Nice ponownie mecenasem Akademii Piłkarskiej Stadionu Śląskiego

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

1 października br. Prezes Zarządu Klubu Sportowego Stadion Śląski Andrzej Miłkowski oraz Dyrektor Zarządzający Nice Polska Sp. z o.o. Marcin Skrobisz przedłużyli umowę, na mocy której od 2017 r. Nice pełni rolę mecenasa Akademii Piłkarskiej Stadionu Śląskiego. Tym samym Nice przez kolejne dwa lata będzie wspierać młodych adeptów piłki nożnej.


Prowadzona przez Klub Akademia Stadionu Śląskiego zajmuje się szkoleniem dzieci i młodzieży w piłce nożnej. Pod fachowym okiem profesjonalnej kadry szkoleniowej trenuje w niej blisko 400 młodych piłkarzy. Wśród wychowanków Akademii są wybitne postacie polskiego futbolu.

Klub Sportowy Stadion Śląski celowo, od lat sześćdziesiątych nie prowadzi profesjonalnej drużyny seniorskiej, skupiając się jedynie na wychowaniu i szkoleniu młodych piłkarzy. Dzięki objęciu mecenatem przedsięwzięcia, jakim jest Akademia Stadionu Śląskiego, Nice daje szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciom pochodzącym z rodzin o różnym statusie społecznym. Wspierając Akademię firma łączy lokalne społeczności i przyczynia się nie tylko do przygotowania młodych ludzi do piłkarskiej kariery, ale i do dorosłego życia.

Nice to marka od lat obecna w polskiej piłce podejmująca szereg inicjatyw, dających szansę młodym, zaangażowanym i utalentowanym dzieciom, które w sporcie odnalazły swoją pasję. W bieżącym roku firma była jednym ze sponsorów Klubowych Mistrzostw Polski w piłce nożnej roczników 2008-2012, które odbyły się na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Działania wokół piłki nożnej to także projekt „Piłkarski Diament” dedykowany wspieraniu młodych talentów – zawodników, którzy grając w małych klubach, marzą o piłkarskiej karierze, w którym Nice w przeszłości brał udział. Ponadto firma wsparła organizację VII Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, które odbyły się w dniach 13-14 lipca br. na stadionie Legii Warszawa. Warto dodać, że Nice jest marką doskonale znaną miłośnikom żużla. 

Sport zawsze dla nas był bliski, a wspieranie młodzieży to dodatkowa motywacja w naszych działaniach marketingowych. Dodatkowo Śląsk jest dla Nice bardzo ważnym rynkiem, dlatego chętnie i aktywnie angażujemy się tu społecznie. Bardzo cieszymy się z przedłużenia współpracy z Klubem Sportowym Stadion Śląski, ponieważ udało nam się do tej pory zbudować coś więcej niż tylko typowy sponsoring – mówi Marcin Skrobisz, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. – Dzięki oferowanemu wsparciu firmy Nice, Akademia będzie mogła w większym stopniu zaspokoić potrzeby młodych adeptów piłki i zapewnić im lepsze warunki treningowe i przygotowanie nie tylko sportowe. Cieszymy się też, że wychowankowie Akademii są powoływani do regionalnych reprezentacji, a działania i szkolenia docenianie w środowisku sportowym.


#marketing_sportowy

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Nice Core – domowe centrum zarządzania automatyką

Nice Core – domowe centrum zarządzania automatyką

Nice Polska wprowadza do oferty Nice Core z...

Rolety rzymskie, czyli szyk i elegancja na oknie

Rolety rzymskie, czyli szyk i elegancja na oknie

Rolety rzymskie podbijają serca tych, którzy chcą na...

Lego w skali XXL Hörmann wyposaża największe centra logistyczne

Lego w skali XXL Hörmann wyposaża największe centra logistyczne

407 przemysłowych bram segmentowych, rampy i domki...

Aplikacja mobilna Akant – informacje o systemach osłonowych na wyciągnięcie ręki

Aplikacja mobilna Akant – informacje o systemach osłonowych na wyciągnięcie ręki

Nowe rozwiązanie ma na celu ułatwienie dostępu do...

Dlaczego zakup rolet zewnętrznych to dobra inwestycja?

Dlaczego zakup rolet zewnętrznych to dobra inwestycja?

W dzisiejszym artykule eksperci CELS wyjaśniają,...



» Więcej na subportalu osłony, bramy