Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Eksperci I i II panelu IX Kongresu Stolarki Polskiej

fot. POiD

Eksperci I i II panelu IX Kongresu Stolarki Polskiej


„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej. Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów. Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży.   


Prowadzący tę część Kongresu moderatorzy każdego roku dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając jednocześnie różne aspekty omawianego tematu – zawsze są one zilustrowane bogatym doświadczeniem innych osób, które w formie video-wywiadów przekazują uczestnikom Kongresu solidną dawkę wiedzy.  

Podczas poprzednich edycji Kongresu uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zbudować silną markę, co ma na to wpływ i jak ten proces prowadzić. Ważnym zagadnieniem była również ścieżka zakupowa konsumentów – dywagowaliśmy, czy stacjonarny punkt dystrybucji jest lepszy od wirtualnego sklepu – po analizie ekspertów biorących udział w panelu, okazało się, że dopiero połączenie obu metod jest najlepszym rozwiązaniem. Rok temu tematem przewodnim był design. Jak wpływa on na postrzeganie produktu i jak go wykorzystać, by sprzedawać więcej i w wyższej cenie.

W tym roku głównym zagadnieniem będzie biochemia sprzedawcy. Omówi go Nikolay Kirov – wykładowca, trener i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji i biznesie, partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, KozminskiExecutive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert opowie m.in. o tym, jak dział sprzedaży skupiony wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami. I odwrotnie: jak handlowców zbyt mocno skupionych na relacjach z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik. Pokaże, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży. Podpowie również jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników. 

W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży. Jednym z nich będzie Łukasz Borek z Volvo Car Poland (zobacz).

» Zaproszenie na panel (obejrzyj)

W I panelu tematycznym „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa” zostaną zaś poruszone takie kwestie jak: aktualne trendy w stolarce otworowej i ich wpływ na kształt rynku, oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 roku wobec producentów stolarki otworowej, wykorzystanie nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem, termomodernizacja (przegląd projektów w wybranych krajach europejskich – omówienie systemu na przykładzie Włoch, system wsparcia w Polsce, zachęty finansowe – przedstawienie sytuacji z punktu widzenia ekonomii).

Szczegółowy opis programu, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod tym adresem.


Partnerem Strategicznym IX Kongresu Stolarki Polskiej jest firma Aluprof S.A. Partnerzy Główni wydarzenia to firmy: AIB, FAKRO, Klimas Wkręt-met, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Moffett, PORTA DRZWI, Teknos. Partnerami Wspierającymi Kongresu są firmy: Aereco, Fimtec, Soudal, ZEPRO.

#

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



MACO i HAUTAU łączą siły

MACO i HAUTAU łączą siły

Grupa MACO poinformowała, że w połowie czerwca...

GEALAN otworzył własne Centrum Technologiczne

GEALAN otworzył własne Centrum Technologiczne

Od początku sierpnia w siedzibie głównej GEALAN, w...

Młodzi chcą mieszkać w inteligentnych domach

Młodzi chcą mieszkać w inteligentnych domach

Nowe technologie i innowacyjne rozwiązania coraz...

Inoutic buduje magazyn obok zakładu produkcyjnego

Inoutic buduje magazyn obok zakładu produkcyjnego

Hala magazynowa o powierzchni ponad 9000 mkw. z...

Cztery nowe modele klamek włoskiej marki Linea Cali

Cztery nowe modele klamek włoskiej marki Linea Cali

Prestiżowa włoska marka Linea Cali wprowadziła do...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria