| Wyświetleń:5469

Okna dachowe DAKEA 20-30% tańsze? Zapytajmy, jak to możliwe

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Beatrice Bolling, Międzynarodowa Menadżer Marketingu Altaterra Ltd.

fot. Altaterra

Beatrice Bolling, Międzynarodowa Menadżer Marketingu Altaterra Ltd.


Dakea jest inna pod każdym względem, nie jesteśmy alternatywą i nie jesteśmy kopią innych konceptów.

fot. Altaterra

Dakea jest inna pod każdym względem, nie jesteśmy alternatywą i nie jesteśmy kopią innych konceptów.

Dakea pragnie promować najlepsze techniki montażu i skupić wokół swoich produktów najlepszych i najbardziej doświadczonych dekarzy.

fot. Altaterra

Dakea pragnie promować najlepsze techniki montażu i skupić wokół swoich produktów najlepszych i najbardziej doświadczonych dekarzy.

Za pomocą prostej gamy: Good-Better-Best oferujemy okna dachowe w cenie takiej samej lub niższej niż lider rynku, ale nasze produkty posiadają znacznie więcej funkcjonalności niż konkurencyjne okna

fot. Altaterra

Za pomocą prostej gamy: Good-Better-Best oferujemy okna dachowe w cenie takiej samej lub niższej niż lider rynku, ale nasze produkty posiadają znacznie więcej funkcjonalności niż konkurencyjne okna

Stosowane przez nas rozwiązania sprawiają, że nasze okna objęte są 20-letnią gwarancją

fot. Altaterra

Stosowane przez nas rozwiązania sprawiają, że nasze okna objęte są 20-letnią gwarancją

Niedawno informowaliśmy, że Altaterra (siostrzana firma VELUX), ogłosiła wprowadzenie nowej, innowacyjnej marki okien dachowych DAKEA. Aby dowiedzieć się więcej, poprosiliśmy o rozmowę Panią Beatrice Bolling, Międzynarodową Menadżer Marketingu Altaterra Ltd.

Zacznę dość bezpośrednio: czy Dakea zastąpi na rynku okna RoofLITE?

Nie, Dakea nie zastąpi marki RoofLITE. Są to zupełnie różne koncepcje, które się nie wykluczają, ponieważ są dedykowane różnym segmentom rynku. RoofLITE reprezentuje bardzo krótką gamę, która – w zależności od oferowanych przez danego producenta/dystrybutora produktów – jest około 20-30% tańsza od asortymentu lidera na rynku. Dystrybutor, który chciałby rozwinąć swoją ofertę (upsell) w stronę produktów bardziej zaawansowanych lub objętych dodatkowymi usługami, nie może tego dokonać w oparciu o markę RoofLITE.

W przypadku Dakea sytuacja jest odwrotna. Koncept Dakea jest wyjątkowy i nie posiada odpowiednika na rynku. Za pomocą prostej gamy: Good-Better-Best oferujemy okna dachowe w cenie takiej samej lub niższej niż lider rynku, ale nasze produkty posiadają znacznie więcej funkcjonalności niż konkurencyjne okna.

Stosowane przez nas rozwiązania, takie jak: Titan Glass, Max Protect, Master_Wood, Quick install, sprawiają, że nasze okna objęte są 20-letnią gwarancją (Next 20 Guarantee). Dodatkowo oferujemy partnerski program dla dekarzy oraz serwis dedykowany naszym partnerom handlowym – Stock Partner.  

Jedną z podstawowych zasad działalności Grupy Altaterra jest wychodzenie na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Sygnalizowali oni potrzebę obydwu konceptów: takiego jak RoofLITE oraz odmiennego, reprezentowanego właśnie przez Dakea. Podobnie zresztą było w przypadku Balio lub rozwiniętej i elastycznej oferty marek prywatnych, którą oferujemy w ramach konceptu Mix&Match. Generalnie, jeśli chcesz uzyskać najlepszy przelicznik ceny do wartości okna dachowego w segmencie „niższych cen” w Europie, to Altaterra jest Twoim preferowanym partnerem.



Reklama


Czyli Dakea ma stanowić również tańszą alternatywę dla okien Velux, tak?

Tak jak wspomniałam chwilę wcześniej, zadaniem Grupy Altaterra jest tworzenie konceptów i gam, które pozwalają na uzyskanie najlepszego przelicznika wartości produktu do jego ceny w różnych kanałach dystrybucji. Dakea również została skonstruowana z uwzględnieniem tej zasady. Jeśli ma się to w pamięci, oczywiste staje się, że Dakea nie może stanowić alternatywy dla światowego eksperta w dziedzinie okien dachowych. Jeśli ktoś imituje dziś markę VELUXŸ, to z całą pewnością nie jest to Dakea, która na dzień dzisiejszy stanowi całkowicie wyjątkową ofertę okien dachowych na polskim rynku.

