Reklama
Wyświetlenia 4195
1 grudnia 2023

DRUTEX tworzy nowe standardy salonów partnerskich

Drutex Salony Partnerskie 3
fot. DRUTEX | DRUTEX tworzy nowe standardy salonów partnerskich

DRUTEX, jeden z liderów rynku stolarki okienno-drzwiowej w Europie, oferuje swoim partnerom handlowym na całym świecie prestiżowe salony handlowe zgodne z najnowszymi trendami architektury wnętrz, bogatą funkcjonalnością i przyjazną przestrzenią sprzedażową. Pierwszy salon partnerski został zaprojektowany i wykonany w czerwcu tego roku, a do końca roku będzie ich już ponad 50 na całym świecie.

Showroomy firmy DRUTEX, które funkcjonują już w nowej postaci nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech, Włoszech, Francji czy Stanach Zjednoczonych, zostały zaprojektowane z myślą o prezentacji produktów DRUTEX w nowoczesny, elegancki, spójny stylistycznie i funkcjonalny sposób. To mini ekspozycje przypominające nowoczesne przestrzenie na wielkich targach. Projekty funkcjonalne i wizualizacje są każdorazowo wykonywane indywidualnie przez cenionych architektów, w konsultacji z partnerami handlowymi, uwzględniając ich oczekiwania i plany rozwojowe.

Dzięki współpracy doświadczonych projektantów z ekspertami branżowymi powstaje nowoczesna przestrzeń sprzedażowa i wystawowa, która w optymalny sposób pozwala na prezentacje bogatego portfolio produktów DRUTEX, zarówno okien, drzwi z PVC, aluminium i drewna, jak i rolet czy żaluzji fasadowych. W przypadku większych salonów istnieje możliwość montażu na terenie showroomu również m.in.: ogrodu zimowego, wielkogabarytowych drzwi Pivot czy konstrukcji aluminiowych typu Skyline. Wyróżnikiem nowych ekspozycji jest ich modułowa budowa, zaprojektowana tak, aby w łatwy sposób dostosować je do różnych przestrzeni sprzedażowych i portfolio produktowego. Showroomy tworzone są jednocześnie według najnowszych trendów oraz z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów, będących spójnymi ze wszystkimi produktami oraz CI marki DRUTEX.

Wdrażanie showroomów jest nową jakością oraz standardem we współpracy z partnerami handlowymi DRUTEX. Mamy świadomość zmian, jakie zachodzę w procesach decyzyjnych klientów – oprócz kwestii technologicznych coraz częściej poruszane są aspekty wizualne i projektowe. Showroomy umożliwią klientom zapoznanie się z produktami firmy DRUTEX i ich przetestowanie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii – mówi Anna Szczechowska, product manager DRUTEX.

Proces tworzenia showroomu

Program kompleksowego brandowania salonów partnerskich DRUTEX jest dedykowany najlepszym parterom firmy. W standardzie współpracy jest wdrożenie showroomu, który ma być dostosowany do możliwości i potencjału partnera oraz jego preferencji. Każda decyzja jest poprzedzona analizą i planami rozwojowymi, tak aby móc udostępnić partnerowi odpowiedni projekt, który będzie spełniał jego cele sprzedażowe na najbliższe lata. Partnerzy DRUTEX mogą liczyć na projekt wnętrz skrojony na miarę ich potrzeb i możliwości lokalowych, dostarczenie gotowych modułów i stolarki z PVC, aluminium i drewna w zależności o wielkości salonu oraz instalację w showroomie. DRUTEX zapewnia kompleksowe wsparcie koncepcji: od planowania, poprzez kompleksowy projekt, aż po montaż.

Korzyści z partnerstwa

Shworoomy partnerskie DRUTEX to przede wszystkim prestiżowa forma promocji produktów, odpowiadająca najnowszym trendom w zakresie designu, nowoczesnym możliwościom prezentacji oferty i komfortu użytkowania w jednym miejscu. To projekt stworzony z myślą o eleganckim, komfortowym wnętrzu, w którym klient indywidualny będzie czuł się dobrze i swobodnie w trakcie podejmowania decyzji o zakupie stolarki. Spójny projekt odpowiadający dotychczasowej komunikacji marki i promocji produktów DRUTEX oferuje klientom możliwość sprawdzenia nowych rozwiązań produktowych i zweryfikowania ich zalet. Partnerzy DRUTEX w ramach współpracy przy projekcie zyskują możliwość dodatkowych korzyści, takich jak chociażby pierwszeństwo w zakresie dostaw, serwisu, nowości produktowych czy dostosowanych rodzajów i wielkości promocji.

Zainteresowanie projektem ze strony partnerów handlowych przerosło nasze oczekiwania. Wśród dotychczasowych zrealizowanych projektów mamy zarówno takie, które liczą ok. 50 mkw., jak i takie, których powierzchnia osiąga aż 500 mkw. Z pewnością to nowa jakość i krok naprzód w zakresie podejścia do klienta, innowacyjnej przestrzeni produktowej i komfortu prezentacji. Okno czy drzwi to już nie tylko produkt budowlany – to także element wyposażenia wnętrz i produkt w elewacji, dedykowany na lata. Tym bardziej liczy się jakość prezentacji i samego produktu. Tę wartość dostrzegają nasi partnerzy na świecie, co nas bardzo cieszy. A o popularności naszego konceptu świadczy chociażby fakt, że do końca roku zaplanowaną mamy jeszcze produkcję wraz z montażem 6 showroomów za granicą. Najnowsze powstają już w USA i we Włoszech – dodaje Paweł Jereczek, dyrektor handlowy Drutex.

DRUTEX, firma z prawie 40-letnią historią, posiada na całym świecie sieć około czterech tysięcy partnerów handlowych. Produkty trafiają do kilkudziesięciu krajów na wszystkich zamieszkałych kontynentach, a eksport to obecnie ponad 80 procent produkcji. Od lat firma aktywnie realizuje projekty marketingowe w Polsce i za granicą, głównie angażując się w kampanie z zakresu marketingu sportowego, dzięki czemu konsekwentnie buduje rozpoznawalność marki i jej wizerunek wśród klienta ostatecznego. Wśród ambasadorów marki byli m.in. Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm czy Andrea Pirlo. To sprawiło, że DRUTEX zbudował sobie solidną pozycję silnej, prestiżowej i prężnie rozwijającej się marki prywatnej na świecie.

Redaktor:

DRUTEX S.A.
77-100, Bytów
ul. Lęborska 31
tel.: 059 8229101
fax.: 059 8229103