Prostsze wprowadzanie zamówień dzięki konfiguratorowi ePAM

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Konfigurator ePAM

fot. PAMProject

Konfigurator ePAM


Konfigurator ePAM

fot.PAMProject

Konfigurator ePAM

Konfigurator ePAM

fot.PAMProject

Konfigurator ePAM

Konfigurator ePAM

fot.PAMProject

Konfigurator ePAM

Konfigurator ePAM

fot.PAMProject

Konfigurator ePAM

Najnowszym produktem firmy PAMPROJECT – producenta i dostawcy oprogramowania do zarządzania produkcją okien, bram, rolet zewnętrznych i osłon wewnętrznych – jest KONFIGURATOR ePAM, umożliwiający wprowadzanie zamówień za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. 


Podstawowa wersja przeznaczona jest dla zarejestrowanych użytkowników (dealerów producenta),  którzy mogą stworzyć ofertę dla nabywcy końcowego. Wersja rozszerzona będzie umożliwiała dostęp do konfiguratora dla klienta indywidualnego, który (po samodzielnym wprowadzeniu wszystkich informacji na temat potrzebnych wyrobów) będzie mógł wysłać zapytanie o cenę do wybranego z listy punktu obsługi. W obecnej wersji użytkownik może połączyć się ze swoim kontem z dowolnego komputera lub tabletu i zrobić wycenę dla klienta, wydrukować na miejscu ofertę lub wysłać odbiorcy w postaci pliku PDF. 

System opiera się na konfiguracji wyrobów w bazie producenta i zawiera wszelkie ograniczenia technologiczne, a także informacje o wielkości rabatów przysługujących dealerowi. Dealer może natychmiast zobaczyć w jakiej cenie kupi dane okno u producenta i na tej podstawie zrobić własną wycenę. Daje to możliwość błyskawicznej wyceny jeszcze na miejscu, u klienta. System pozwala precyzyjnie, z wszystkimi detalami narysować okno, dobrać okucia i wszystkie ich opcje. 

Za pomocą umieszczonych grafik można przedstawić klientowi kolory oklein, kształty i rodzaje klamek, pochwytów. Wszystkie produkty mogą zostać zwizualizowane, tak więc kupujący będzie miał szansę zobaczyć, jak może wyglądać jego brama segmentowa, rolety zewnętrzne etc. Oprócz tego, użytkownik w trakcie konfiguracji może skorzystać z pomocy załączonych materiałów i dowiedzieć się np. jak poprawnie zwymiarować dany produkt, czym się różnią poszczególne opcje i jakie są ograniczenia konkretnych systemów prowadzenia bram, a nawet obejrzeć przekroje okien.

Po przedstawieniu takiej oferty klientowi końcowemu i uzyskaniu akceptacji zamówienia, użytkownik jednym kliknięciem wysyła gotowe zamówienie do producenta. W pełni skonfigurowane zamówienie po kilku minutach znajduje się w systemie produkcyjnym i jest gotowe do dalszej obróbki. Takie rozwiązanie daje znaczną oszczędność czasu. Klient końcowy otrzymuje natychmiast ofertę wraz z wizualizacją i może mieć wpływ na wybór odpowiednich opcji już na wstępnym etapie wyceny. Dealer/sprzedawca nie musi czekać na swoje wyceny u producenta, co w gorącym okresie trwa co najmniej kilka dni. Jednak największą zaletą takiego rozwiązania jest wyeliminowanie wszelkich błędów, które mogą powstać podczas kilkukrotnego przepisywania wymiarów i dodatkowych ustaleń z klientem.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl