Reklama
Wyświetlenia 3837
5 października 2023

Nowa aplikacja MyNice App – intuicyjna, spersonalizowana, inteligentna

Nowa aplikacja MyNice App
fot. NICE | Nowa aplikacja MyNice App

Nice, ekspert w dziedzinie rozwiązań do zarządzania domem, wprowadza nową wersję aplikacji MyNice i robi ważny krok w kierunku ulepszenia swojego rozwiązania do zarządzania automatyką domową, stale ułatwiając użytkownikom zarządzanie codziennymi rutynami.  

Nowa aplikacja MyNice sprawia, że sterowanie podłączonymi urządzeniami jest jeszcze bardziej intuicyjne, zintegrowane i inteligentne. Od teraz użytkownicy będą mogli zarządzać zarówno jednokierunkowymi, jak i dwukierunkowymi elementami systemu automatyki Nice, gdziekolwiek się znajdują – w tym za pośrednictwem asystentów głosowych Amazon Alexa i Google Assistant. Możliwa będzie także interakcja, zarówno z innymi członkami rodziny w celu wspólnego zarządzania inteligentnym domem, jak i bezpośrednio z instalatorem, aby uzyskać zdalną pomoc techniczną za pośrednictwem funkcji ProConnect. 

Jakie udogodnienia oferuje użytkownikom nowa aplikacja MyNice App

Po połączeniu aplikacji z interfejsem Nice Core, użytkownik może kontrolować wszystkie elementy automatyki w domu: od zarządzania otwieraniem i zamykaniem rolet po kontrolę natężenia światła. Użytkownicy będą mogli ustawić systemy zgodnie ze swoimi preferencjami, wybierając na przykład czas opuszczania i podnoszenia żaluzji lub rolet oraz włączania i wyłączania świateł. Scenariusze mogą być zatem tworzone zgodnie ze wschodem lub zachodem słońca, umożliwiając cieszenie się naturalnym światłem w jak największym stopniu.

Aplikacja MyNice dba o bezpieczeństwo swoich użytkowników i pozwala im kontrolować dostęp do domu oraz aktywować powiadomienia o otwarciu i zamknięciu bramy, dając możliwość otrzymywania bieżącej informacji w przypadku ewentualnych nieprzewidzianych zdarzeń.  

Szybka i łatwa konserwacja, także zdalna

Aplikacja MyNice jest również szybkim i natychmiastowym narzędziem do serwisowania  i wykonywania przeglądów automatyki. Użytkownicy otrzymują alerty w postaci powiadomień o awarii lub potrzebie naprawy swoich bram i mogą szybko poprosić o pomoc techniczną dzięki funkcji zdalnego połączenia ProConnect. W przypadku awarii aplikacja MyNice pozwala użytkownikom samodzielnie decydować, kiedy i na jakich poziomach autoryzacji przyznać instalatorom możliwość zdalnego serwisu.

Specyfikacja techniczna

Dzięki aplikacji MyNice możliwa jest aktualizacja oprogramowania urządzeń Nice. Wraz z aktualizacją interfejsu Nice Core dostępna jest dwukierunkowa komunikacja między urządzeniami. W przypadku automatyki podłączonej za pośrednictwem interfejsu Nice BiDi-WiFi, kompatybilnego z automatycznymi bramami i drzwiami garażowymi Nice, dostępne jest również zdalne zarządzanie w chmurze, zapewniające kompletną i zintegrowaną łączność. 

Nowa aplikacja MyNice App

Gdy użytkownik jest poza domem, dzięki aplikacji MyNice będzie mógł zarządzać otwieraniem drzwi garażowych lub bram, aby umożliwić dostęp znajomym lub kurierom w przypadku dostaw. Wymienione wyżej funkcje są również dostępne dla automatyki typu Gate&Door podłączonej za pośrednictwem interfejsu  IT4WIFI . 

 

Aplikacja MyNice dla użytkowników jest dostępna w wersjach: 

» na Androida (pobierz)

» i iOS (pobierz)

Poradnik na temat podstawowej konfiguracji modułu BiDi-WiFi oraz automatyki Nice dostępny jest w serwisie YouTube: Moduł BiDi-WiFi i aplikacja MyNice Pro: konfiguracja. Więcej informacji o funkcjach i zastosowaniach aplikacji MyNice w tym wideo.

Redaktor:

Nice Polska Sp. z o.o.
05-800, Pruszków
Parzniewska 2a
tel.: 022 7594000
fax.: 022 7594022