Reklama
Wyświetlenia 3893
24 maja 2024

Imponujące innowacje marki markilux

markilux MX 4 02 NEU

Od ponad 50 lat markilux oferuje designerskie markizy, które odpowiadają zróżnicowanym potrzebom klientów. Firma regularnie zaskakuje nowymi pomysłami. Od lat oferuje wyjątkowe produkty i doskonałą obsługę wyspecjalizowanym klientom z kraju i zagranicy.

Od 1972 roku markilux uchodzi za pioniera innowacji w swojej branży. Początkowo jako spółka zależna Schmitz-Werke z Emsdetten, a od 2018 roku jako niezależna firma w tej samej lokalizacji. Jej celem zawsze było stworzenie szczególnej pod względem technicznym i wizualnym oferty markiz na tarasy, balkony, okna i do ogrodów zimowych. Taka propozycja spotyka się z bardzo dobrym przyjęciem na rynku.

Nowe pomysły podbijają rynek

Od samego początku było jasne, że nasza marka ma oferować coś więcej niż tylko ochronę przeciwsłoneczną – podkreśla Klaus Wuchner, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu. Do dziś nasze markizy wykraczają poza klasyczną funkcję i zachwycają wzornictwem oraz jakością. Zastosowanie zaawansowanej technologii pozwala nam zapewnić najwyższy komfort obsługi. – Dzięki tej strategii od lat gramy w najwyższej lidze branży ochrony przeciwsłonecznej. Taki sukces jest możliwy pod warunkiem stałej gotowości do wprowadzania innowacji, gdy lubi się wchodzić na rynek z pomysłami, które nigdy wcześniej nie istniały.

Jednym z takich nowatorskich przedsięwzięć było zastosowanie napędu silnikowego. Do kolejnych można zaliczyć wykorzystanie czujników pogodowych, technologii Smart Home lub dodatkowych funkcji, które nie tylko zapewniają wszechstronną ochronę przed warunkami atmosferycznymi, ale również tworzą miłą atmosferę.

markilux MX 4 09

Markilux MX-4

Ekskluzywny sznyt

W ostatnich latach markilux regularnie poszerza swoją ofertę o produkty i funkcje projektowane w duchu innowacji. Niektóre koncepcje wzornicze powstają przy udziale kreatywnych pomysłodawców spoza  firmy. Rezultatem takiej współpracy jest wiele nagradzanych modeli, które pasują do wszystkich współczesnych stylów architektonicznych. Aby osiągnąć takie efekty, firma od lat eksperymentuje z kształtami, materiałami i powierzchniami. To zaowocowało ekskluzywnym charakterem markiz markilux i urozmaiconą kolekcją poszyć, która obejmuje również wodoodporne, trudnopalne i półprzezroczyste tkaniny specjalne.

Innowacyjna oferta to wartość dodana dla wyspecjalizowanych odbiorców

Wybiegające w przyszłość połączenie inteligentnych funkcji, stylowego wzornictwa i wysokiej jakości od lat wzbudza duże zainteresowanie wśród specjalistów – w kraju i za granicą – podkreśla Peer Cornelssen, Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej.

Ponad 20 lat temu, obok rynku niemieckiego, firma zaczęła rozwijać sieć sprzedaży na innych głównych rynkach w Europie, Australii i USA. Ekspansję wspierał ukierunkowany marketing, dzięki któremu marka zyskiwała coraz większą rozpoznawalność.

Od lewej: Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Marketingu Klaus Wuchner oraz  Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej Peer Cornelssen

Dodatkowo, na przestrzeni lat, wprowadziliśmy wiele innowacji w obszarze usług. Zarówno w zakresie naszej koncepcji salonów wystawowych, jak i narzędzi serwisowych wykorzystywanych w codziennej działalności naszych wyspecjalizowanych partneró – wyjaśnia Peer Cornelssen.

Ten kompleksowy pakiet czyni firmę atrakcyjną dla partnerów w Europie i za granicą. Twórcze podejście stanowi dla specjalistycznych firm prawdziwą wartość dodaną.

Nieustanne odkrywanie nowych możliwości decyduje o wyjątkowości naszej oferty. I zgodnie z tą filozofią chcielibyśmy w nadchodzących latach nadal wprowadzać nowe produkty na rynek przy zaangażowaniu specjalistów – podkreśla Dyrektor Zarządzający Klaus Wuchner.

Redaktor:

Magdalena Parzonka
Magdalena Parzonka
Markilux GmbH + CO. KG
48-282, Emsdetten/Niemcy
ul.Hansestrasse 53
tel.: +49 (0) 2572 1531 335