Reklama
Wyświetlenia 4898
14 listopada 2023

Przemiana pasji w biznes – Michał Rozmyślak o powstaniu marki Your Doors

Your Doors 2

Redaktor Katarzyna Wytwer rozmawia z Michałem Rozmyślakiem, założycielem firmy Your Doors, aby poznać historię narodzin tego przedsięwzięcia i zrozumieć, jak firma przekształciła się z jednoosobowej działalności gospodarczej w rozpoznawalnego gracza na rynku stolarki otworowej. Poniżej zapis rozmowy, w której Michał dzieli się swoją pasją do stolarstwa, wyzwaniami początkowymi oraz planami na przyszłość.

Katarzyna Wytwer: Skąd wziął się pomysł na założenie firmy Your Doors?

Michał Rozmyślak: Pomysł na firmę wziął się 10 lat z połączenia mojej pasji do stolarstwa oraz ze zdobytego doświadczenia w tej branży. Początki mojej działalności to przede wszystkim handel stolarką otworową – następnie zająłem się również montażem stolarki. Zdobyte w wyniku tych działań doświadczenie i wiedza zmotywowały mnie do rozpoczęcia produkcji „na własną rękę”. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że był to odważny pomysł, ale nie żałuję decyzji, którą podjąłem. Chęć uniezależnienia się i stworzenia czegoś nowego dawały mi dużo energii do działania. Na początku firma Your Doors była jednoosobową działalnością gospodarczą, z czasem zapotrzebowanie na moje wyroby zwiększało się, a ja zatrudniałem kolejne osoby do pracy.

K.W.: Jakie były wyzwania na początku istnienia firmy?

M.R.: Początki nigdy nie są łatwe, lecz dzięki wieloletniej praktyce w handlu stolarką miałem czas, by nabyć właściwe umiejętności, zdobyć duże doświadczenie oraz fachową wiedzę. Założenie własnej działalności gospodarczej pozwoliło mi realizować się zawodowo i dalej robić to, co kocham, czyli pracować z ludźmi oraz sprzedawać produkty wysokiej jakości. Cierpliwość, dążenie do celu oraz zaciętość to cechy, które mnie charakteryzują – z tego powodu marka Your Doors jest coraz bardziej rozpoznawalna.

K.W.: Na jakie elementy, jako firma, stawiacie największy nacisk?

M.R.: Jednym z głównych wyróżników naszej firmy są duża elastyczność oraz pełne empatii podejście do klienta. Do każdego naszego odbiorcy podchodzimy indywidualnie, a nasi klienci to doceniają. Lubimy kontakt z ludźmi i jesteśmy firmą z ogromnymi pokładami pozytywnej energii oraz ze sporym poczuciem humoru. Co więcej, traktujemy naszych klientów tak, jakbyśmy sami chcieli być traktowani. Nigdy nie stoimy w miejscu, nadal rozwijamy swoje umiejętności i wiedzę.

K.W.: Jakie produkty oferuje marka Your Doors i co je wyróżnia na rynku?

M.R.: Głównym asortymentem w naszej ofercie są okna i drzwi drewniane wykonane w stylu angielskim. Są to między innymi okna typu sash oraz casement, a także drzwi typu french door. Mamy w tej dziedzinie spore doświadczenie i praktyczną, pokaźną wiedzę, które wykorzystujemy w naszych działaniach eksportowych. Wyroby naszej produkcji charakteryzuje wysoka jakość połączona z atrakcyjną ceną. Oferta jest skierowana do punktów handlowych, deweloperów, klientów inwestycyjnych, a także do klientów indywidualnych znajdujących się przede wszystkim na terenie Wielkiej Brytanii.

K.W.: Jak firma Your Doors ocenia zbliżający się do końca rok 2023?

M.R.: Obecne czasy są trudne dla wielu branż. Do tej pory mamy ciągłość produkcji, wychodzimy na plus i mamy w planach kolejne inwestycje. Zatrudniliśmy też nowych pracowników, więc ogólnie jesteśmy zadowoleni z obecnego stanu rzeczy.

K.W.:  Jakie w związku z tym Your Doors ma plany na przyszłość?

M.R.: Naszym głównym celem jest dalszy rozwój. Pragniemy, aby okna i drzwi naszej produkcji znalazły się w domach jak największej ilości klientów. Zależy nam, aby nasi odbiorcy byli zadowoleni. Przyszłość pokaże, co uda nam się osiągnąć.

Redaktor:

Katarzyna Wytwer
+48 537 507 599
Angielski