Obchody 25-lecia OKNOPLAST wciąż trwają – piknik rodzinny w Krakowie

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

W 2019 roku Grupa OKNOPLAST świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. 


Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem. Szkoła Humanitarna jest programem z zakresu edukacji, realizowanym przez Polską Akcję Humanitarną już od 17 lat. Tegoroczna edycja objęła w szczególności zagadnienia krytycznego myślenia oraz wyzwań globalnych. Odbyła się ona pod hasłem  „Myśl – działaj – zmieniaj” i skupiała się przede wszystkim na umiejętności analizy komunikatów medialnych, wykorzystywanych w nich narzędziach językowych, jak również globalnych współzależnościach. W ramach inicjatywy zorganizowano szereg szkoleń i warsztatów, a realizację tych ostatnich wsparła właśnie Grupa OKNOPLAST.

Działalność na rzecz dzieci i młodzieży od lat stanowi bardzo ważny element aktywności Grupy OKNOPLAST. To są inicjatywy o różnym charakterze, od tych wspomagających zdrowy tryb życia, poprzez sportowe, kończąc na edukacyjnych. Cieszymy się, że wśród tych działań znalazła się współpraca z PAH. To bardzo wartościowy program, który ma szansę w sposób rzeczywisty zwiększyć świadomość dotyczącą globalnych wyzwań – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.


Biznes powinien być zaangażowany społecznie


W programie wzięło udział 15 szkół z 7 województw: warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, małopolskiego, śląskiego i wielkopolskiego. Realizacja tegorocznej edycji, której partnerem był małopolski producent, zakończyła się w czerwcu br. Wcześniej firma angażowała się już m.in. w takie inicjatywy, jak „Stop kulturze marnotrawienia” na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej młodzieży czy też została sponsorem tytularnym krakowskiej młodzieżowej drużyny koszykarskiej, by promować aktywność fizyczną wśród najmłodszych.

Chcemy być aktywni zarówno w regionie, jak i w całym kraju. Wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się jedynie do oferowania dobrych jakościowo produktów. Pragniemy być członkiem społeczności, mieć swój pozytywny wpływ na przestrzeń i otoczenie w różnych aspektach – podsumowała Magdalena Cedro-Czubaj.


#produkcja_stolarki, #okna_PVC, #CSR

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


W sercu domu – dobieramy okno do kuchni

W sercu domu – dobieramy okno do kuchni

Projektując kuchnię, powinniśmy pomyśleć nie tylko o...

Nowości i francuskie tradycje na stoisku HENSFORT podczas BATIMAT 2019

Nowości i francuskie tradycje na stoisku HENSFORT podczas BATIMAT 2019

Jedną z najbardziej istotnych nowości prezentowanych na...

Produkty FAKRO sterowane przez sieć WiFi na targach BATIMAT w Paryżu

Produkty FAKRO sterowane przez sieć WiFi na targach BATIMAT w Paryżu

W dniach 04-08.11.2019 we Francji odbyło się jedno z...

DRUTEX zaprezentował ofertę na targach Batimat 2019

DRUTEX zaprezentował ofertę na targach Batimat 2019

DRUTEX już po raz 8 przedstawił swoją ofertę na...



» Więcej na subportalu okna