Dynamiczny rozwój sieci salonów KRISHOME

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Sieć salonów KRISHOME

fot. KRISPOL

Sieć salonów KRISHOME


Zobacz również:

oknoad

ORGADATA REKRUTUJE !

Konfigurator wkładek bębenkowych

Ekspert Stolarki

System EJOT Wimount

ECO-TERM – nowe profile montażowe od METAL-PLAST


Sieć salonów KRISHOME

fot. KRISPOL

Sieć salonów KRISHOME

KRISPOL, jeden z wiodących polskich producentów kompletu stolarki, dynamicznie rozwija ogólnopolską sieć sprzedaży pod marką KRISHOME. Strategia spółki koncentruje się na tworzeniu salonów, oferujących pełną obsługę inwestycji w zakresie stolarki otworowej.


W przygotowanie strategii komunikacji innowacyjnej sieci salonów KRISHOME zaangażowana była poznańska agencja Casus Design, specjalizująca się w obsłudze rynku budowlanego. Szeroki wachlarz narzędzi komunikacji przygotowano w ścisłej współpracy z działem marketingu KRISPOL. W ramach projektu agencja opracowała m.in. koncepcję brandingu sieci KRISHOME, identyfikację wizualną punktów sprzedaży, katalog inspiracji, ulotkę oraz projekt komunikacji w prasie.

Premiera sieci salonów KRISHOME odbyła się na Targach BUDMA 2018 w Poznaniu. Koncepcja stworzenia miejsca, w którym możliwość wyposażenia inwestycji w komplet stolarki łączy się z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo-gwarancyjną, została doskonale przyjęta przez obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych firmy.

Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie projektem, który stanowił dla nas ciekawe wyzwanie ze względu na szeroki zakres prac – mówi Agnieszka Chocaj, Business Development Director w Casus Design – O atrakcyjności koncepcji sieci salonów KRISHOME świadczy liczba nowych partnerów dołączających do sieci. Obecnie obejmuje ona ponad 50 punktów. Warto podkreślić, że wszystkie salony oznakowane są zgodne z wypracowanymi standardami sieci, przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji wizualnej partnerów. Doceniając ich pozycję na lokalnych rynkach, KRISHOME podkreśla chęć budowania dobrych, długofalowych relacji. To może być klucz do podbicia polskiego rynku.


Zainteresowany? Poproś o ofertę!



MR.100 – nowy system stałych żaluzji fasadowych od MORAD

MR.100 – nowy system stałych żaluzji fasadowych od MORAD

Lamele prostokątne stosuje się jako osłony budynków...

Evita V-6300 – nowa markiza w ofercie Vertex S.A.

Evita V-6300 – nowa markiza w ofercie Vertex S.A.

Markiza wykonana w 100% z komponentów pochodzących od...

Folie Anty-Insect skutecznym i bezpiecznym sposobem na ochronę przed insektami

Folie Anty-Insect skutecznym i bezpiecznym sposobem na ochronę przed insektami

Dzięki swoim właściwościom kurtyna Anty Insect to...

Rolety zewnętrzne czy żaluzje fasadowe – które rozwiązanie wybrać?

Rolety zewnętrzne czy żaluzje fasadowe – które rozwiązanie wybrać?

Obecnie niemal wszyscy inwestorzy decydują się na...



» Więcej na subportalu osłony, bramy