Reklama
Wyświetlenia 4556
8 sierpnia 2023

JEZIERSKI odświeża swoją markę i wdraża nową identyfikację wizualną

JEZIERSKI odświeża swoją markę i wdraża nową identyfikację wizualną
fot. JEZIERSKI | JEZIERSKI odświeża swoją markę i wdraża nową identyfikację wizualną

Rebranding marki stanowi element strategii marketingowej mającej na celu odnowienie i wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych w segmencie okien premium. Nowe logo i nowa identyfikacja wizualna mają stanowić początek zmian, jakie zachodzą w firmie. 

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana dotychczasowego hasła reklamowego. Dotychczasowe hasło „Jezierski Markowe Okna” zostaje zastąpione nowym hasłem, „Jezierski Okna Premium”. 

JEZIERSKI odświeża swoją markę i wdraża nową identyfikację wizualną

Nowy system komunikacji marketingowej jest już sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz innych nośnikach reklamowych. Pojawi się też w sieci Salonów firmowych oraz u Partnerów Handlowych producenta. Nowe logo JEZIERSKI symbolizuje Tradycję, Jakość, Bezpieczeństwo, Zaufanie. 

JEZIERSKI odświeża swoją markę i wdraża nową identyfikację wizualną

Firma JEZIERSKI działa nieprzerwanie od 1984 roku, ciesząc się ugruntowaną pozycją i tradycją wysokiej jakości. Od 1992 roku skupiliśmy się na produkcji markowych okien i drzwi PCV oraz stolarki aluminiowej. Z dumą zajmujemy miejsce w czołówce polskich producentów okien w segmencie premium. Jesteśmy członkiem Schüco Premium Partner.

 

Na sukces pracujemy zespołowo, przywiązując szczególną wagę do innowacyjności i jakości wyrobów. W osiąganiu założonych celów wykorzystujemy skomputeryzowany system zarządzania produkcją oraz wypracowane procedury kontroli. Zaufane grono poddostawców, z którymi współpracujemy od wielu lat, podziela nasze bezkompromisowe przywiązanie do jakości. Misja, która nami kieruje, streszcza się w dwóch naczelnych wartościach: satysfakcji Klienta z zakupu oraz zadowolenia na długie lata z użytkowania doskonałego produktu.

W każdym aspekcie swej działalności stawiamy na nieustanny rozwój. Dysponujemy wszystkimi wymaganymi przez prawo certyfikatami i atestami, niezbędnymi w projektach budowlanych. Produkty marki JEZIERSKI to zaawansowane technologicznie materiały, nowoczesny proces produkcyjny i bezcenne doświadczenie pracowników. Wizytówkę marki JEZIERSKI stanowią Partnerzy Handlowi, którzy służą radą i pomocą przy szerokim wachlarzu projektów architektonicznych, od standardowych po najbardziej wymagające. 

Paweł Mazur, z-ca dyrektora ds. marketingu

Redaktor: