Reklama
Wyświetlenia 3994
20 listopada 2023

DRUTEX z nowościami na targach w stolicy mody

DRUTEX MADE EXPO
fot. DRUTEX | DRUTEX z nowościami na targach w stolicy mody

W dniach 15-18 listopada DRUTEX prezentował swoją ofertę na mediolańskich targach MADE EXPO – jednym z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Odwiedzający mogli zobaczyć liczne nowości z szerokiej palety produktów oferowanych przez polskiego producenta okien i drzwi.

Targi MADE EXPO organizowane są co dwa lata. Mediolan już po raz jedenasty gościł setki firm z całego świata. DRUTEX jest już stałym uczestnikiem tych targów. Tegoroczne stoisko miało 200 metrów kwadratowych powierzchni. DRUTEX zaprezentował wiele autorskich rozwiązań dedykowanych na rynek włoski, ale nie tylko, wyróżniających się designem i jakością. Odwiedzający stoisko polskiej firmy mogli poznać nowości produktowe, doskonale wpisujące się w światowe trendy związane z energooszczędnością czy innowacyjnością.

Jednym z takich rozwiązań jest Iglo Energy Alucover, czyli okno PVC z nakładką aluminiową, które jest szczególnie popularne na rynku włoskim i wyróżnia się nowoczesnym designem odpowiadającym aktualnym trendom architektonicznym oraz świetnymi parametrami termoizolacyjnymi. DRUTEX zaprezentował także nowoczesny systemem Iglo Slide przeznaczony do wykonywania drzwi tarasowych i okien przesuwnych, który cechuje się komfortem użytkowania i doskonale sprawdza się w pomieszczeniach, gdzie nie ma możliwości zastosowania tradycyjnych rozwiązań okienno-drzwiowych.

W szerokiej ofercie na MADE EXPO pojawiły się także pergole i nowe modele paneli drzwiowych. Stoisko firmy DRUTEX cieszyło się bardzo dużym zainteresowanie, a odwiedzający byli zachwyceni jakością, funkcjonalnością oraz designem prezentowanych okien, drzwi, rolet i żaluzji fasadowych. Wrażenie robił również czas realizacji zamówienia wraz z dostawą, który w przypadku rynku włoskiego wynosi 10 dni (stolarka PVC) i 14 (ślusarka aluminiowa).

Kierunek Włochy

Włochy od lat są jednym z najważniejszych kierunków eksportowych dla firmy DRUTEX. Sprawdzonym sposobem na umacnianie pozycji na tamtejszym rynku i zwiększanie rozpoznawalności marki jest między innymi uczestnictwo w targach, takich jak właśnie MADE EXPO w Mediolanie. W październiku DRUTEX wziął też udział w innym tego typu wydarzeniu – SAIE w Bari.

DRUTEX MADE EXPO

W ramach wsparcia obecności firmy we Włoszech oraz wzmocnienia wizerunku DRUTEX w październiku we włoskiej telewizji grupy Mediaset trwała kampania reklamowa firmy, która była kontynuacją sierpniowej kampanii radiowej. Teraz reklamy firmy DRUTEX na włoskim rynku pojawiać się będą podczas telewizyjnych transmisji z meczów reprezentacji Włoch.

Rynek włoski od lat jest jednym z naszych najważniejszych kierunków eksportowych. Stale powiększamy swój udział we Włoszech, rozpoznawalność marki i produktów. Targi są jednym ze sposobów na osiąganie tych celów. Nasze stoiska zawsze cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest ciepło przyjmowana. Targi to jednak nie wszystko. W tym roku rozpoczęliśmy też na przykład proces brandowania showroomów naszych partnerów handlowych we Włoszech, od A do Z. Spójny projekt, nowoczesna architektura, elegancki design i wykonanie to wyróżniki naszego nowego projektu, przyjętego zresztą z wielkim entuzjazmem przez naszych Klientów – mówi Paweł Jereczek, dyrektor ds. sprzedaży w firmie DRUTEX.

Na całym świecie

W tym roku, poza targami w Bari, DRUTEX prezentował swoją ofertę także na jednych z najważniejszych na amerykańskim rynku targach NAHB International Builders Show w Las Vegas oraz monachijskim BAU, topowym wydarzeniu w branży budowlanej i architektonicznej na świecie. Bardzo owocne okazały się także barcelońskie targi Construmat i SAIE w Bari. Po Made Expo w Mediolanie (15-18 listopada) DRUTEX zaprezentuje swoją ofertę podczas Home Meeting na Ibizie (24-26 listopada).

DRUTEX S.A.
77-100, Bytów
ul. Lęborska 31
tel.: 059 8229101
fax.: 059 8229103
Paweł Sommer
+48 509 230 592
Polski
Tomasz Pępek
+48 507 029 852
Polski, Angielski
Reklama