| Wyświetleń:4453

'Nie trać energii' – nowa kampania KRISPOL

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Nie trać energii – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji

fot. KRISPOL | Nie trać energii – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji

„Nie trać energii” – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji domów i oferuje pomoc w tej operacji: od wyceny po dotację.


26 września br. marka KRISPOL rusza z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu. 

Temat renowacji budynków jest mocno dyskutowany w mediach i wywołuje duże zainteresowanie społeczne. Wobec rosnących kosztów ogrzewania, niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Na proces renowacji składa się zmiana źródła ogrzewania, docieplenie budynku oraz wymiana stolarki na ciepłą – energooszczędną. Ostatecznie nie chodzi tu wyłącznie o koszty ogrzewania. Niezależnie od wieku, dla każdego z nas najważniejsze jest zdrowie, codzienny komfort życia i użytkowania domu, a także troska o przyszłe pokolenia. To inwestycja z Gwarancją spokoju. 

Impulsem do działania stał się insight, który obecnie wywołuje silne emocje społeczne. Niezależnie od swojego wieku, właściciele starszych domów obawiają się zimy i wysokich rachunków za ogrzewanie. Wiemy, że można temu zaradzić, wymieniając okna, drzwi zewnętrzne, bramę garażową lub montując dodatkowe osłony okienne – rolety zewnętrzne. W ten sposób dom przestanie tracić energię, a w dłuższym okresie czasu zacznie na siebie zarabiać. Operacja wymiany stolarki wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego w nowej kampanii pokazujemy, że marka KRISPOL wspiera inwestorów w tym zakresie. Pomagamy wybrać odpowiednie produkty, dopasować do istniejących warunków zabudowy, pomóc w uzyskaniu dotacji oraz finalnie przeprowadzić termomodernizację – od wyceny po montaż – mówi Katarzyna Kozłowska, szef marketingu marki.


W kampanii postawiliśmy na subtelny przekaz, autentyczność rodzinnych spotkań i żartobliwe rozmowy z rodzicami. Odeszliśmy od formy spotu reklamowego w kierunku sitcomu i humoru sytuacyjnego. W kampanii biorą udział bohaterowie marki: Zosia i Kuba, oraz ich rodzice Andrzej i Teresa, którzy niepokoją się wysokimi rachunkami za ogrzewanie domu. Wykazują się dużą zaradnością w tym temacie i samodzielnie organizują wymianę stolarki za pośrednictwem termo-fachowców z KRISPOL – dodaje Katarzyna Kozłowska.


#NieTraćEnergii – sprawdź, dlaczego tata Zosi zabrał jej piecyk? 


 
#NieTraćEnergii – jaką operację planuje tata Zosi?


 
#NieTraćEnergii – po co linka rodzicom Zosi?



Kampania rusza 26 września br. i obejmuje wiele formatów wideo. Będzie wspierana szeroką kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, dużych portalach i mailingach, a także działaniach lokalnych. Koncepcja kreatywna powstała w Dziale Marketingu KRISPOL przy współpracy z domem produkcyjnym Visual Heads. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny był Michał Pawołek z zespołem. Zakupem mediów i komunikacją SoMe zajęła się MaxRoy Agency. Producent przygotował również szereg akcji promocyjnych, które będą wspierać termomodernizację u Partnerów Handlowych i Sieci Salonów KRISHOME. 

» Szczegóły akcji na stronie: www.krispol.pl/termomodernizacja


#ProdukcjaStolarki, #KRISHOME, #NieTracEnergii, #Wrzesnia

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY

Strona główna | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

KRISPOL Sp. z o.o.

62-300 Września
ul. Michała Strzykały 4
tel.: 061 662 41 00
Fax: 061 436 76 48
e-mail: biuro@krispol.pl
https://krispol.pl/
https://www.facebook.com/KRISPOLpl/





» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży