| Wyświetleń:4129

Abakus Okna nie zna przypadków

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Kamil Grodecki, Prezes Abakus Okna S.A. oraz Alu in

fot. ABAKUS | Kamil Grodecki, Prezes Abakus Okna S.A. oraz Alu in

Zapraszamy do lektury rozmowy z Panem Kamilem Grodeckim, Prezesem Abakus Okna S.A. oraz Alu in na temat wpływu pandemii na przedsiębiorstwo i jego ostatnich działań na rynku. 


Dwie fale pandemii, a Abakus Okna notuje same wzrosty. Dobry, zamierzony PR czy sytuacja na świecie nie ma faktycznie wpływu na firmę? 

Kamil Grodecki: Jesteśmy silną firmą, ale nie żyjemy w próżni. Wszystko ma na siebie wpływ, więc koronawirus dotyczył i dotyczy nas tak samo, jak resztę firm. A raczej resztę ludzi, ponieważ tak naprawdę staraliśmy się podejść do sytuacji bardziej po ludzku niż biznesowo, dbając o swoich pracowników i mieszkańców regionu. Kiedy wybuchła epidemia, a my byliśmy świadkami wielu problemów, rozterek i paniki, szybko ustawiliśmy linię produkcyjną i rozpoczęliśmy produkcję przyłbic ochronnych, w tamtym czasie bardzo deficytowych. Doposażyliśmy wiele klinik i oddziałów szpitalnych, jak również firm prywatnych, związków i stowarzyszeń, aby choć w najmniejszym stopniu pomóc sobie nawzajem w funkcjonowaniu w tak trudnym dla nas wszystkich czasie.

Czas od marca 2020 roku pokazał nam, że umiemy sobie poradzić i dostosować do panującej sytuacji. Nasze wzrosty wynikają właśnie z tych zdolności adaptacyjnych. Więcej działań przenieśliśmy do sieci, wspieraliśmy sprzedaż naszych dystrybutorów działaniami on-line. W tym pandemicznym czasie zmieniliśmy design i UX naszej strony www.Abakus-Okna.com.pl, aby móc lepiej zaprezentować naszą ofertę klientom. Jednocześnie całkiem niedawno ogłosiliśmy start nowego brandu, choć oczywiście nad jego stroną i ofertą pracowaliśmy już od dawna.

Czyli to nie przypadek, że w czasie pandemii Abakus Okna wzmocnił działania on-line?

KG: Abakus Okna nie zna przypadków :) Ale skłamałbym, gdybym powiedział, że nie mieliśmy planów wzmacniania biznesu on-site i za pomocą reklamy w sieci jeszcze przed pandemią. Sytuacja epidemiologiczna tylko wzmocniła nasze przekonanie, że branża budownictwa, choć silnie skoncentrowana na sprzedaży stacjonarnych dystrybutorów, powinna być wsparta działania on-line. Dopiero wtedy przyniesie wymierne efekty.

Na kanwie tych przemyśleń powstał nowy brand Alu in?

KG: Pomysł stworzenia elitarnego brandu nowoczesnej stolarki aluminiowej skierowanej do Klienta luksusowego narodził się znacznie wcześniej i był związany z silnym skoncentrowaniem naszych ostatnich działań na eksporcie. Zagraniczny inwestor jest bardzo wymagający i oczekuje, zarówno od budownictwa komercyjnego, jak i mieszkalnego, ekskluzywnych systemów, które są w stanie dostarczyć giganci pokroju Schüco i Aluprof. 

One – w połączeniu z naszym nowoczesnym, doskonale wyposażonym i automatyzowanym parkiem maszynowym – prowadzą do produkcji wręcz idealnych produktów aluminiowych. Już dziś Alu in rozpoczął współpracę z klientami z Niemiec, Francji i Belgii. Oczywiście, brand Alu in skupia się również na obsłudze klienta krajowego. To, co nas wyróżnia, to kompleksowość. Prowadzimy nie tylko sprzedaż, ale i doradztwo projektowe. Chcemy, aby inwestorzy poczuli, że trafili pod najlepszy adres, czyli www.aluin.eu :)

#promocje, #okna_PVC, #produkcja_stolarki, #Warszawa

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY

Strona główna | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

ABAKUS OKNA S.A.

00-807 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 100
tel.: 85 7130970
tel.: 85 7130973
Fax: 85 7193470
e-mail: abakus@abakus-okna.com.pl
https://www.abakus-okna.com.pl
https://www.facebook.com/OknaAbakus