II spotkanie sieci partnerskiej – Oficjalny Sprzedawca Dickson – Dickson Dealers

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Prezentacja nowej kolekcji Dickson

fot. Dickson-Constant

Prezentacja nowej kolekcji Dickson



Hotel Fabryka Wełny

fot. Dickson-Constant

Hotel Fabryka Wełny

Tomasz Stefaniec (Area Manager - Dickson)  prowadził całe wydarzenie

fot. Dickson-Constant

Tomasz Stefaniec (Area Manager - Dickson) prowadził całe wydarzenie

W tajniki wyników badań marketingowych wprowadził wszystkich uczestników Peter Winters (Sales Director – Dickson)

fot. Dickson-Constant

W tajniki wyników badań marketingowych wprowadził wszystkich uczestników Peter Winters (Sales Director – Dickson)

Dr Marek Borowiński przybliżył uczestnikom zagadnienia z zakresu odpowiedniego doboru elementów wyposażenia dla punktu handlowego, jakim jest show-room.

fot. Dickson-Constant

Dr Marek Borowiński przybliżył uczestnikom zagadnienia z zakresu odpowiedniego doboru elementów wyposażenia dla punktu handlowego, jakim jest show-room.

W dniach 14-15.12.2016 roku odbyło się kolejne, drugie spotkanie sieci Dickson Dealers – Oficjalny Sprzedawca Dickson. Do hotelu „Fabryka Wełny” w Pabianicach ze wszystkich regionów Polski przyjechali zaproszeni goście. 

W sali konferencyjnej czekają już organizatorzy spotkania z ramienia firmy Dickson-Constant. Ponowny wybór, murów hotelu „Fabryka Wełny” był nieprzypadkowy. Nie udało się znaleźć innego obiektu tak nawiązującego do historii tkactwa i włókiennictwa. Zlokalizowany w Pabianicach posiada bardzo dobry dojazd ze wszystkich kierunków. Nasi partnerzy, jak zwykle, dopisali i stawili się punktualnie w sali konferencyjnej. Do Pabianic przybyło 18 firm. Przedsiębiorcy, liderzy regionów w technice osłonowej, terytorialnie pokrywają swoim obszarem działania prawie całą Polskę – tłumaczy Tomasz Stefaniec (Area Manager, koordynator OSD Polska), który ponownie dokonał otwarcia spotkania oraz przywitał uczestników.

Wszyscy przybyli mieli okazję wymienić się swoim doświadczeniem oraz spotkać się ponownie. Doświadczeń było wiele, bowiem partnerami Dickson Dealers, którzy przybyli na spotkanie, są tacy renomowani dostawcy osłon jak: MK STUDIO, VERTICO, SOLDECO, ATUT, MARKIZ SERWIS, ART-IMA, SUN-TECH, MONOLITH, AMAROL, GALANTEX, SŁONECZNY DOM, ŻMIDZIŃSKI, WIOLLA, MARIOT, HELIOSUN, SIGMA, ROL STYL. Dokładne informacje na temat wszystkich Partnerów sieci partnerskiej Dickson Dealers można znaleźć na stronie www.doskonalemarkizy.pl  

Spotkanie miało odmienny charakter od poprzedniego, które skupiało się na tematyce organizacyjnej struktur Dickson Dealers. Głównym punktem spotkania była oficjalna premiera najnowszej kolekcji markizowej firmy DICKSON, która od stycznia 2017 jest już dostępna na rynku. Wprowadzenie nowej kolekcji było poprzedzone bardzo wnikliwym badaniem marketingowym, które zostało przeprowadzone na terenie Europy. W tajniki wyników badań marketingowych wprowadził wszystkich uczestników Peter Winters (Sales Director – Dickson) w trakcie pierwszej prezentacji.

Kolejna prezentacja, która została przeprowadzona przez Tomasza Stefaniec, dotyczyła tylko i wyłącznie nowej kolekcji osłonowej. Od samego początku ta część spotkania była pełna emocji, a uczestnicy wypytywali co i rusz o nowinki. Łatwo było zaobserwować duże ożywienie zarówno w trakcie prezentacji „moodboardów”, jak i kolejnych slajdów, które wyjaśniały idee oraz źródła inspiracji dla najnowszej kolekcji. Jak zwykle, pojawiało się wiele pytań dotyczących samych tkanin, zwłaszcza tych z nowej kolekcji – mowa o grupach tkanin SWITCH – zmieniających kolor pod wpływem słońca oraz PIQUE – tkaninach „teksturalnych”.


