Reklama
Wyświetlenia 1666
5 maja 2011

Informacja zwrotna o Raporcie + promocja na Raport

okładka II edycji RAPORTU LISTA 1000
fot. Oknonet | okładka II edycji RAPORTU LISTA 1000

Czas płynie nieubłaganie. Niedawno pracowaliśmy nad pierwszą edycją Raportu „o branży dla branży”, a teraz myślimy już nad trzecią. Chcemy, aby potencjalny nabywca kolejnego wydania był zadowolony z zakupu. Zanim usiądziemy do kolejnej burzy mózgów, poznajmy opinię ludzi, którzy zakupili drugą edycją publikacji.

Raport Lista 1000 jest niezmiernie przydatnym narzędziem. Korzystać z niego mogą zarówno osoby pracujące w branży od dawna, jak i początkujące. Szukając kontrahentów warto sprawdzić, kto jest liderem, a kto w ostatnich latach odnotowuje spadki. Dzięki tej publikacji łatwo również sprawdzić jaką pozycję wśród konkurencji zajmuje nasza firma – Joanna Krawczyk, Menadżer Działu Marketingu w Thermoplast.

Bardzo satysfakcjonująca forma  Raportu, a przede wszystkim treść w nim zawarta. Można powiedzieć, że jest to „niezbędnik” każdej osoby, która w jakikolwiek sposób związana jest z branżą i chce wiedzieć, co dzieje się w „naszym branżowym kociołku” . Jakość zawartych danych jest bardzo wysoka. Czy chciałbym, aby w Raporcie było jeszcze więcej informacji? Czy chciałbym, aby portal oknonet.pl poszedł jeszcze dalej? Na pewno tak, ale nie wiem, czy na obecną chwilę jest to możliwe? – Ireneusz Rosa, Koordynator ds. Wdrożeń Systemowych w Soudal.

Bardzo przydatne narzędzie, pozwalające spojrzeć na branżę jako całość oraz na poszczególne segmenty wchodzące w jej skład. Oczywiście zdarzają się nieścisłości wynikające z wybranego sposobu klasyfikowania firm oraz przedstawiania ich wyników jako np. grup kapitałowych, w których skład wchodzą również biznesy nie związane ściśle z naszą branżą. Te jednak zdarzają się zawsze. Raport 1000 może być z pewnością jednym z narzędzi, które firmy wykorzystują do oceny zarówno swoich działań, jak i zmian na rynku – Gerard Plaze, Specjalista ds. Promocji w Press-Glas.

Uważam, że Raport jest cennym źródłem trudnodostępnych informacji, tak bardzo potrzebnych do rzetelnej analizy rynku lub poszczególnych sektorów branży stolarki otworowej. Obejmuje on przekrojowo wszystkie sektory od maszyn, akcesoriów, półproduktów aż po wyroby gotowe i daje bazę do dalszej analizy sytuacji rynkowej. Mam nadzieję, że Autorzy utrzymają wysoki poziom w kolejnych edycjach Raportu – Sławomir Pichit, Kierownik Marketingu w Leitz Polska.

Kilka uwag dotyczących rozdziału Bram. Wielu z zamieszczonych w zestawieniu producentów osiąga przychody nie tylko z produkcji bram, np. Hormann produkuje i dostarcza również drzwi, automatykę, stolarkę p.poż; Mirola – rolety; Teckentrup – stolarkę p.poż, SOMMER – tylko automatyka itd. Polimex – to chyba tylko i wyłącznie produkuje konstrukcje stalowe (np. bramy ogrodzeniowe)? Wydaje się, że aby moc na podstawie tego zestawienia wyciągać jakieś wnioski dotyczące tego segmentu rynku – należałoby to zestawienie rozbić na kilka rozdziałów: bramy przemysłowe, bramy garażowe, systemy przeładunkowe, bramy szybkobieżne, rolety / Technika osłonowa, automatyka domowa. Bazując na obecnym zestawieniu w żaden sposób nie jestem w stanie określić wielkości rynku np. bram garażowych. Wiem, że Redakcja Oknonet jest bardziej przywiązana i ma większe doświadczenie w szeroko rozumianych oknach, dlatego życzę wytrwałości w rozbudowywaniu działu Bramy – Sebastian Musioł, Dyrektor Handlowy Albany Door Systems.

Wszystkich opinii oczywiście nie ma sensu zamieszczać, ale bardzo dziękujemy za słowa krytyki od firmy Beninca. Dziękujemy Dyrektorowi Sprzedaży Sławomirowi Cenderowi z Schuring Polska za rozbudowaną listę uwag, którą weźmiemy pod uwagę przy budowaniu kolejnej edycji. Wyrazy współczucia dla firmy Elwiz, której publikację skradziono na targach. Zapraszamy osoby, które zakupiły publikację do umieszczania opinii na forum w temacie, który już rozkwita: RAPORT LISTA 1000 - PAŃSTWA OPINIE

Wszystkich, którzy nie mieli jeszcze w dłoni naszego Raportu, zachęcamy do przemyśleń, czy nie warto tego stanu rzeczy zmienić i zaopatrzyć się we własny egzemplarz. Tym bardziej, że w tej chwili  każdy, kto zdecyduje się na zakup Raportu-Lista 1000, otrzyma go w cenie 200 zł (dotychczas: 250 zł) i gratis egzemplarz pierwsze edycji. Promocja trwać będzie do czasu wyczerpania egzemplarzy pierwszej edycji. Zainteresowanych zamówieniem publikacji prosimy o kontakt mailowy: info@oknonet.pl

Oknonet
58-306, Wałbrzych
Ogrodowa 3A
tel.: +48 509 230 592