Reklama
Wyświetlenia 3421
9 lutego 2024

Złoty Laur Klienta 2024 dla stolarki otworowej firmy PAGEN

PAGEN Laur Klienta 2024 2

W ramach XX edycji znanego w polskiej gospodarce plebiscytu Laur Konsumenta/Laur Klienta przyznano nagrodę firmie PAGEN – małopolskiemu producentowi okien, drzwi, rolet, pergol i bram garażowych. Laur Klienta w kategorii „Stolarka otworowa” to nagroda, którą niejako przyznają sami klienci, potwierdzając mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność marki i przede wszystkim wysoką ocenę oferty produktowej.

Laur Konsumenta/Klienta to jeden z pierwszych certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20 lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Plebiscyt powstał m.in. po to, aby dostrzec, docenić i uhonorować podmioty gospodarcze, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług w swojej grupie. Co roku sondowanych jest ponad 300 kategorii, a o kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów.

Ze względu na swoją wysoką rozpoznawalność i potencjał marketingowy, Laur Klienta stanowi istotną wartość promocyjną, odzwierciadlającą realne tendencje rynkowe. Certyfikat jest społecznym dowodem słuszności realizowanej strategii dla zwycięskiej marki i formą jej zbiorowej rekomendacji. Cieszę się, że nasze produkty znajdują uznanie w ocenie Klientów odwiedzających nasze salony sprzedaży – powiedziała Danuta Paszewska, Dyrektor ds. Sprzedaży w PAGEN odpowiedzialna za rynek polski.

Co warte podkreślenia, w ramach realizowanego badania ankietowani oddają wyłącznie jeden głos na ulubiony produkt, markę lub usługę w danej kategorii. Tegoroczny plebiscyt obejmował sondowanie telefoniczne, spontaniczne wskazania, pytanie otwarte bez kafeterii podpowiedzi, sondowanie internetowe. Głosy w trakcie plebiscytu zbierane były także na stronach internetowych przez niezależne organizacje zewnętrzne. Wyłącznym organizatorem konkursu jest redakcja Stron Biznesu dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej i Stron Rynku w Gazecie Wyborczej.

Jak podkreślają Organizatorzy konkursu, zwycięskie godło umieszczone na produkcie, karcie gwarancyjnej, stronie internetowej czy też w reklamie Laureata stanowi formę podziękowania za zaufanie i oddane głosy w plebiscycie. Jest też uhonorowaniem właściwie prowadzonej komunikacji z klientem i wskazówką zakupową dla innych. Niezależne badania Gfk Polonia na zlecenie domu mediowego Aegis Media pokazują, że aż 26 proc. Polaków zwracających uwagę na znaki promocyjne, wskazało Laur Konsumenta/Laur Klienta jako najbardziej przekonujące do zakupu godło promocyjne w Polsce.

PAGEN SP. Z O.O.
32-864, Gnojnik
Gnojnik 699
tel.: +48 14 68 69 919
fax.: +48 14 63 93 116
Katarzyna Rutkowska
+48 533 012 058
Polski, Angielski
Tomasz Pępek
+48 507 029 852
Polski, Angielski
Reklama