Sarb Serwis – jakość i doświadczenie

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Firma SARB SERWIS powstała z myślą o świadomych klientach, dla których liczy się przede wszystkim dobra jakość produktu i wysoki standard wykonanej usługi. Przedsiębiorstwo to ma olbrzymie doświadczenie, zważywszy na fakt, że właściciel firmy, Pan Piotr Gustof, przez kilkanaście lat pracował w firmie Aluprof, w której to przez ostatnie 6 lat sprawował funkcję kierownika Działu Rozwoju Systemów Rolet i Bram. 

Panie Piotrze, choć kierował Pan Działem Rozwoju systemów roletowych w Aluprof, to podjął Pan decyzję o rozpoczęciu własnej działalności. Dlaczego?

Tak, to prawda. W firmie Aluprof w Zakładzie w Opolu pracowałam przez blisko 15 lat. W tym okresie przeszedłem przez wszystkie szczeble stanowiskowe, począwszy od pracownika działu prototypowni, poprzez specjalistę ds. wsparcia technicznego, by w lutym 2010 roku zostać kierownikiem Działu Rozwoju.  Po kilku latach doszedłem do wniosku, że w firmie tej osiągnąłem wszystko, co było możliwe do osiągnięcia. Jestem osobą bardzo ambitną i lubię nowe wyzwania, dlatego też postanowiłem zmienić coś w swoim życiu i spróbować z własną działalnością.

Domniemam, że skoro zna Pan od podszewki systemy roletowe Aluprof, to na nich opiera się oferta SARB SERWIS, tak?

Rzeczywiście. Główny asortyment w naszej ofercie stanowią rolety zewnętrzne oraz moskitiery na bazie systemów Aluprof. Zdobyte przez lata doświadczenie u największego polskiego systemodawcy pozwala nam być o wiele bardziej konkurencyjnymi od pozostałych graczy na rynku. Nikt lepiej niż ja nie zna tych produktów oraz branży, dlatego też klient, wybierając nasze usługi, może liczyć na fachowe doradztwo, wysokiej jakości produkt i profesjonalny montaż. O poziomie naszych usług świadczą bardzo pozytywne opinie naszych klientów zebrane przez lata działalności oraz fakt, że zgłasza się do nas coraz więcej podmiotów chcących nawiązać z nami współpracę.

Jakie jeszcze produkty macie w ofercie?

Współpracujemy z wieloma znanymi dostawcami na rynku, oferując klientom także inne produkty, takie jak: żaluzje fasadowe, markizy, rolety tekstylne do okien pionowych, bramy segmentowe czy osłony do okien dachowych. Co więcej, specjalizujemy się także w automatyce i sterowaniu inteligentnym do rolet i bram. Nasze bogate doświadczenie i szeroka wiedza w tym zakresie zaowocowały przyjęciem firmy SARB SERWIS do programu SOMFY EXPERT, co plasuje naszą firmę w gronie autoryzowanych serwisantów, monterów i sprzedawców, propagujących nowoczesne rozwiązania firmy SOMFY.

Świadczycie również usługi serwisowe. Na jakie usterki narażone są najczęściej osłony i bramy?

Usługi serwisowe stanowią trzon naszej działalności. To tak naprawdę od serwisu rozpoczęliśmy swoją przygodę jako SARB Serwis w 2013 roku. Najczęściej do usterek dochodzi głównie poprzez niewłaściwe użytkowanie produktów,  nieprawidłowo przeprowadzony montaż czy błędy produkcyjne. Wówczas konieczna jest zazwyczaj wymiana pancerzy, zwijaczy, taśm, linek, wieszaków czy kół nawojowych. Trafiamy także na rolety i bramy, które niejednokrotnie osiągnęły już „wiek pełnoletni”, ale nadal funkcjonują i wystarczy w nich wymienić kilka elementów eksploatacyjnych, aby mogły jeszcze przez jakiś czas posłużyć użytkownikom. 

Jakich rad udziela Pan klientom najczęściej w kwestii dbania o osłony i bramy?

Osłony przeciwsłoneczne i bramy garażowe, podobnie jak inne urządzenia, z których korzystamy w naszych domach, wymagają zapewnienia odpowiedniej ochrony. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że będę one służyły nam znacznie dłużej, a więcej pieniędzy pozostanie w naszej kieszeni. Proste działania konserwacyjne mogą być wykonywane przez użytkownika bez posiadania szczególnych kompetencji. Czynności te polegają na utrzymaniu czystości pancerzy aluminiowych, tkanin roletowych i markizowych oraz usuwaniu zanieczyszczeń zbierających się wewnątrz prowadnic. Nie wolno jednak przy tym stosować szorstkich narzędzi czy środków chemicznych, które mogłyby uszkodzić czyszczoną powierzchnię. Zaleca się przeprowadzenie przeglądów okresowych polegających na sprawdzeniu kompletności, stanu i skuteczności działania elementów konstrukcyjnych i urządzeń elektrycznych, sterujących i zabezpieczających co 6 miesięcy. W przypadku jakiejkolwiek usterki, warto także skontaktować się z wykwalifikowaną ekipą serwisową. Często bowiem samoczynne próby naprawy kończą się dużo poważniejszym uszkodzeniem.

Jakie będę kolejne kroki rozwoju SARB SERWIS?

Jestem niezwykle dumny z mojego zespołu oraz z tego, co do tej pory osiągnęliśmy poprzez ciężką pracę, niekiedy wbrew przeciwnościom losu i kłodom rzucanym nam pod nogi. Przy tej okazji chciałbym przede wszystkim podziękować mojej żonie, która od samego początku bardzo mnie wspiera i to w dużej mierze dzięki niej firma SARB SERWIS jest dziś marką rozpoznawalną na rynku lokalnym.  Przed nami wiele kolejnych wyzwań i planów do zrealizowania. Licząc na ich pełne powodzenie, nie chciałbym jednak ich tutaj przywoływać, aby nie zapeszyć. Proszę za nas trzymać kciuki. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości będziemy mogli pochwalić się Państwu naszymi osiągnięciami.  

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


System skrzyń roletowych EXTE z izolowanymi prowadnicami

System skrzyń roletowych EXTE z izolowanymi prowadnicami

EXTE zmodyfikowało koncepcję swoich prowadnic i oferuje...

Arete Horizon Rombo – ogrodzenie aluminiowe o niezwykłych właściwościach

Arete Horizon Rombo – ogrodzenie aluminiowe o niezwykłych właściwościach

Arete Horizon Rombo to nowy system ogrodzeń marki Xcel....

Bez dobrego montażu nie ma funkcjonalnego garażu

Bez dobrego montażu nie ma funkcjonalnego garażu

Poznanie zasad dobrego montażu bramy pozwoli inwestorom,...

Dlaczego rolet zewnętrznych powinno się używać dopiero po zakończeniu budowy?

Dlaczego rolet zewnętrznych powinno się używać dopiero po zakończeniu budowy?

Eksperci KRISPOL podpowiadają, jak odpowiednio zadbać o...



» Więcej na subportalu osłony, bramy