Nowe oblicze Alsecco

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Siedziba Alsecco

fot. Jakub Burek/Alsecco

Siedziba Alsecco


Zobacz również:

oknoad

Promocja na okna do -46%

Ekspert Stolarki

Hensfort HST- Komfort przestrzeni

Napęd okienny za 205 zł

Zimowa Promocja Hensfort


Siedziba Alsecco

fot.Jakub Burek/Alsecco

Siedziba Alsecco

Siedziba Alsecco

fot.Jakub Burek/Alsecco

Siedziba Alsecco

Powstała 20 lat temu Fabryka okien Alsecco wraca do klientów w odświeżonej formie. Rozbudowa infrastruktury, działu obsługi klienta, otwarcie showroomu i sklepu internetowego to tylko część planów, które są już powoli wdrażane.


Moment na zmiany przychodzi w życiu każdej firmy, nawet takiej z tradycjami, bogatym doświadczeniem i ekspercką wiedzą pracowników. Potrzeby rynku wymagają, aby zaproponować klientom coś więcej niż do tej pory. I to właśnie robimy – mówi Jakub Burek, Dyrektor Marketingu Alsecco.


» Nie tylko technologia, ale też ludzie

Firma zadebiutowała na rynku w 1997 roku i od początku produkuje stolarkę otworową z PVC i aluminium. Przez lata zdobywała zaufanie klientów i zyskiwała doświadczenie, które z sukcesem wykorzystuje. Alsecco z czasem zaczęło rozbudowywać infrastrukturę oraz unowocześniać park maszynowy. W parze z postępem technologicznym szły szkolenia kadry specjalistów. – Nieustannie dopracowujemy swoje produkty, aby wspiąć się na jeszcze wyższy poziom jakości. Temu mają też służyć liczne inwestycje – tłumaczy Jakub Burek.

» Potencjał drzemie w szczegółach

Obecnie firma zatrudnia około 500 osób, a w skład infrastruktury wchodzi nowoczesny biurowiec z halami produkcyjnymi o łącznej powierzchni 20 000 tys. m² oraz jeden z najbardziej innowacyjnych parków maszynowych w Polsce. To jeszcze nie wszystko. Alsecco może się pochwalić magazynem wysokiego składowania profili, który przyspiesza i optymalizuje pobieranie materiału na linie oraz eliminuje praktycznie wszystkie pomyłki z tym związane. Zapewnia to możliwości produkcyjne na poziomie 1500 jednostek okiennych dziennie, które w każdej chwili można zwiększyć aż dwukrotnie. Dzięki temu można bez problemu realizować nawet największe zlecenia, a także zachować elastyczność przy mniejszych realizacjach.

» Od zlecenia do produktu

W Alsecco każdy klient ma swojego opiekuna, co usprawnia kontakt i sprzyja budowaniu długotrwałych relacji. Pracowników wspomaga również zaawansowany system dealerski Alesecco24, dzięki któremu klient w każdej okoliczności, niezależnie od miejsca, może sprawdzić status swojego zamówienia oraz saldo bieżących rozliczeń. Korzystanie z systemu odbywa się przez responsywną stronę internetową.

Alsecco używa kompleksowego systemu ERP, którego – począwszy od wycen przez zamówienia – do produkcji używają pracownicy fabryki. Aplikacja sprawdza statykę, wymiary, kolory, okucia oraz dostępność materiałów na magazynie. Pomaga to uniknąć błędów już na etapie składania zamówienia oraz pozwala podać dokładny czas realizacji zlecenia. 

Każdy etap produkcji, od wydania materiału z magazynu wysokiego składowania po pakowanie, jest monitorowany komputerowo i dokładnie sprawdzany przez naszych kontrolerów jakości. Okna produkowane są przez maszyny, których dokładność liczona jest w dziesiątych częściach milimetra, co gwarantuje wysoką jakość produktu końcowego – zapewnia Dyrektor Marketingu Alsecco. 


Firma ma również własną okleiniarnię, dzięki której może skrócić terminy produkcji okien w kolorze innym niż biały, a także zrealizować małe zamówienie w nietypowej okleinie.

» Krok w przyszłość

Zmiana identyfikacji wizualnej to krok w przyszłość, podyktowany dynamicznym rozwojem. Nowe logo i szata graficzna odzwierciedlają pozytywne zmiany, na które otwiera się nasza firma. Nasza konkurencja nie próżnowała i już jakiś czas temu rozpoczęła zmiany. My, niestety, jeszcze nie byliśmy gotowi na tak spektakularne zmiany. Teraz chcemy pokazać, że jesteśmy nowoczesną firmą, podążamy za trendami i jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom także najbardziej wymagających klientów – mówi Kuba Burek, dyrektor marketingu Alsecco. 


» Indywidualne podejście i rozwój

Firmę czekają także zmiany związane z rozbudową infrastruktury. Wkrótce ruszy budowa nowego biurowca i kolejnego kompleksu hal produkcyjnych. Składać się na nie będą nowa linia produkcji aluminium i rolet, a następne linie produkujące stolarkę PVC. W nowym biurowcu znajdzie się także duży showroom z produktami oraz nowoczesna serwerownia z infrastrukturą opartą na światłowodach. W tej chwili firma stawia na rozbudowę działu ślusarki aluminiowej. Wcześniej dział aluminium wzbogacił się o nowoczesne centrum obróbkowe, dzięki któremu Alsecco jeszcze szybciej i precyzyjniej może produkować i dostarczać ślusarkę otworową.


Jak wyjaśnia Kuba Burek: uświadomiliśmy sobie, że są nam potrzebne zmiany. Szanujemy naszych klientów i nie możemy stać w miejscu, kiedy oni cały czas idą naprzód. Musimy nadążać za ich potrzebami, stąd też decyzja o rebrandingu, który będzie nowoczesny, skrojony idealnie na miarę i uwypuklający zalety naszej marki. Zarząd firmy uważnie obserwuje rynek amerykański, który żywo interesuje się stolarką okienną wytwarzaną w Europie. Tak chłonny rynek stwarza szanse na intensywny rozwój przez kolejne lata.


Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Drutex i Jakub Błaszczykowski grają dla dzieci

Drutex i Jakub Błaszczykowski grają dla dzieci

29 grudnia br. w Częstochowie odbędzie się druga...

Pierwsze na świecie okno z zespoloną szybą sferyczną

Pierwsze na świecie okno z zespoloną szybą sferyczną

OKPOL zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży pierwszego...

Grupa Oknoplast z francuskim certyfikatem CSTB

Grupa Oknoplast z francuskim certyfikatem CSTB

W ostatnim czasie jeden ze sztandarowych produktów Grupy...

O standardzie energooszczędnym stolarki

O standardzie energooszczędnym stolarki

Producenci okien i drzwi prześcigają się w...

Spektakularne rezultaty palenia świetlików YAWAL

Spektakularne rezultaty palenia świetlików YAWAL

W ostatnim czasie dział R&D firmy YAWAL prowadził...



» Więcej na subportalu okna