Reklama
Wyświetlenia 4470
12 marca 2024

Cyfrowa konfiguracja zamówień z narzędziem Panel Partner od MIROLA

Panel Partner

Długofalowa strategia marki MIROLA opiera się na mocnych filarach w zakresie współpracy i obsługi rynku. Już kilka lat temu zostały podjęte działania w celu opracowania i przekazanie partnerom biznesowym firmy programu o nazwie Panel MIROLA. Dzięki niemu ułatwiono klientom samodzielne i cyfrowe wykonywanie wycen produktów MIROLA oraz dodatkowo znacznie skrócono proces realizacji zamówień.

Dzisiaj ogłaszamy, że uruchomiliśmy bardziej atrakcyjne narzędzie Panel Partner, rozbudowane o nowe produkty i zaprojektowane w ciekawszej formie. Dzięki nowemu narzędziu dajemy naszym partnerom biznesowym nowe możliwości i korzyści: maksymalną wydajność, minimalizację ryzyko popełnienia błędu w obsłudze klienta indywidualnego, szybką wycenę i oszczędność czasu w prowadzeniu zamówień – tłumaczą przedstawiciele MIROLA. 

Zalety Panel Partner:

  • prosta instalacja aplikacji,
  • intuicyjna konfiguracja produktów,
  • możliwość obsługi sieci dealerskich za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia,
  • bezpośrednie połączenie z bazą danych producenta,
  • bieżąca aktualizacja wprowadzanych zmian,
  • tworzenie kompletnych ofert i łatwe przekształcanie w zamówienia,
  • prezentacja elementów produktu w czasie tworzenia ofert.

Za obsługę i bezpośredni kontakt z klientem odpowiada wykwalifikowany zespół handlowców MIROLA, jednak obecnie oczekiwania są coraz większe, szczególnie w zakresie udzielania szybkich informacji, konkretnej odpowiedzi na wątpliwości, pomocy w wyborze produktu, przygotowana profesjonalnej oferty i ceny. Dzięki nowym możliwościom cyfrowym MIROLA sprzedawca po zapoznaniu się z oczekiwaniami klienta może błyskawicznie przedstawić stosowną ofertę. Poznanie programu Panel Partner i korzystanie z niego jest możliwe już po pierwszym szkoleniu. Można go w ciągu kilku minut zainstalować na każdym komputerze w formie bezpłatnej aplikacji, a użytkownik otrzymuje indywidualny login i hasło. Ofertę produktów można wykonać zarówno w formie uproszczonej, jak i szczegółowej, przedstawiając ją w kilku wersjach językowych. Dla producentów i sprzedawców stolarki otworowej MIROLA oferuje w Panelu Partner wycenę takich produktów jak rolety zewnętrzne, żaluzje fasadowe, rolety screen, oraz moskitiery. 

Panel Partner 1

Zaakceptowaną przez klienta propozycje sprzedawca może w ciągu kilku sekund przetworzyć w zamówienie i wysłać do firmy MIROLA (użytkownik ma możliwość archiwizowania swoich ofert oraz zamówień). Do 24 godzin od wysłania zamówienia w panelu pojawia się informacja, w którym dniu towar zostanie wyprodukowany i dostarczony. Firma współpracująca z MIROLĄ ma zapisane w Panelu Partner indywidualne warunki zakupowe, dzięki czemu od razu otrzymuje informację, w jakiej cenie zakupi produkty z konkretnego zamówienia. W programie Panel Partner udostępnione są też rysunki, schematy, zdjęcia i opisy produktów.

Redaktor:

Katarzyna Rutkowska
+48 533 012 058
Angielski
MIROLA Sp. z o.o.
43 - 180, Orzesze
Mikołowska 129
tel.: +48 32 32 36 400