Reklama
Wyświetlenia 3811
21 grudnia 2023

R+T 2024: Ochrona przeciwsłoneczna firmy HELLA w nowym wymiarze

HELLA RT Stuttgart

Od 19 do 23 lutego 2024 r. firma HELLA, producent systemów chroniących przed słońcem, zaprezentuje podczas targów R+T w Stuttgarcie nową koncepcję wystawienniczą w dwóch wymiarach: Świat wrażeń HELLA CUBE (jako wielkopowierzchniowe rozwiązanie shop in shop) i HELLA WALL (prezentacja ścienna ze wzorami produktów i treściami cyfrowymi). 

HELLA, jako dostawca kompleksowych rozwiązań, ma zoferować więcej niż zwykłe rozwiązania wystawiennicze. Za pomocą nowych koncepcji CUBE i WALL dostawca zapewni gotowe do użycia narzędzia sprzedażowe. Sprzedawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, mogą podczas targów R+T w lutym 2024 r. nie tylko zapoznać się z bliska z koncepcją CUBE, ale również mogą na miejscu dokonać oceny możliwej współpracy. W ten sposób specjalista w zakresie ochrony przeciwsłonecznej chce już podczas targów opracować wraz ze swoimi partnerami wizję maksymalizacji wspólnej działalności.

» Wypełnij formularza w celu wiążącego uzgodnienia terminu spotkania na stoisku firmy HELLA podczas targów R+T 2024 w Stuttgarcie

Koncepcja HELLA WALL znajduje się w publicznie dostępnej strefie stoiska targowego i jest dostępna bez wcześniejszego umówienia terminu spotkania. Dostawca zapraszamy do odwiedzenia stoiska targowego firmy HELLA: hala 5, stoisko B32.

Premiera podczas R+T: Gotowa do użycia koncepcja sprzedażowa z serwisem producenta premium

W pełnej wersji oferty shop in shop CUBE zaprezentowany jest pełny asortyment firmy HELLA związany z produktami przeciwsłonecznymi dla okien i fasad, a także asortyment Outdoor Living. Aby praca partnerów była jeszcze prostsza, firma HELLA dostarcza w pełni zdefiniowany kompletny pakiet obejmujący wzory najlepiej sprzedających się produktów oraz wyposażenie powierzchni sprzedażowej wraz z jego montażem. Kompletny pakiet medialno-marketingowy uzupełnia ofertę sprzętową.

Współpraca opiera się na umowie kooperacyjnej łącznie z usługami związanymi z serwisowaniem i konserwacją. Pakiet ten obejmuje również helpdesk, aktualizacje treści cyfrowych oraz usługi agencyjne dla regionalnego marketingu cyfrowego w obszarze działania danego sprzedawcy. Konstrukcja modułowa sklepu zostaje przygotowana w dziale budowy sklepów producenta i następnie zamontowana u sprzedawcy. Koncepcja ta może być stosowana na powierzchniach sprzedażowych od 40 m² i obejmuje również pakiet szkoleniowy.

HELLA Cube Messe RT Stuttgart

Dla prezentacji na mniejszych powierzchniach lub dla prezentacji, które mają obejmować niepełną główną ofertę, atrakcyjną alternatywą jest koncepcja HELLA WALL. Na ścianie o długości 3,3 m zabudowa ścienna wraz z powierzchnią przechowywania umożliwia kompaktową prezentację wzorów markiz lub zewnętrznych produktów przeciwsłonecznych. Rozmowy sprzedażowe również w tym wariancie prezentacji wspierają symulacja światła dziennego oraz treści cyfrowe. Dla początkowych kosztów inwestycji dostępne są różne modele amortyzacji.

Doświadczenie tysięcy zleceń od prywatnych klientów zapewnia sprzedawcy spokój

HELLA panuje nad kompleksowością i od 65 lat opracowuje indywidualnie dopasowane produkty dla konsumentów, klientów obiektowych i klientów komercyjnych oraz dla przemysłu. Każdego roku na austriackim i włoskim rynku realizuje tysiące zleceń prywatnych klientów. Z tego ogromnego skarbca doświadczeń korzyści mogą czerpać również partnerzy w Niemczech, korzystając z tej nowej koncepcji prezentacji. Kompetencje producenta w pełnym zakresie wpłynęły na opracowanie tej nowej koncepcji salonu sprzedaży.

HELLA Techniki Osłonowe Sp. z o.o.
55-020, Żórawina
Kalifornijska 4, Rzeplin
tel.: +48 71 3742205
fax.: +48 71 3742286
Katarzyna Rutkowska
+48 533 012 058
Polski, Angielski
Tomasz Pępek
+48 507 029 852
Polski, Angielski
Reklama