Dla uczestników ważną nowością była odświeżona kolekcja Orchestra MAX oraz Orchestra XL i XL Plus. Zwłaszcza te ostatnie, które otwierają nowe możliwości na rynku markiz oraz pergol, które również bardzo dobrze się zadomowiły na naszym lokalnym rynku. Ta część prezentacji została zakończona pokazem nowych narzędzi wspomagających sprzedaż, które największy nacisk kładą na design oraz nowoczesność. Obok nowych katalogów z kolekcjami tkanin zaprezentowany został najnowszy Shopping Concept Dickson – specjalny stand, który swoją innowacyjnością zaskoczył uczestników. 

Ten moduł zakończył się przerwą kawową. Po niej gość specjalny, dr Marek Borowiński, przybliżył uczestnikom zagadnienia z zakresu odpowiedniego doboru elementów wyposażenia dla punktu handlowego, jakim jest show-room. Uczestnicy zostali zapoznani z mechanizmami zachodzącymi w mózgu potencjalnego kontrahenta, które działają w trakcie wyboru i poszukiwania swojego wymarzonego produktu. Podkreślił, że profesjonalnie przygotowany show-room, z odpowiednim wyposażeniem, którym może być nowy Shopping Concept, w sposób pozytywny wpływa na decyzję zakupową kontrahenta. Możliwość wykorzystania i prezentacji tkanin, gdzie kontrahent może sam, organoleptycznie sprawdzić jak tkanina reaguje i zachowuje  się w kontakcie ze słońcem, ciepłem i deszczem. Takie możliwości daje Shopping Concept, który był tematem głównym prezentacji dr. Marka Borowińskiego.

Prezentacja zakończyła się wieloma pytaniami do dr. Marka Borowińskiego, który z ogromną chęcią zagłębiał się w meandry wiedzy specjalistycznej. Po zakończeniu sesji pytań, wszyscy udali się na krótką przerwę. Uczestnicy konferencji spotkali się ponownie na kolacji, by po niej kontynuować integrację przy kręglach. W tym miejscu pojawiła się kolejna nowość w spotkaniu Dickson Dealers – już w trakcie kolacji dołączyli przedstawiciele trzech producentów techniki osłonowej (firmy Dragon, Mol i Selt), którzy również wzięli udział w grze w kręgle.

Drugi dzień obfitował w tematy organizacyjne i merytoryczne związane z działalnością platformy Oficjalny Sprzedawca Dickson - Dickson Dealers i narzędzi, które firma Dickson przekazuje wszystkim uczestnikom na początku każdego sezonu. W kolejnej części głos został przekazany zaproszonym przedstawicielom producentów, którzy przybliżyli uczestnikom swoją ofertę w ujęciu tkanin Dickson-Constant.

Na jedno z pytań, które dotyczyło słuszności i idei sieci partnerskiej Dickson Dealers, odpowiedział organizator oraz koordynator sieci, Tomasz Stefaniec: Posiadanie i użytkowanie osłony przeciwsłonecznej, jak markiza czy pergola, jest czystą przyjemnością i staje się jeszcze prostsze poprzez wysoki standard obsługi przed i posprzedażnej oferowanej przez naszą sieć partnerską Dickson Dealers. Nasi dealerzy zapewniają pomoc i doradztwo w aspektach związanych z osłoną przeciwsłoneczną. Oferują utrzymanie zakupionej osłony w doskonałej kondycji technicznej, tak aby rola osłony przeciwsłonecznej była spełniana zawsze w takim stopniu, jak w dniu montażu i zakupu.



Kontakt do redakcji oknonet.pl
Zainteresowany? Poproś o ofertę!



System osłony przeciwsłonecznej heroal VS Z

System osłony przeciwsłonecznej heroal VS Z

Jedną z nowości w ofercie firmy ORLITA jest zewnętrzna...

Drewniane drzwi wewnętrzne trzonem prezentacji Hörmann na BAU 2017

Drewniane drzwi wewnętrzne trzonem prezentacji Hörmann na BAU 2017

Zakończone przed rokiem prace przy rozbudowie zakładu...

Nowy wariant w systemie skrzyń roletowych EXTE Elite XT

Nowy wariant w systemie skrzyń roletowych EXTE Elite XT

Skrzynia roletowa z trzema rodzajami rewizji i w...

Znakomite wyniki badania izolacyjności akustycznej systemu EXTE Elite XT

Znakomite wyniki badania izolacyjności akustycznej systemu EXTE Elite XT

W ostatnich badaniach izolacyjności akustycznej system...

Nowe napędy serii SWIFT od DTM System

Nowe napędy serii SWIFT od DTM System

DTM System wprowadza na rynek nowy napęd SWIFT w dwóch...



» Więcej na subportalu osłony, bramy