Showrooming podbija przemysł

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Hydro, światowy producent aluminium, umieścił w polskim oddziale w Trzciance showroom, który od maja jest dostępny dla klientów. 


To dość nowatorska inicjatywa, bo showrooming uchodzi wciąż za dominującą praktykę sklepów wielkopowierzchniowych. Tymczasem coraz śmielej wkrada się w kręgi przemysłowe. W ten sposób architekci, inżynierowie, projektanci i nowi pracownicy mogą poznać z bliska ofertę produktów Hydro oraz ich finalne zastosowanie.

Przygotowane przez norweską spółkę stanowisko demonstracyjne pozwala „tu i teraz” poznać zastosowanie aluminium, które wykorzystywane jest w różnych dziedzinach gospodarki, m.in. dostarcza rozwiązania aluminiowe dla wysokich budynków, użyte w konstrukcji pociągów zmniejsza emisję dwutlenku węgla, a meblom i oprawom oświetleniowym nadaje wyjątkowy charakter. Wizytę w showroomie dopełniają krótkie filmy wideo, które prezentują walory wykorzystania aluminium w  branżach obsługiwanych przez firmę Hydro. Odwiedzający mogą liczyć na konsultacje ze specjalistami firmy Hydro.

#systemy_aluminiowe, #okna_aluminiowe, #drzwi_aluminiowe, #fasady_aluminiowe

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY


Premiera nowego zawiasowania activPilot Concept już wkrótce

Premiera nowego zawiasowania activPilot Concept już wkrótce

Duże formaty i ciężkie skrzydła nie stanowią już...

Dom z panoramiczną fasadą

Dom z panoramiczną fasadą

Parterowy dom w hiszpańskim regionie Costa Blanca zwraca...

Nowy mostek izolacyjny do izolacji termicznej metalowych drzwi

Nowy mostek izolacyjny do izolacji termicznej metalowych drzwi

Nieprzesuwny profil izolacyjny insulbar, zgłoszony przez...

Bezpłatne wejściówki na targi GLASS w Poznaniu

Bezpłatne wejściówki na targi GLASS w Poznaniu

Na Glass będzie można wziąć udział w widowiskowych...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria