| Wyświetleń:3712

Jesienna kampania reklamowa PAGEN

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Jesienna kampania reklamowa PAGEN

fot. PAGEN | Jesienna kampania reklamowa PAGEN

Produkująca okna, drzwi, rolety i bramy garażowe firma PAGEN rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. Formaty reklamowe i billboardy sponsorskie małopolskiego producenta będą emitowane na antenach TVN24, RMF FM oraz w serwisie Murator.pl. Kampania zostanie wzmocniona działaniami promocyjnymi on-line w serwisie YouTube, sieci reklamowej Google Ads oraz w mediach społecznościowych.




Wchodząc w finałową fazę procesu rebrandingu, w jesiennej kampanii reklamowej stawiamy na liderów. Z jednej strony promujemy markę w mediach wiodących w swoich kategoriach, z drugiej skupiamy się na promocji wiodących produktów naszej oferty w systemach Schüco i Salamander. Naszym celem jest ciągłe budowanie świadomości marki, podkreślenie zmian wizerunkowych, a przy tym komunikowanie wartości, które są fundamentem jej działalności – komentuje Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu. 


Kampania w telewizji zostanie wzmocniona działaniami promocyjnymi on-line w serwisie YouTube, sieci reklamowej Google Ads oraz na Facebooku, LinkedIn i Instagramie. Kampania zbiega się w czasie z zakończeniem przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Okna w Parze z Projektem Wnętrz”, którego ambasadorami są Mirella i Marcin Kępczyńscy – projektanci znani z programu „Para w Remont”, emitowanego na antenie HGTV. Konkurs, w ramach którego klienci firmy mogą wygrać projekty wnętrz o wartości 5 000 zł, 10 000 zł, a nawet 15 000 zł,  trwa do 30 września 2021.  

#pagen, #domdziełemżycia, #produkcjastolarki, #gnojnik

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY