Oknoplast na spotkaniu w Polskiej Izbie Handlowo-Przemysłowej we Francji

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Gregoire Cauvin – Prezes Oknoplast France

fot. OKNOPLAST

Gregoire Cauvin – Prezes Oknoplast France


11 maja br. w Paryżu odbyło się spotkanie Poland Now organizowane przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji. Celem wydarzenia była prezentacja najprężniejszych polskich firm, które z powodzeniem prowadzą działania biznesowe na rynku francuskim. Na ekskluzywne spotkanie zostali zaproszeni również reprezentanci Grupy Oknoplast z Mikołajem Plackiem na czele. 

Poland Now to cykliczne konferencje poświęcone potędze wybranych segmentów polskiego rynku oraz sile nowych trendów w zróżnicowanych dziedzinach biznesu. Podczas wydarzenia zaprezentowano najlepsze polskie firmy z sektora Home & Design. Wśród nich pojawiły się również przedsiębiorstwa branży budowlanej. Dzięki wysokiej jakości dostarczanych przez nie produktów oraz innowacyjności znajdują one uznanie na całym świecie, w tym we Francji. Mocną pozycję w segmencie stolarki na rynku francuskim zajmuje firma Oknoplast, której przedstawiciele także wzięli udział w spotkaniu. Obok Prezesa Grupy, Mikołaja Placka, w elitarnym gronie zaproszonych gości znalazł się też Gregoire Cauvin – Prezes Oknoplast France. 

Jesteśmy dumni i czujemy się zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w tak prestiżowym wydarzeniu organizowanym przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Grupy Oknoplast. – Francja to jeden  z kluczowych rynków dla Oknoplastu i nadal chcemy się tu mocno rozwijać. Dlatego to wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne.  

Podczas spotkania Poland Now zostały zaprezentowane historie sukcesów polskich firm z branży Home & Design, które od lat z powodzeniem działają na rynku francuskim. Wydarzenie było także doskonałą okazją do wymiany poglądów podczas inspirującej dyskusji na temat wyzwań, przyszłości oraz rozwoju biznesu polskiego we Francji. 

» Grupa Oknoplast we Francji

Grupa Oknoplast zaistniała na rynku francuskim w 2010 roku. Od tego czasu nieustannie inwestuje w rozwój biznesowy w tym regionie, zarówno pod kątem wprowadzanych produktów i innowacji technologicznych, jak i działań marketingowych. – Przez 7 lat od wejścia na rynek francuski udało nam się zbudować pozycję mocnego gracza – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. – Fakt, że Oknoplast coraz bardziej rośnie w siłę, potwierdzają także wyniki sprzedaży – w 2016 roku sprzedaliśmy aż 440 tysięcy jednostek okiennych, a dynamika wzrostu sprzedaży całej Grupy we Francji osiągnęła 12%.

W ramach francuskiej struktury OKNOPLAST posiada spółkę-matkę, prezesa, lokalną obsługę klienta oraz dział marketingu. Niezmiernie ważną rolę w drodze do sukcesu firmy na rynku francuskim odegrały również nakłady na działania reklamowe i PR-owe. Do dobrych wyników przedsiębiorstwa we Francji przyczyniła się także strategia zakładająca precyzyjne dostosowanie produktów i sposobu zarządzania firmą do specyfiki regionu.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Marek Luch o trudach sprzedaży i edukacji klientów

Marek Luch o trudach sprzedaży i edukacji klientów

Pan Marek Luch od 30 lat, od czasu ukończeniu...

Chwytaki i roboty do szkła BEFARD

Chwytaki i roboty do szkła BEFARD

BEFARD, polski producent żurawi HDS, specjalizuje się w...

Premiera nowego produktu DOBROPLAST: P-Line

Premiera nowego produktu DOBROPLAST: P-Line

Prezentacja nowego produktu miała miejsce w dniach 6-7...

MONOLIT kontynuuje dynamiczny rozwój fabryki

MONOLIT kontynuuje dynamiczny rozwój fabryki

Zaglądamy po raz kolejny do jednego z najbardziej...



» Więcej na subportalu okna