O rozwoju SCHACHERMAYER w Polsce

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Założony w 1838 r. przez Josepha Schachermayera zakład należy dziś do grona odnoszących największe sukcesy przedsiębiorstw rodzinnych w Austrii. Firma obecna jest w Polsce od 1999 roku, a za rozwój oddziału odpowiedzialny jest m.in. Pan Grzegorz Kaczor, prokurent spółki SCHACHERMAYER Polska, którego zaprosiliśmy do rozmowy. 

Jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się firma Schachermayer?

W działalność firmy Schachermayer wpisany jest rozwój. Na wielu rynkach europejskich posiadamy swoje przedstawicielstwa, otwieramy również nowe oddziały. Powstają też ekskluzywne ekspozycje, które umożliwiają klientom wypróbowanie nowych rozwiązań w praktyce. 

Z uwagi na różnorodność i ogrom asortymentu, jaki posiadamy w naszej ofercie, podzieliliśmy go na trzy działy: dział budowlany, dział meblowy i dział produkcyjny. Ma to ułatwić dobór potrzebnych rozwiązań i przyspieszyć tym samym proces zakupu. Nasza oferta jest stale poszerzana o innowacyjne produkty i rozwiązania, co daje naszym partnerom możliwość stosowania najnowocześniejszych i optymalnych rozwiązań. 

Mamy szeroką gamę produktów, bo aż ponad 150.000. W swojej ofercie posiadamy produkty znanych marek, wśród których znajdują się: Simonswerk, dormakaba, Geze, Staloc, Mungo, Illbruck i wiele innych.  Do tej pory jesteśmy kojarzeni głównie jako dostawca różnych okuć do drzwi i okien, ale w naszej ofercie znajduje się również chemia techniczna, profesjonalna odzież robocza i ochronna, pomoce montażowe, parapety, kształtowniki z różnych metali, asortyment dla wykonawców fasad oraz maszyny do obróbki metalu, a nawet materiały eksploatacyjne.

Na samych towarach wasza oferta się jednak nie kończy, prawda?

Prawda. Nasza oferta to nie tylko towary, ale również usługi około sprzedażowe, dotyczące różnych rodzajów dostaw, kompletowania artykułów, elektronicznej wymiany danych, zarządzania gospodarką magazynową, upraszczania procesów zakupowych etc. – z wykorzystaniem narzędzi używanych każdego dnia, jak np. smartphony czy tablety. Żeby realizować te usługi, stworzyliśmy Portal dla Kontrahentów, w którym klient sam może tworzyć własne katalogi z naszego asortymentu; może zarządzać własnymi zamówieniami, tworzyć listy zakupowe, sprawdzać ceny oraz dostępność towarów. Portal dla Kontrahentów daje możliwość tworzenia indywidualnych etykiet, które ułatwią utrzymanie porządku na magazynie, mogą być również wykorzystywane do tworzenia kolejnych zamówień.     
       
Co, według Pana, jest najważniejsze, aby funkcjonować i rozwijać się w dzisiejszych czasach na rynku?

W dzisiejszych czasach najważniejsze są przede wszystkim rzetelność, jakość obsługi, doradztwo techniczne, rozpoznawalność na rynku oraz szybka reakcja na potrzeby rynku.

Czy ostatni rok możecie uznać za udany? 

Miniony rok uznajemy za dobry. Zawsze dostosowujemy swoje działania do aktualnej sytuacji rynkowej. Od 2009 roku otrzymujemy regularnie Gazelę Biznesu. W tym roku zostaliśmy również wyróżnieni przez redakcję miesięcznika Forbes, otrzymując tytuł „Diamenty Forbesa 2016”.  Oba te wyróżnienia potwierdzają dobry kierunek naszego rozwoju. 
 
Plany na przyszłość?

Jak wspomniałem wcześniej, słowo rozwój wpisane jest w naszą codzienną działalność. To nie tylko dbanie o dobre wskaźniki biznesowe czy dostosowanie się do sytuacji rynkowej, ale przede wszystkim prezentowanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które pomogą im obniżyć koszty operacji zakupowych. Chcemy utrzymywać pozycję firmy, która odpowiada nie tylko na potrzeby rynku, ale tworzy nowe możliwości. 

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kolejne z badań systemu ppoż. WESTA EI60 zakończone sukcesem

Kolejne z badań systemu ppoż. WESTA EI60 zakończone sukcesem

Pod koniec maja firma So Easy System przeprowadziła...

Nowe rozwiązania doszczelnień progowych od ALUMASTER

Nowe rozwiązania doszczelnień progowych od ALUMASTER

Alumaster Polska z Torunia, specjalista w zakresie...

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2018

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2018

Ranking Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów...

Z wizytą w centrum innowacji Schüco

Z wizytą w centrum innowacji Schüco

18 maja 2018 roku w centrali Schüco w Niemczech odbyła...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria