| Wyświetleń:4490

Kamila Newlin-Łukowicz Kobietą Biznesu 2021

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Kamila Newlin-Łukowicz Kobietą Biznesu 2021

fot. DRUTEX | Kamila Newlin-Łukowicz Kobietą Biznesu 2021

Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy Drutex, wygrała plebiscyt „Kobieta Biznesu Roku 2021” Pulsu Biznesu w kategorii firm z przychodami powyżej 50 mln zł. Osiągnięcia zawodowe, jak i podejście do prowadzenia biznesu, zostały docenione przez czytelników Pulsu Biznesu i portalu bankier.pl.


Z Kamilą rozumiemy się bez słów. Drutex zna i rozumie tak dobrze, jak ja. To niezwykle kompetentna osoba, jest doktorem ekonomii po Szkole Głównej Handlowej. Wniosła do firmy otwartość na nowe technologie i automatyzację. To prawdziwa kobieta biznesu. W pełni zasługuje na ten tytuł – mówi Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutexu. 


Wiceprezes znana jest z tego, że decyzje biznesowe podejmuje szybko, ale zawsze są one trafne i mocno napędzają rozwój firmy, która jest jednym z liderów branży stolarki okienno-drzwiowej w Europie.

Nie organizuję zbędnych nasiadówek, spotkań czy narad tak niezwykle popularnych w korporacjach. To do niczego nie jest potrzebne, strata czasu. Gdy w firmie wszyscy mają świadomość, w jakim miejscu się znajdują i jakie mamy cele – rozumiemy się bez słów. Często więc na korytarzach czy klatkach schodowych podejmuję decyzje w locie, czy to dotyczące zakupu ciężarówek, czy budowy dwupoziomowej hali. I wszystko sprawnie działa – przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz.


W Drutexie bardzo cenione jest też podejście Wiceprezes do pracownika. Dzięki swojej charyzmie i nowoczesnemu spojrzeniu na zarządzanie zasobami ludzkimi tworzy miejsce, w którym ludzie chcą i lubią pracować.

W firmie mam raczej kolegów niż relacje szef-podwładny. Nie ma sensu tworzyć takich barier, wówczas ludzie nie dają z siebie tyle, ile mogliby. Staram się, by moje stosunki z całą kadrą Drutexu były partnerskie. To procentuje – zapewnia wiceprezes firmy Drutex.


Ostatnie trzy lata były najlepsze w historii firmy i przyniosły rekordowe wyniki. Eksport dynamicznie rośnie, obecnie to już niemal 80 procent produkcji. Drutex ma już zasięg globalny, a w niedalekiej przyszłości ma być marką globalną. Stąd inwestycje w rozpoznawalność polskiego brandu i wzrost udziałów polskiego przedsiębiorstwa nie tylko na rynkach w Europie, ale też m.in. w USA, Australii i Meksyku. 

Musimy tylko zwiększyć nasze moce produkcyjne. Zakładam, że stanie się to przez dwa, trzy lata. Myślę, że wiem, jak to zrobić – przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz. – Wszystko, co najlepsze, jeszcze przed nami.


#produkcjastolarki, #bytow

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY