadku w firmie

Novosprint Duo to rozwiązanie dedykowane tym branżom...

Bezpieczeństwo pracy w stacjach przeładunkowych

Bezpieczeństwo pracy w stacjach przeładunkowych

Rampy i doki przeładunkowe to najważniejsze ogniwo w...



» Więcej na subportalu osłony, bramy