Reklama
Wyświetlenia 7738
1 marca 2007

KRYSZTAŁOWY PROFIL 2006 OKNA

krysztaolowy profil ms 1 1

 

img 90381 10Kryształowy Profil 2006 w kategorii OKNA (za skok w rozwoju i odwagę w działaniach)

OKNA RĄBIEŃ Sp. z o.o.

Chyba nikt, kto śledzi rozwój firm w branży, nie był zdziwionyzwycięzcą w sektorze OKNA w kategorii "za skok w rozwoju, odwagę wdziałaniach". Nawet jedno z uzasadnień nominacji brzmiało: „za skok na miejsce 3 lub 4 rynku okien”. JanuszPiąstka i Sławomir Wasiak nie oglądają się za siebie i bardzoprawdopodobne są uzasadnienia do nominacji w następnych edycjachnagrody Kryształowy Profil „ za skok na miejsce 1 lub 2 rynku okien”

Jesteśmy zaskoczeni, mile zaskoczeni, to nagroda za ciężką robotę. Niewiem, czy zasłużyliśmy, czy nie. Cieszę się, że się o nas mówi. Staramysię działać na rynku bardzo uczciwie i bardzo ze wspólnikiem, SławkiemWasiakiem, stawiamy na nowoczesną logistykę. Jeszcze raz bardzodziękujemy.

Uzasadnienia Wielkiej Kapituły Branżowej:

  • za skok na miejsce 3 lub 4 rynku okien
  • za niezwykle dynamiczny rozwój
  • za corazmocniejszą pozycję na rynku krajowym oraz na rynkach krajów sąsiednich
  • za determinację w budowie firmy, która z powodzeniem może pretendowaćdo miana ścisłych liderów rynku producentów okien z PVC
  • to o nichmówiło się najwięcej
  • za pionierstwo odkryte 200 lat temu w Ameryce
  • Znam ich kilka lat i są to Ludzie, którym pożyczyłbym ostatni grosz...

 

img 90381 11Kryształowy Profil 2006 w kategorii OKNA (za stabilny i długoletni rozwój)

 

OKNOPLAST-Kraków Sp. z o.o.

"Jedyni z wielkich, którzy wiedzą jak sprzedawać", takimi mocnymi słowami jeden z członków Kapituły uzasadnił swoją nominację. Nie ulega wątpliwości, że stanowią dowód na to, że rentowność firmy zależy od nas samych. To motto powoli staje się inspiracją dla  rynku.

Nie ukrywam, że nie spodziewaliśmy się od branży tego wyróżnienia...Nie mam przygotowanego przemówienia, więc przytoczę tylko zdaniewypowiedziane przez naszego szefa Adama Placka. Zapytany o swójosobisty sukces odpowiedział, "że jest nim stworzenie oddanego ikreatywnego zespołu". I mimo, że jest nas w firmie ponad 400 osób,dalej jesteśmy rodziną.

Uzasadnienia Wielkiej Kapituły Branżowej:

  • za marketingoparty na jakości i innowacyjności a nie na cenie
  • za przykład firmy,która osiągnęła sukces nie walcząc o rynek ceną a jakością
  • za stałe poszukiwanie wyróżników rynkowych
  • za rewelacyjną kampanię marketingową
  • jedyniz wielkich, którzy wiedzą jak sprzedawać

 

img 90381 12Kryształowy Profil 2006 w kategorii OKNA (za innowacyjność)

M&S Pomorska Fabryka Okien

Często spotyka się opinie, że innowacje w oknach są pozorne. Przeczą temu rozwiązania wprowadzane przez M&S, a branża zdecydowanie to doceniła.

 krysztaolowy profil ms

Barbara Sarna

 

Bardzo chcę podziękować i powiedzieć, że nie ustajemy wbadaniach. Naszym kolejnym krokiem będzie okno pasywne, czyli jeszczelepsze wzmocnienia i jeszcze lepszy współczynnik przenikania.

Uzasadnienia Wielkiej Kapituły Branżowej:

  • za własnąformę produktową; za eksport i budowę nowej silnej marki
  • zaurozmaiconą ofertę pod względem dostawców (Aluprof, Yawal iSchueco)
  • za to, że rozstanie współwłaścicieli "nie połamało"nóg firmie a raczej dodało skrzydeł
  • za wzmocnienia z tworzywasztucznego posiadającego walory i wytrzymałość stali 
  • zaprzeprowadzenie skutecznej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej"TYTANOWE OKNA". Pokazali, że można wymyślić izareklamować taki element okna, na który jeszcze nikt inny niewpadł
  • zarozbudowę firmy do rangi giganta pod względem sprzedaży okien idrzwi z pcv i aluminium, w krótkim czasie otwarto dwie nowefabryki na Pomorzu (okien z drewna oraz kamiennych parapetów) copodwoiło możliwości wykonawcze tej firmy
  • zawprowadzenie na rynki zachodnie produktów wykonanych zkomponentów polskich producentów takich jak ALUPROF,Yawal. Bardzo odważne jeżeli rozpatrujemy rynek niemiecki orazfrancuski pod względem odporności na obce produkty
  • zasprzedaż produktów w kraju i za granicą poprzezjakość a nie cenę, co tworzy pozytywny wizerunek naszej gospodarkina arenie międzynarodowej
  • za syndrom feniksa (odbudowanie pozycjina rynku)

 

img 90381 13Kryształowy Profil 2006 w kategorii OKNA (za skok w rozwoju i odwagę w działaniach) - Pierwsza dziesiątka i uzasadnienia nominacji

