| Wyświetleń:4218

Rusza kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Rusza kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego.

fot. DOBROPLAST | Rusza kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego.

Kamil Grosicki został twarzą producenta stolarki okiennej Dobroplast. Z początkiem maja rusza pierwsza odsłona kampanii z jego udziałem pod hasłem „Okna dbające o Dom”. Kampania obejmie działania w prasie, Internecie, a także wzmocnienie sprzedaży. 


W maju rusza pierwsza odsłona kampanii z udziałem Kamila Grosiskiego dla marki Dobroplast. Główne aktywności skupią się na Internecie, punktach sprzedaży stacjonarnej i social mediach – w tym na Instagramie Kamila Grosickiego. Kampania będzie promować sklep internetowy sklep.dobroplast.pl.
Kampania jest podzielona na kilka części. Celem każdej z nich jest opowiedzenie historii, w jaki sposób okna dbają o przeżywanie każdej chwili w domu jak najlepiej. Stąd w kampanii nie zobaczymy Kamila jako sportowca, ale poznamy go jako zwykłego człowieka, którego życie nie kręci się tylko wokół pracy, ale wokół rodziny i domu. Zarówno scenariusze spotów, jak i odsłon kampanii powstają wspólnie ze sportowcem po to, aby opowiedziane w nich historie jak najlepiej odwzorowywały prawdę spędzania czasu poza boiskiem. 

Policzyliśmy z żoną, że w czasie mojej kariery żyliśmy w 7 krajach, w różnych strefach klimatycznych, gdzie nieraz było za chłodno, a nieraz za ciepło. Zawsze jednak najważniejszy był dom i rodzina. Dla mnie kontrakt z Dobroplastem, obecnym w 30 krajach świata, jest szansą, aby powiedzieć, jak ważny jest dom i to, jak spędzasz w nim każdą chwilę. To jest naprawdę dobry produkt, który zadba o nasz dom, niezależnie od tego, gdzie zdecydujemy się zamieszkać – mówi Kamil Grosicki.


» Zobacz spot 


W wyniku pandemii ponad 56% Polaków częściej spędza czas w domu. Kampania obrazuje jak okna Dobroplast, zaopatrzone w „System Ochrony Mikroklimatu”, pomagają w przeżywaniu tych aktywności, które Polacy zaczęli cenić bardziej: odpoczynek, spędzanie czasu z dziećmi, trening w domu, wspólne gotowanie. 

Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopię piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę, a wolny czas spędza w domu. Takie życie Kamila obserwuje blisko pół miliona osób na jego Instragramie – mówi Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast. – Pandemia pokazała, że coraz więcej czasu spędzamy w domu. Niezależnie od tego kim jesteś i czy pracujesz na boisku, w biurze czy masz homeoffice – nasze okna są w stanie zadbać o dom każdego po to, aby przeżyć w nim każdą chwilę jak najlepiej.


Firma Dobroplast powstała w 2000 roku, kiedy uruchomiła nowoczesną fabrykę okien i drzwi w Starym Laskowcu koło Zambrowa. Dziś zatrudnia blisko 1,5 tys. pracowników i jest wiodącym producentem okien i drzwi wejściowych w Polsce oraz jednym z głównych przedsiębiorstw tej branży w Europie.

Za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja VeryGoodStory. Autorem zdjęć i filmu jest Daniel Rusin. 

#marketing_sportowy, #KamilGrosicki, #produkcja_stolarki, #Zambrów

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY