| Wyświetleń:3626

Fensterblick z nagrodą 'Najwyższe zadowolenie klienta' od Deutschland Test

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Siedziba Fensterblick

fot. Fensterblick | Siedziba Fensterblick

Po raz drugi Deutschland Test we współpracy z ServiceValue bada firmy i marki, które generują najwyższą satysfakcję wśród klientów ze swoich produktów i usług. W tym procesie fensterblick.de osiągnął najlepszy wskaźnik zadowolenia klienta (KZI) w kategorii „Okna i drzwi” i został nagrodzony oceną „Najwyższe zadowolenie klienta”. 


Doradztwo, obsługa, życzliwość, kompetencje czy polityka cenowa – wiele czynników decyduje o zadowoleniu klienta. W międzysektorowym badaniu "Zadowolenie klienta" przeprowadzonym przez Deutschland Test, które zostało opublikowane w magazynie FOCUS, skupiono się w szczególności na firmach i markach, które generują najwyższe zadowolenie ze swoich produktów i usług wśród klientów. W sumie 1449 firm i dostawców z prawie 100 sektorów zostało poddanych testowi konsumenckiemu. Badanie opiera się na ponad 300 tys. ocen.

Zadowoleni klienci są najlepszymi ambasadorami marki. Fakt, że Fensterblick został wyróżniony tytułem "Najwyższe zadowolenie klienta" napawa nas dumą. Nasze wartości: kompetencje, szacunek, obsługa klienta i praca zespołowa znajdują odzwierciedlenie w tej pieczęci. Przyjazna i kompetentna interakcja z naszymi klientami oraz nasze standardy jakościowe są podstawą tego wyniku. Fakt, że nasi klienci doceniają te wysiłki, jest dla nas oczywiście tym bardziej satysfakcjonujący – mówi Christian Kaminski, jeden z dwóch założycieli i dyrektorów zarządzających Fensterblick GmbH & Co. KG.


Fakty na temat Deutschland-Test-Studie „Zadowolenie klienta 2022”


Badanie "Zadowolenie klienta" od Deutschland Test jest przeprowadzane po raz drugi we współpracy z ServiceValue i publikowane w magazynie FOCUS. Pod uwagę wzięto 1.449 firm i dostawców z 93 sektorów. Do badania online włączono łącznie 309 418 orzeczeń. Jako instrument pomiarowy firma analityczna ServiceValue opracowała Indeks Satysfakcji Klienta (KZI), który umożliwia pomiar ocen związanych z doświadczeniem. Odpowiedzi każdego z dostawców były indeksowane w skali od jednego do pięciu. 

Z wartości średniej otrzymano PKT, który stanowi podstawę rankingów. WOK o wartości 1 oznacza, że wszyscy respondenci są entuzjastycznie nastawieni, WOK o wartości 5 oznacza, że dominuje silne niezadowolenie. Dostawcy, którzy uzyskali wynik powyżej średniej w branży, cieszą się "wysokim zadowoleniem klienta". Nagrodę "Najwyższe zadowolenie klienta" otrzymali wszyscy, którzy uzyskali wynik powyżej średniej w grupie Best. Badanie i wyniki "Zadowolenie klienta 2022" zostały opublikowane 10 września 2022 roku w magazynie FOCUS (numer 37/22) oraz online.

#ProdukcjaStolarki, #SprzedazOnline, #Ecommerce, #Nagrody, #Berlin

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY




» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży