| Wyświetleń:5794

WIŚNIOWSKI partnerem głównym XII Kongresu Stolarki Polskiej

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

WIŚNIOWSKI partnerem głównym XII Kongresu Stolarki Polskiej

fot. WIŚNIOWSKI | WIŚNIOWSKI partnerem głównym XII Kongresu Stolarki Polskiej

Najważniejsze wydarzenie branży stolarki polskiej roku 2022 już za nami. Firma WIŚNIOWSKI od wielu lat aktywnie uczestniczy w życiu branży, w tym roku z tytułem Partnera Głównego XII edycji Kongresu Stolarki Polskiej. 


Tegoroczny program konferencji koncentrował się na zagadnieniach szans i zagrożeń dla branży stolarki otworowej w dobie kryzysu oraz związanych z nim przemian politycznych, ekonomicznych i społecznych. W finalnym bloku tematycznym „Sprzedaż i marketing przyszłości” odbyła się debata z udziałem branżowych marketingowców, do której zaproszono Agnieszkę Mazur, dyrektor zarządzającą marketingiem globalnym w firmie WIŚNIOWSKI. 

Program XII edycji Kongresu Stolarki Polskiej podzielono na trzy bloki tematyczne, podczas których poruszone zostały następujące zagadnienia: branża na tle sytuacji geopolitycznej, cele zrównoważonego rozwoju ONZ, wzrost cen stolarki w kontekście całego sektora budowlanego, dostępność surowców a ciągłość produkcji, możliwości na rynkach zagranicznych, znaczenie dla branży polityki energetycznej i klimatycznej UE, rola budownictwa zrównoważonego czy europejskie cele recyklingowe. 

Marketing przyszłości 


Podczas debaty pod nazwą: „Sprzedaż i marketing przyszłości” Agnieszka Mazur przekonywała, że w dobie kryzysu warto postawić na komunikację marketingową dostosowaną do aktualnej sytuacji społeczno-politycznej. 

W dzisiejszym świecie sytuacja gospodarcza zmienia się bardzo dynamicznie. Jesteśmy świadkami rzeczywistości, w której wiele narzędzi marketingowych nie działa, ponieważ atencja użytkowników jest w zupełnie w innym miejscu – mówi dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym w firmie WIŚNIOWSKI. – Nie jest to jednak moment na to, by rezygnować z komunikacji marki. Działania marketingowe są dzisiaj jeszcze ważniejsze, niż dotychczas. Marketing powinien obecnie przeprowadzić klienta przez ścieżkę zakupową, bo tak buduje się trwałe relacje z odbiorcą.  


WIŚNIOWSKI w zarządzie POiD 


W drugim dniu kongresu odbyło się Walne Zgromadzenie Członków POiD. Do gremium zarządu związku po raz kolejny weszła firma WIŚNIOWSKI, którą w POiD reprezentuje Marcin Strzelec, dyrektor zarządzający grupą produktową w firmie WIŚNIOWSKI. 

Kiedy w 2019 roku firma WIŚNIOWSKI została wybrana do zarządu w organizacji konsolidującej branżę stolarki, z entuzjazmem podjąłem się tego zadania. W Polsce działa około 2,5 tys. producentów z naszej branży. Współpraca w ramach związku POiD pozwala na łączenie sił w sferze legislacji czy promocji zagranicznej. Jako kraj, będący liderem produkcji eksportu stolarki otworowej w Europie, jesteśmy odpowiedzialni za wyznaczanie standardów dla branży. Ponowny wybór firmy WIŚNIOWSKI na członka zarządu POiD to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też wyzwanie, które podejmuję z pełną odpowiedzialnością – komentuje Marcin Strzelec, dyrektor zarządzający grupą produktową w firmie WIŚNIOWSKI.  


#KongresStolarkiPolskiej, #POiD, #wieloglowy

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY