Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem głównym pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A. 


Myślą przewodnią pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasło „Work-life balance”, czyli harmonijne łączenie różnych obszarów życia, dzięki zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie architekturze. Idea ta została zaprezentowana na przykładzie przemian oraz nowych inwestycji, które z udziałem rozwiązań marki Aluprof powstały w ostatnich latach na Śląsku. Wskazano tak ważne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum Śląskie. W rozdziale „Standardy przyszłości” omówiono istotne trendy na przykładzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiżowe inwestycje z Nowego Jorku, które powstały z wykorzystaniem nowatorskich systemów aluminiowych Aluprof. 

AluBook to także platforma do wymiany opinii ekspertów. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektów, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila Wiśniewskiego.  

Zależało nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, które połączy cechy magazynu o ważnych trendach w architekturze i albumu, który w atrakcyjny sposób będzie ukazywał interesujące realizacje oraz ich twórców. Szukaliśmy pomysłu na publikację, która będzie niosła atrakcyjne treści zarówno dla osób z branży architektury czy budownictwa, jak i czytelników niezwiązanych zawodowo z taką tematyką. Tak powstał AluBook, który w kilka dni po premierze zyskał wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas ważną informacją i jednocześnie zachętą do dalszego rozwoju projektu – mówi Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A. 


Twórcy AluBooka zadbali o wysoką jakość oprawy graficznej – atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazało się w limitowanej serii. Jest ono także dostępne online (zobacz
). Pomysłodawcą i wyłączonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.

#systemy_aluminiowe, #architektura, #aluprof

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Technologia przyszłości na wyciągnięcie ręki

Technologia przyszłości na wyciągnięcie ręki

Duże przeszklenia tarasowe łączą wnętrze domu z jego...

SELENA wprowadza w Hiszpanii i Polsce nowy klej hybrydowy

SELENA wprowadza w Hiszpanii i Polsce nowy klej hybrydowy

Grupa Selena konsekwentnie rozwija ofertę produktów na...

Nowe okna Schüco LivIng Alu Inside z certyfikatem Domów Pasywnych w Darmstadt

Nowe okna Schüco LivIng Alu Inside z certyfikatem Domów Pasywnych w Darmstadt

Z myślą o budownictwie 2021 powstała nowa seria okien...

GLASS line – nowa seria wypełnień w ofercie VEYNA

GLASS line – nowa seria wypełnień w ofercie VEYNA

GLASS line to ekskluzywna seria oryginalnych, pełnych...

Deceuninck zwiększa czterokrotnie ilość przetwarzanego PVC do 45 tys. ton rocznie

Deceuninck zwiększa czterokrotnie ilość przetwarzanego PVC do 45 tys. ton rocznie

Grupa Deceuninck uruchamia nową jednostkę recyklingową...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria