Pionierskie podejście do transportu w Eko-Oknach

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Mechanizm pozwala na przewożenie wózka zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz przyczepy.

fot. EKO-OKNA

Mechanizm pozwala na przewożenie wózka zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz przyczepy.


W ciągu ostatniego roku EKO-OKNA wzbogaciły swoją flotę o 80 nowych pojazdów. Teraz składają się na nią 240 samochody ciężarowe Scania, Volvo i DAF.

fot.EKO-OKNA

W ciągu ostatniego roku EKO-OKNA wzbogaciły swoją flotę o 80 nowych pojazdów. Teraz składają się na nią 240 samochody ciężarowe Scania, Volvo i DAF.

Samochody ciężarowe Eko-Okien rozpoznawalne są nie tylko ze względu na specyficzną grafikę, która znajduje się na ich naczepach. Ich znakiem rozpoznawczym są również wózki widłowe, które mocowane są na zewnątrz naczepy. 

Wózki zabierane są przez naszych kierowców nie bez przyczyny. Dbając o jakość obsługi klienta, oferujemy bowiem nie tylko transport, ale również rozładunek zamówienia – tłumaczy Dawid Wyrtki kierownik działu transportu Eko-Okna S.A. Nie wszystkie europejskie kraje zezwalają jednak na wydłużanie samochodu ciężarowego o podwieszany wózek rozładunkowy. Mowa o Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Słowenii i Chorwacji. 

Dotychczas Eko-Okna radziły sobie z tym problemem w następujący sposób – przy transporcie zamówienia do wyżej wymienionych krajów stosowano krótsze zabudowy (6,5 m). Jednak teraz sytuacja się zmieni. Od 1,5 roku tutejszy dział transportu we współpracy z zaprzyjaźnionymi producentami zabudów i wózków pracował nad nowym rozwiązaniem. Opracowano mechanizm, który pozwala na prosty załadunek i transport wózka widłowego wewnątrz naczepy. – Kupiliśmy 40 przyczep mających 7,7 metra długości. Zarówno pod ich podłogą, jak i wewnątrz znajdują się specjalne mocowania, które sam zaprojektowałem, a wykonała je firma zewnętrzna właśnie z myślą o naszym dziale transportu – dodaje Dawid Wyrtki. 

Mechanizm pozwala na przewożenie wózka zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz przyczepy. Dla firmy Eko-Okna, która już dziś eksportuje swoją stolarkę do 33 krajów na całym świecie, rozwiązanie z pewnością ułatwi planowanie trasy i pozwoli na lepsze wykorzystanie floty. Dzięki niemu przed wjazdem do krajów, w których przedłużanie przyczepy o długość wózka jest zabronione przepisami prawa, zostanie on schowany. – Dla przykładu, transport do Włoch zostanie zaplanowany w taki sposób, aby najpierw samochód przejechał przez kraje, w których przyczepy mogą mieć zamocowany wózek na zewnątrz, a przed wjazdem do Włoch, kiedy w przyczepie będzie już więcej miejsca, wózek zostanie ukryty wewnątrz przyczepy – tłumaczy Dawid Wyrtki. Dla firmy oznacza to oszczędności, a dla klientów szybkość i kompletność dostaw. Tym bardziej, że tylko w ciągu ostatniego roku firma wzbogaciła swoją flotę o 80 nowych pojazdów. Teraz składają się na nią 240 samochody ciężarowe Scania, Volvo i DAF. 


Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Strona główna | O firmie | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

EKO-OKNA S.A.

47-480 Pietrowice Wielkie
Kornice ul. Spacerowa 4
tel.: 801 232 728
tel.: (32) 415 17 63
Fax: (32) 418 30 62
e-mail: poczta@ekookna.pl
http://www.ekookna.pl
http://www.facebook.com/Eko-Okna-SA-131332623623082/



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Drutex i Jakub Błaszczykowski grają dla dzieci

Drutex i Jakub Błaszczykowski grają dla dzieci

29 grudnia br. w Częstochowie odbędzie się druga...

Pierwsze na świecie okno z zespoloną szybą sferyczną

Pierwsze na świecie okno z zespoloną szybą sferyczną

OKPOL zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży pierwszego...

Grupa Oknoplast z francuskim certyfikatem CSTB

Grupa Oknoplast z francuskim certyfikatem CSTB

W ostatnim czasie jeden ze sztandarowych produktów Grupy...

O standardzie energooszczędnym stolarki

O standardzie energooszczędnym stolarki

Producenci okien i drzwi prześcigają się w...

Spektakularne rezultaty palenia świetlików YAWAL

Spektakularne rezultaty palenia świetlików YAWAL

W ostatnim czasie dział R&D firmy YAWAL prowadził...



» Więcej na subportalu okna