Nasi klienci zgłaszali zapotrzebowanie na produkty kreujące „okazje”, zarówno dla nich samych, jak i dla użytkownika końcowego, i właśnie to założenie leży u podstaw konceptu Dakea. W ofercie tej marki klienci nie znajdą okien balkonowych ani innych wyrafinowanych produktów niszowych. Nie będziemy też sponsorować dużych wydarzeń sportowych. Dakea jest inna pod każdym względem, nie jesteśmy alternatywą i nie jesteśmy kopią innych konceptów. Jesteśmy rewolucją na rynku okien dachowych w naszym segmencie.

A jak wygląda sieć dystrybucji?

Dakea będzie dostępna tylko na rynku profesjonalnym, głównie poprzez sieć Dystrybutorów.

Czy zapowiadany pułap cenowy niższy o 20-30% w stosunku do podstawowych modeli okien konkurencji nie odbije się na niższej jakości okien Dakea?

Pytanie raczej powinno brzmieć: gdzie znika 20% marży lidera rynku polskiego za każdym razem, gdy sprzedaje on podstawowy model okna 20% drożej niż Dakea? Osobiście wiem, że my nie wyrzucamy ani złotówki na sponsorowanie dużych spotkań PR-owych, kampanii telewizyjnych czy billboardów.

Wiem również, że całkowicie odmieniliśmy sposób w jaki sprzedawane i promowane są okna dachowe w Polsce. Wybraliśmy koncepcję „więcej za mniej” i chcemy budować uczciwą, bezpośrednią i przyjazną relację z naszymi klientami. Założyliśmy, że docenią oni wysoką wartość kompleksowej oferty Dakea. W związku z tym wychodzimy im naprzeciw, inwestując naszą marżę w rozwiązania takie jak Cash Club, Next 20, Quick Install, Master_Wood, Titan Glass, Stock Partner, które są naprawdę przydatne, zarówno naszym partnerom handlowym, jak i dekarzom, oraz oczywiście użytkownikom naszych produktów. To jest kwestia wyboru. Jeśli chodzi o jakość naszych okien, to nie może być mowy o żadnych kompromisach. Wszystkie okna dachowego Dakea objęte są 20-letnią gwarancją. Czy moglibyśmy zaproponować ją, nie będąc całkowicie pewni naszej jakości? 



Dakea chce przyciągnąć uwagę dekarzy programem lojalnościowym. Może coś Pani więcej o nim powiedzieć? 

Dakea pragnie promować najlepsze techniki montażu i skupić wokół swoich produktów najlepszych i najbardziej doświadczonych dekarzy. Dlatego też postanowiliśmy utworzyć dla zawodowych monterów partnerski program Dakea Cash Club, w ramach którego nagradzamy jakość oraz umiejętności specjalistów z sektora pokryć dachowych.

Doskonale wiemy, że większość firm konkurencyjnych rozdaje prezenty, wycieczki i wiele innych „bonusów”. My chcielibyśmy stworzyć system prosty i co najważniejsze – przejrzysty, dlatego każdy zarejestrowany w naszym programie dekarz otrzyma od 20 do 30 złotych za zamontowane okno.

Jaki udział w sprzedaży w globalnym rynku zakładają Państwo na pierwszy rok?

Czym większy, tym lepszy! Jesteśmy ambitni :)

Dziękuję bardzo za poświęcony czas

#

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Stolarka okienna w nowoczesnym budownictwie – PVC vs Aluminium

Stolarka okienna w nowoczesnym budownictwie – PVC vs Aluminium

Pierwsza decyzja, przed jaką stajemy podczas zakupu...

Okno transferowe firmy PAGEN

Okno transferowe firmy PAGEN

Jacek Wach i Paweł Zatorski w strukturach małopolskiego...

Model ETERNITY w ofercie produktów premium od PLASTIXAL

Model ETERNITY w ofercie produktów premium od PLASTIXAL

Do kolekcji okien firmy PLASTIXAL w klasie premium...

Projekt w szacie COOL – wakacyjna promocja OknoPlus

Projekt w szacie COOL – wakacyjna promocja OknoPlus

Jak obniżyć temperaturę w domu w słoneczny, gorący...

OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020

OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020

Jakość i doświadczenie marki OKNOPLAST zostały po raz...



» Więcej na subportalu okna