DOBRY MONTAŻ – rusza nowa odsłona kampanii

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wraz z początkiem sierpnia 2017 roku rozpoczęła się kontynuacja, organizowanej przez Związek POiD, ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOBRY MONTAŻ. Inicjatywa została rozszerzona o nowe działania, które pozwolą na dotarcie z przekazem do jeszcze większego grona odbiorców.


Dobrze wybrany produkt to dopiero połowa sukcesu – bez wynajęcia profesjonalnej ekipy, która pomoże dobrać właściwy system montażu i wykona poprawną instalację produktu, nie wykorzystamy w pełni właściwości drzwi czy okien. Prowadzona od 2014 roku kampania DOBRY MONTAŻ ma na celu edukację i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Część realizowanych w jej ramach inicjatyw jest też nakierowana na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk monterskich i przekazywanie fachowcom rzetelnej wiedzy w tym zakresie.

Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można również znaleźć na Fanpage’u DOBRY MONTAŻ na Facebooku. W ramach inicjatywy, idea dobrego montażu promowana jest też w punktach sprzedaży stolarki budowlanej, a zarządzające nimi osoby przechodzą specjalne szkolenia. 

W tym roku zaplanowano nowe działania, m.in. produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów. Kampania obejmuje także współpracę ze szkołami zawodowymi. W roku szkolnym 2016/2017 (w placówkach w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu) działały klasy patronackie. Współpraca ta ma być w dalszym ciągu kontynuowana i rozszerzona, dzięki czemu kolejni młodzi adepci sztuki budowlanej zdobędą fachową wiedzę.

Partnerami DOBREGO MONTAŻU są wiodące marki z branży stolarki budowlanej – firmy, dla których ważna jest idea prawidłowej instalacji: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal i VETREX. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Od początku towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich.

#monter_stolarki, #poid, #dobry_montaz, #poprawny_montaz

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



ePOWER – ukryty napęd do HS-ów już w ofercie YAWAL

ePOWER – ukryty napęd do HS-ów już w ofercie YAWAL

YAWAL S.A. jako pierwszy systemodawca aluminiowy w Polsce...

Jak budować, żeby nie modernizować?

Jak budować, żeby nie modernizować?

Do tej pory inwestycja w energooszczędny budynek była w...

UNIVERSAL MOTION – okucie do szkła z wbudowanym samozamykaczem

UNIVERSAL MOTION – okucie do szkła z wbudowanym samozamykaczem

UNIVERSAL Motion to okucie z wbudowaną funkcją...

Drzwi z wypełnieniem HPL od Perito

Drzwi z wypełnieniem HPL od Perito

Warto pomyśleć o drzwiach przy budowie domu i nie bać...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria