| Wyświetleń:4155

OKNOPLAST zapowiada zupełnie nowy wymiar komunikacji

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

OKNOPLAST

fot. OKNOPLAST |

Nowa kampania OKNOPLAST jest odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb. Wymiar komunikacji marki w sektorze premium, jak zapowiada producent, ma wejść na nowy poziom. 


Odświeżona filozofia komunikacji OKNOPLASTU to przede wszystkim połączenie technologii z kreatywnością. Choć niezmiennie marka skupia się na oferowaniu produktów najwyższej klasy, w nowej kampanii, w niecodzienny sposób, podkreśla charakterystyczne wartości, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Firma stawia na design i estetykę, harmonię, światło i przestrzeń, które stają się wyróżnikami oferty. Każda z tych wartości reprezentowana jest przez inny produkt, tworząc spójny świat marki otwartej na preferencje klientów. OKNOPLAST tym samym proponuje zupełnie nowe perspektywy dostosowania do oczekiwań swoich odbiorców.

 OKNOPLAST zapowiada zupełnie nowy wymiar komunikacji

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu tworzymy różne produkty, gotowe odpowiedzieć na różne potrzeby konsumentów. Nasze produkty realizują rozmaite filozofie życia, w których odnajdą się odmienne temperamenty osobowości. Dla jednych ważne będzie światło, dla innych przestrzeń, jedni stawiają na spokój, inni czują się dobrze, gdy ich przestrzenie dopełnia design. Choć dla każdego inna wartość ma inną wagę, dla nas najważniejszy jest konsument i jego preferencje i chcemy to wyraźnie podkreślać w naszej komunikacji – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST. 


OKNOPLAST zapowiada zupełnie nowy wymiar komunikacji

Nowa filozofia to także odpowiedź na pojawiające się wyzwania zmiennego rynku, na który szczególnie wpłynęły skutki trwającej pandemii. Szum komunikacyjny, zmieniające się tempo życia i rosnąca nieufność konsumencka spowodowały, że oczekiwania wobec obietnicy marki są coraz większe. W nowej rzeczywistości firma musi zmierzyć się nie tylko z zainteresowaniem klientów swoją ofertą, ale także wykazać się umiejętnością poznania swoich odbiorców, jeszcze lepiej niż dotychczas. Obecna odsłona komunikacji ma wzmacniać wiarygodność przekazywanych informacji o charakterze firmy, tym co ją wyróżnia i jakie wartości reprezentuje. Inaczej mówiąc, marka chce mówić zrozumiale i rzeczowo, a przy tym być coraz bardziej atrakcyjna, co pozwoli dotrzeć do różnych segmentów odbiorców. 

Firma chce komunikować językiem ukierunkowanym na potrzeby klienta. Działając skutecznie i precyzyjnie, OKNOPLAST chce sprostać nowym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając nowe horyzonty i napędzając nieustanny rozwój. Jak podkreśla marka, nowe wyzwania determinują ich działania. 

Pojęcia, takie jak: user experience, automatyzacja, customer journey, customer friendly czy nawet marka premium zostały wystawione na próbę. W dobie kryzysu, nowej rzeczywistości oraz nieustannie rosnącej inteligencji konsumenckiej odbiorcy produktów marek powiedzieli – sprawdzam. Wzrosła społeczna nieufność, nastąpiła redefinicja wartości i dotychczasowych pojęć. Obecnie, troszcząc się o klienta, musimy wywołać w nim przekonanie, że na każdym etapie poczynania marki są dla niego jasne – podsumowuje Magdalena Cedro-Czubaj.


OKNOPLAST zapowiada zupełnie nowy wymiar komunikacji

Nowa strategia komunikacji marki została przygotowana wewnętrznie w OKNOPLAST przez Dział Kreacji Marketingowej, który odpowiada również za przeprowadzenie kompleksowych działań marketingowych. Nowe materiały zostały zrealizowane przy współpracy z Papaya Films. Za kontakt z mediami odpowiada 24/7 Communication a zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.


» Zobacz 15-sekundowe spoty (produkty):
#oknapvc, #produkcjastolarki, #ochmanow

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY