ALUPROF planuje zwiększyć sprzedaży w 2019 r. o ponad 100 mln zł

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

ALUPROF planuje zwiększyć sprzedaży w 2019 r. o ponad 100 mln zł

fot. ALUPROF

ALUPROF planuje zwiększyć sprzedaży w 2019 r. o ponad 100 mln zł


Tomasz Grela, członek zarządu Grupy Kęty i prezes spółki Aluprof

fot. ALUPROF

Tomasz Grela, członek zarządu Grupy Kęty i prezes spółki Aluprof

Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku. Główny kierunek działań spółki z Bielska-Białej to eksport, a planowany wzrost sprzedaży w 2019 r. ma wynieść ponad 100 mln zł.


Główny kierunek – eksport 


Na konferencji prasowej Grupy Kęty Tomasz Grela, członek zarządu Grupy i prezes spółki Aluprof, działającej w segmencie systemów aluminiowych, zapowiedział kierunki rozwoju na najbliższe miesiące. Głównym celem Aluprof będzie zwiększenie sprzedaży eksportowej, wejście na rynki Kenii i Kuwejtu, a także wprowadzenie rozwiązań Aluprof do sprzedaży w sektorze budownictwa indywidualnego i użyteczności publicznej w Stanach Zjednoczonych. 

Najbardziej dynamicznie rozwija nam się eksport i na eksport będziemy kładli największy nacisk. Pierwsza grupa rynków to Chorwacja, Grecja, Azerbejdżan – zakładamy dynamiczny wzrost sprzedaży w tych krajach, w formie sprzedaży bezpośrednio ze spółki w Polsce. Kuwejt i Kenia to rynki, gdzie w tym roku chcielibyśmy zaistnieć, ale jako partner umowy spółki joint venture. Będziemy chcieli prowadzić własną działalność z lokalnym partnerem – powiedział Tomasz Grela i dodał – Na rynku USA podjęliśmy decyzję, że będziemy rynek penetrować również w poszukiwaniu klienta indywidualnego – rezydencji, domów, obiektów użyteczności publicznej. 


Spółka zamierza zwiększyć wyniki przychodów ze sprzedaży o minimum 100 mln zł. w porównaniu do 2018 roku (zakończonego z wynikiem w granicach 1,27 mld zł). Planowany poziom wzrostu to 8 proc. – o 6% wzrosnąć ma sprzedaż krajowa, a eksport aż o 13%. 

Sukces na międzynarodowych Targach BAU


Silną pozycję na rynkach zagranicznych Aluprof potwierdził także w styczniu na prestiżowych targach w branży architektury i budownictwa – BAU w Monachium. Na mocno ograniczonej przez organizatorów przestrzeni firma stworzyła ekspozycję, która na wiele sposobów promowała produkty polskiej marki. Nowoczesne stoisko w kształcie ramy okiennej, oprawa nawiązująca do polskich tradycji i subtelnie wyeksponowane przekroje systemów Aluprof przyciągały uwagę gości. Najważniejsza była jednak idea, aby promować polską markę korzystając z jej atutów. 

Chcieliśmy na tej niewielkiej przestrzeni stworzyć coś symbolicznego – miejsce definiujące największą wartość polskich marek na zagranicznych rynkach. W rozwiązaniach technicznych jesteśmy w światowej czołówce, a naszą przewagą staje się̨ typowa dla Polaków elastyczność, kreatywność, umiejętność budowania przyjaznych relacji. Aluprof nie chce ukrywać swojej polskości, przeciwnie – podkreślamy ją i czynimy z niej naszą przewagę – zapewniła Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu i PR. 


Miarą sukcesu marki Aluprof na Targach BAU były przyjazne relacje z partnerami biznesowymi, architektami i handlowcami z całego świata. To efekt zarówno ogromnego zaangażowania całego zespołu podczas tygodnia spędzonego w Monachium, jak również długofalowej polityki rozwoju firmy i efektywnej działalności zagranicznych oddziałów spółki. Symbolicznym podsumowaniem był wybór stoiska Aluprof przez architektów ze światowego stowarzyszenia World Architects jak to, które na pewno chcą odwiedzić. 

#systemy_aluminiowe, #okna_aluminiowe, #profile_aluminiowe, #fasady_aluminiowe

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Siedziba Pivexin Technology. Spójna fasada dla złożonego budynku

Siedziba Pivexin Technology. Spójna fasada dla złożonego budynku

Zaprojektowany przez katowicką pracownię MUS Architects...

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość – Schüco LivIngSlide

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość – Schüco LivIngSlide

Tarasowe drzwi przesuwne z termozgrzewalnymi uszczelkami...

Naturalna wentylacja w nowoczesnej bibliotece

Naturalna wentylacja w nowoczesnej bibliotece

Uniwersytecka Biblioteka Glucksman przeszła w 2018 r....

Innowacyjny nawiewnik antysmogowy Brevis Insolio

Innowacyjny nawiewnik antysmogowy Brevis Insolio

Nawiewnik antysmogowy Brevis Insolio został...

Ventec – prezentacja produktów na Climate World Moscow 2019

Ventec – prezentacja produktów na Climate World Moscow 2019

Na początku marca odbyła się międzynarodowa wystawa...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria