| Wyświetleń:14820

Nowe LOGO i rebranding marki DINDECOR

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Nowe LOGO i rebranding marki DINDECOR

fot. DINDECOR | Nowe LOGO i rebranding marki DINDECOR

DINDECOR polski producent wypełnień drzwiowych rozpoczyna transformacje swojej marki z nowym hasłem firmowym OTWARCI NA INNOWACJE.




Od powstania marki DINDECOR w 2013 roku firma stawia na ciągły rozwój, dlatego w tym roku podjęliśmy decyzje na szczególne działania, które rozpoczynają proces wdrażania nowej strategii brandingowej. Celem strategii jest wzmocnienie dominującego brandu DINDECOR w Polsce i wprowadzenie na międzynarodowe rynki – tłumaczy Paweł Karczmarz, właściciel firmy DINDECOR.


W pierwszej kolejności na polskim rynku pojawią się zmiany w wizerunku firmy dzięki tworzeniu identyfikacji w oparciu o zaprojektowane nowe logo. Natomiast globalna premiera nowego brandingu odbędzie się w 2023 roku na jubileusz  10-lecia firmy. W ramach prac projektowych powstanie nowa strona internetowa, nowe katalogi, filmy, wzorniki oraz inne materiały marketingowe. 

Nowe logo zapewnia marce szerszą perspektywę połączenia estetyki z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Odzwierciedla nasz silny charakter, gotowość i otwartość na współpracę. Przy tej okazji przypominamy o podstawowych wartościach marki DINDECOR, takich jak profesjonalizm, unikalność i indywidualność oraz o realizowanych ideach odpowiedzialności w biznesie i ochronie środowiska naturalnego. Dlatego rebranding marki DINDECOR, który rozpoczynamy, to nie tylko zmiana logo. To głębsze zmiany, które dotyczą wielu obszarów firmy – wyjaśnia Marketing.


Nowe hasło firmowe OTWARCI NA INNOWACJE to wzmocnienie działań w kreowaniu nowości w ofercie DINDECOR, a także w budowaniu mocnych relacji z Partnerami Biznesowymi. DINDECOR od lat dostarcza innowacyjne produkty i komfortowe rozwiązania. Dzisiaj projektuje i tworzy w nowej SERII NATURAL modele drzwi w oparciu o naturalne surowce, takie jak kamień, spiek kwarcowy czy beton. Dom i drzwi wejściowe są bliżej natury, dzięki wypełnieniom drzwiowym DINDECOR, które idealnie wpisują się w aktualne trendy architektury – zewnętrznych elewacji i aranżacji wnętrz. 



Nowe logo to kolejny krok, mający na celu podkreślenie nowoczesnego i profesjonalnego charakteru naszej firmy. Cały czas stawiamy mocno na rozwój i udoskonalamy nasz park maszynowy, dzięki czemu możemy zaoferować wypełnienia drzwiowe o najwyższej jakości na rynku polskim. Potrzebujemy dalszych zmian i podkreślenia naszej misji jako lidera w branży z unikatowym produktem. Z hasłem OTWARCI NA INNOWACJE wyznaczamy nowe zadania i rozszerzamy naszą ofertę. W najbliższym czasie wprowadzamy kolejne nowości zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych jak i nowoczesnego wzornictwa – mówi Paweł Karczmarz, właściciel firmy DINDECOR. 


#drzwi, #wypelnieniadrzwiowe, #Niepolomice

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY