Inoutic zmienia się w Deceuninck

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Grupa Deceuninck, jeden z czołowych projektantów i producentów profili okiennych oraz rozwiązań budowlanych na świecie, podjęła strategiczną decyzję o konsolidacji swoich marek produktowych, Inoutic i Deceuninck, pod jedną globalną marką Deceuninck. 


Oznacza to rozpoczęcie procesu rebrandingu we wszystkich 16 krajach w regionie Europy Centralnej i Wschodniej (CEE), w których firma działa obecnie pod marką Inoutic, na Deceuninck. Proces ten rozpoczyna się dziś i zakończy się w pełni podczas Targów Fensterbau Frontale w marcu 2020.

Naszym celem jest stworzenie silnej, globalnej marki, która wygeneruje wzrost naszego biznesu i wzmocni naszą przyszłą pozycję lidera w Polsce, Niemczech, Europie oraz na wszystkich rynkach na świecie. Ta decyzja z pewnością przyspieszy proces wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i tworzenia nowych produktów na rynku europejskim, wyróżniając nas na tle konkurencji – mówi Francis Van Eeckhout, CEO Grupy Deceuninck.


Proces rebrandingu w jedną globalną markę Deceuninck wpłynie również na maksymalizację efektów inwestycji marketingowych, takich, jak np. sponsoring międzynarodowej drużyny kolarskiej Deceuninck-Quick Step, co doprowadzi do zwiększenia świadomości marki i wsparcia nie tylko działalności Deceuninck, ale także działalności ponad 4000 klientów w ponad 90 krajach.

Dzięki rebrandingowi Deceuninck zintensyfikuje swoje inwestycje w innowacyjne ekologiczne rozwiązania. Innowacje takie, jak Linktruzja, technologia wykorzystująca włókno szklane w celu uzyskania najlepszych właściwości izolacyjnych, Decoroc, proces pozwalający na poszerzenie gamy kolorów czy Protex, opatentowany system roletowy, będą dostępne w przyszłości dla wszystkich europejskich klientów Grupy Deceuninck.

Pierwszym innowacyjnym produktem, jaki firma oficjalnie wdraża pod jedną globalną marką Deceuninck, jest Elegante (w pełni zlicowany system okienny o nowoczesnym wzornictwie) oraz Protex 2.0, którego czas montażu, dzięki opatentowanemu systemowi innowacyjnych klipsów, został mocno zredukowany, w porównaniu z tradycyjnymi systemami roletowymi.

Pierwszym efektem naszego nowego, globalnego podejścia jest, nagrodzony wyróżnieniem Specjalnym German Design Award 2019, system profili okiennych Elegante, opracowany przede wszystkim na rynek niemiecki i polski, który, dzięki naszej strategii jednej marki, zostanie wprowadzony w pozostałych krajach europejskich w 2019 roku. Kontynuujemy również opracowywanie systemów profili okiennych nowej generacji, z naciskiem na innowacje, design i ekologię, które zostaną zaprezentowane podczas Targów w Fensterbau Frontale w 2020 roku – komentuje Grzegorz Federowicz, Dyrektor Sprzedaży Inoutic/Deceuninck. 


Rebranding ma umożliwić dalsze usprawnienie procesów w obszarach produkcji i logistyki. Dzięki temu Grupa Deceuninck ma zoptymalizować wszystkie swoje zasoby, aby jeszcze bardziej udoskonalić jakość swoich produktów i serwisu.

#systemy_pvc, #profile_pvc, #okna_pvc

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Dom bez barier

Dom bez barier

Idea stworzenia domu, który będzie w pełni dostosowany...

Ruszyła V edycja ogólnopolskiego konkursu TOPTEN Okna

Ruszyła V edycja ogólnopolskiego konkursu TOPTEN Okna

Ruszyła V edycja ogólnopolskiego konkursu TOPTEN Okna....

VS600 – nowy system ALIPLAST do projektowania pionowych konstrukcji przesuwnych

VS600 – nowy system ALIPLAST do projektowania pionowych konstrukcji przesuwnych

VS600 to system o podwyższonej izolacyjności termicznej...

Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu high-tech

W realizacji śmiałego, futurystycznego projektu nowej...

Fasady elementowe WICONA w apartamentowcu 520 West w Nowym Jorku

Fasady elementowe WICONA w apartamentowcu 520 West w Nowym Jorku

Apartamentowiec 520 West w Nowym Jorku, dzieło Zaha...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria