| Wyświetleń:3196

Dumny Dekarz - akcja zbliża się do końca

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Dobiega końca druga edycja akcji #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja dekarstwa.  Inicjatywa mierzy się z wyzwaniem, którym jest zainteresowanie młodego pokolenia tym zawodem, integrując równocześnie środowisko dekarskie i wspierając adeptów rzemiosła. Jak możesz pomóc? W tym roku to wyjątkowo proste!


Osoby związane z branżą dekarską mogą zagłosować na jeden z trzech projektów, związanych bezpośrednio z przygotowywaniem kolejnej generacji do podjęcia się tego zawodu. Za każdy oddany głos marka Dakea, producent okien dachowych i pomysłodawca projektu, przekaże 10 zł na inicjatywę, którą wybierze większość głosujących. Czy będą to stypendia dla najlepszych uczniów klas dekarskich, specjalistyczne szkolenia czy promocja zawodu w czasie rekrutacji do szkół, dowiemy się już w październiku, na stronie www.dumnydekarz.pl

Drugą formą oddania głosu profesjonalistom jest stworzenie oficjalnego fanpage’a akcji na Facebooku, gdzie zawodowi dekarze chętnie wymieniają się poglądami, biorą udział w ankietach czy chwalą się swoimi realizacjami. Ważnym punktem tej inicjatywy jest budowanie poczucia przynależności do tej wyjątkowej grupy zawodowej, poprzez integrację środowiska dekarskiego i możliwość swobodnego wypowiadania się. Profil akcji #DumnyDekarz dostępny jest pod adresem https://www.facebook.com/dumnydekarz

Akcji towarzyszy również kolejne wydanie branżowego rocznika – Dekarze 1/2020, stanowiący zbiór wywiadów z profesjonalistami, w których zdradzają m.in. dlaczego zostali dekarzami, jak zmienił się rynek, co lubią najbardziej w swojej pracy oraz co chcieliby przekazać początkującym. Publikacja jest dostępna za darmo w wersji cyfrowej na stronie internetowej akcji – www.dumnydekarz.pl
#dumny_dekarz, #dachowe

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Walne Zgromadzenie Członków Związku Polskie Okna i Drzwi

Walne Zgromadzenie Członków Związku Polskie Okna i Drzwi

W czwartek 17 września odbyło się Walne Zgromadzenie...

ML System postuluje optymalizację współczynnika opustu w PV

ML System postuluje optymalizację współczynnika opustu w PV

ML System postuluje skalkulowanie rozliczeń w taki...

Unilink Poland i wdrożenie pierwszego w Polsce centrum FOM Industrie LMX650

Unilink Poland i wdrożenie pierwszego w Polsce centrum FOM Industrie LMX650

Unilink Poland z Wrześni wziął udział we wdrożeniu...

Zmiany w funkcjonowaniu VITO Polska

Zmiany w funkcjonowaniu VITO Polska

Po 20 latach nadchodzi czas na zmiany. Od 1 września...

Reveal Slide – nowy produkt OknoPlus

Reveal Slide – nowy produkt OknoPlus

Po wiosennej premierze okna Reveal, wraz z początkiem...



» Więcej na subportalu Najnowsze wieści z branży