Reklama
Wyświetlenia 3856
25 listopada 2022

DRUTEX kibicuje najlepszym

DRUTEX kibicuje najlepszym
fot. DRUTEX | DRUTEX kibicuje najlepszym

DRUTEX S.A., jeden z liderów rynku stolarki okienno-drzwiowej w Europie, będzie jednym z partnerów transmisji z Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które 20 listopada rozpoczęły się w Katarze. Nie po raz pierwszy firma promuje się przez futbol.

Spoty promocyjne firmy DRUTEX będą pojawiać się przed meczami i po ich zakończeniu, a także przed i po zakończeniu rozmów w studiu meczowym. Pierwsze pojawią się jeszcze podczas spotkań grupowych (od 26 listopada), kolejne będą emitowane do 18 grudnia, czyli do finału włącznie na antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K.

DRUTEX zawsze był blisko sportu i piłki nożnej, a nie ma większego święta dla kibica niż mundial. Przed telewizorami zasiądą miliony widzów, by śledzić występy najlepszych drużyn świata. To dla nas doskonała okazja do promocji firmy – mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie DRUTEX.

Piłka nożna to sport globalny, popularny na wszystkich kontynentach. DRUTEX to z kolei marka o zasięgu globalnym, dynamicznie rozwijająca sprzedaż nie tylko w Europie, ale także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie czy Meksyku. Okna i drzwi trafiają również do krajów Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Południowej czy tak odległych, jak Australia czy Nowa Zelandia. Eksport to obecnie ponad 80 procent produkcji. 

Klienci na całym świecie cenią nasze okna czy drzwi ze względu na doskonałą jakość i zaawansowanie technologiczne. Oferujemy to, co jest najlepsze na rynku. Mamy duże aspiracje. Jesteśmy wśród najlepszych w branży, ale chcemy być najlepsi, i do tego stale dążymy. Inwestujemy setki milionów w rozwój firmy, jej rozbudowę, stałe unowocześnianie, doskonalenie naszych produktów i wprowadzenie nowych. Zdobywamy nowych Klientów i nowe rynki, a świat nie ma dla nas granic – mówi Gabriela Gusztyn-Popławska.

DRUTEX inwestuje w budowanie siły i znaczenia marki na całym globie

Mamy już plan kolejnych działań, które pokażą DRUTEX całemu światu. Będzie to na pewno spore zaskoczenie. Na szczegóły jednak jeszcze za wcześnie, poinformujemy o nich w stosownym czasie – mówi Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy DRUTEX.

Najbardziej rozpoznawalna z dotychczasowych kampanii marketingowych w 37-letniej historii firmy była związana z piłką nożną właśnie. W 2014 roku DRUTEX rozpoczął współpracę z trzema ikonami piłki nożnej: Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim. Wówczas byli TO piłkarze ze światowego topu. Współpraca trwała ponad dwa lata. Działania w kampanii „Wybór Mistrzów” były ukierunkowane na bardzo ważne dla firmy DRUTEX rynki: włoski i niemiecki. Prowadzone były też oczywiście na rynku polskim.

Wyniki były rewelacyjne, a sam pomysł okazał się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Wzrosła nie tylko sprzedaż, ale też – na czym bardzo nam zależało – rozpoznawalność marki, i to nie tylko w Europie, ale też na całym świecie. Do dziś widzimy efekty tamtej kampanii, pozostały nam też cenne kontakty. Ta współpraca pokazała nam również siłę i znaczenie piłki nożnej we współczesnym świecie, a jej gwiazd w szczególności – mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie DRUTEX. 

DRUTEX angażował się także w krajowy futbol. Firma przez kilkanaście lat, od 2003 do 2018 roku, był sponsorem Bytovii Bytów, doprowadzając ten klub z ligi okręgowej do ósmego miejsca w I lidze, czyli na zapleczu Ekstraklasy. DRUTEX Bytovia Bytów dwa razy awansowała też do ćwierćfinału Pucharu Polski.

DRUTEX od lat wspiera również inne dyscypliny sportowe, m.in. żużel czy kolarstwo. W ostatnich latach ściśle współpracuje z Lang Teamem, głównie przy organizacji Tour de Pologne – jednego z najważniejszych etapowych wyścigów kolarskich świata, należącego do cyklu UCI World Tour. 

DRUTEX S.A.
77-100, Bytów
ul. Lęborska 31
tel.: 059 8229101
fax.: 059 8229103
Tomasz Pępek
+48 507 029 852
Polski, Angielski
Paweł Sommer
+48 509 230 592
Polski
Reklama