  1. OKNA RĄBIEŃsp. z o.o.

  2. OKNOPLAST-Krakówsp. z o.o.

  3. DOBROPLAST

  4. DRUTEX S.A.

  5. JEZIERSKI

  6. EKO-OKNA sp.z o.o.

  7. TECHNIKAOKIENNA sp. z o.o.

  8. M&SPomorska Fabryka Okien

  9. BUDVARCentrum S.A.

  10. WIWATOWSKI Raciążek

DOBROPLAST:

  • za dynamiczny rozwój, premia za odważną (niekonieczniesłuszną) decyzję
  • za własną ekstruzję profili

DRUTEX S.A.:

  • za dynamiczną ekspansję na rynkach zagranicznych
  • za wysoką jakość produktów, sukcesywny rozwój sieci sprzedaży
  • za pozytywny wizerunek firmy, szeroką ofertę, indywidualne rozwiązania

JEZIERSKI:

  • za zerwanie z tradycją taniego okna i wejście w najwyższy standard
  • za to, że kampania reklamowa sprawiła, że Klienci nie mający z Jezierskim nic wspólnego zaczynają dostrzegać tą firmę

 

WIWATOWSKI Raciążek:

  • za odważne inwestycje w rozwój nowoczesnej produkcji.

img 90381 14Kryształowy Profil 2006 w kategorii OKNA (za stabilny i długoletni rozwój) - Pierwsza dziesiątka i uzasadnienia nominacji

  1. OKNOPLAST-Krakówsp. z o.o.

  2. DRUTEX S.A.

  3. M&SPomorska Fabryka Okien

  4. FAKRO sp. zo.o.

  5. STOLBUD S.A.WŁOSZCZOWA

  6. STOLARKAWOŁOMIN S.A.

  7. VIDOK RudnaMała

  8. PINUS J&MSMOLARCZYK

  9. EKO-OKNA sp.z o.o.

  10. BUDVARCentrum S.A.

DRUTEX S.A.:

  • za to, że od kilku lat firma stabilnie realizuje strategię: "lider w kraju i lider w eksporcie"
  • największy wytwórca okien tworzywowych, ale coraz silniejszy w produkcji okien drewnianych
  • stabilna rozbudowa zakładu, konsekwencja w działaniach handlowych, wiarygodność wśród klienta
  • firma widoczna nie tylko w Europie ale również na innych kontynentach
  • stałe poszerzanie rynków sprzedażowych; za bardzo szybki rozwój oraz postęp w sprzedaży co czyni firmę Drutex jednym z największych producentów okien na naszym rynku
  • za znakomitą logistykę

 

 

VIDOK:

  • za podejmowane ryzyko w trakcie wprowadzania nowych produktów
  • firma na którą można liczyć pod względem terminów realizacji a także samej obsługi

  • za powiększenie oferty o okna i drzwi drewniano-aluminiowe

PINUS:

  • za rozwój drobnymi krokami w kierunku europejskiego, a nawet światowego standardu - felcowe i bezfelcowe okna otwierane na zewnątrz
  • za długoletni stabilny rozwój od zakładu stolarskiego do nowoczesnej fabryki
  • za poważne traktowanie dostawców i odbiorców
  • za długą listę poważnych realizacji
  • za usadowienie swoich produktów na rynku amerykańskim i angielskim

 

 

img 90381 15Kryształowy Profil 2006 w kategorii OKNA (za innowacyjność) - Pierwsza dziesiątka i uzasadnienia nominacji

 

  1. M&SPomorska Fabryka Okien

  2. OKNOPLAST-Krakówsp. z o.o.

  3. FAKRO sp. zo.o.

  4. TECHNIKAOKIENNA

  5. TECHMAPROJEKT

  6. MILEWSKIOlbrachcice

  7. ADPOL

  8. DOBROPLAST

  9. FILPLAST

  10. DRUTEX S.A.

OKNOPLAST-Kraków sp. z o.o.:

  • za ciągłe nowości

 

FAKRO sp. z o.o.:

  • za okna dachowe dwutworzywowe
  • za okno obracane wokół osi

 

 

 

TECHMAPROJEKT:

  • za odwagę we wprowadzaniu nowych rozwiązań oraz nie uleganie stereotypom

MILEWSKI Olbrachcice:

  • za nowatorskie zespolenie tradycyjnej szyby dmuchanej z szybą zespoloną
  • za wierność w odtwarzaniu zabytkowych obiektów przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii produkcji

ADPOL:

  • za drewniane okna z systemem Eko
  • za pierwszą aprobatę techniczną ITB na okna Meranti

W pierwszej edycji nagrody KRYSZTAŁOWY PROFIL wszystkie firmy i osoby wskazane przez Wielką Kapitułę Branżową uzyskały oficjalną nominację. W przyszłym roku nominacje ograniczone będą do pierwszych 5 miejsc. Decydując o tym mieliśmy dwie intencje, "zarazić" skutecznie Branżę ideą PROFILI oraz zbudować jak największą i ciekawą WIELKĄ KAPITUŁĘ BRANŻOWĄ 2007. Wszyscy zwycięzcy i nominowani z edycji 2006 są automatycznie zaproszeni do członkostwa w kolejnej KAPITULE. Procedurę zaczniemy w październiku 2007 a wyniki poznamy w styczniu 2008 na BUDMIE. Już dziś zapraszamy.

Redakcjaoknonet.pl

Oknonet
58-306, Wałbrzych
Ogrodowa 3A
tel.: +48 509 230 592