FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”


„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO

„FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”

FAKRO i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską, na mocy której FAKRO będzie Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21 do 31 lipca 2020. Umowa została podpisana podczas konferencji „FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu” zorganizowanej przez FAKRO. 

Współpraca z PZPN oraz sponsorowanie reprezentacji Polski daje wiele możliwości, szczególnie firmom, których strategią jest rozwój produktów na rynku międzynarodowym. Z firmą FAKRO współpracujemy już bardzo długo, bo od 2004 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych, nadal będzie wspierać drużynę narodową, a także reprezentację Polski do lat 21, jako Oficjalny Partner – powiedział podczas konferencji Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. 

Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. FAKRO wybiera prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych. Nasi piłkarze nie zawsze święcili triumfy, jednak FAKRO jest z nimi bez względu na odnoszone sukcesy – skomentował Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO. 

Mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej. FAKRO reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. – Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny – uzupełnia Janusz Komurkiewicz. 

W miarę możliwości Zespół FAKRO uczestniczy w meczach polskiej drużyny piłkarskiej. Także podczas nich reprezentanci firmy spotykają się z partnerami biznesowymi, co buduje partnerskie i – tak ważne we współpracy – relacje. – Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, konkurując z firmami zagranicznymi, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność – uzupełnia Janusz Komurkiewicz. 

Warto zaakcentować, że twarzą obecnie realizowanej przez FAKRO kampanii marketingowej „Żyj z wizją” został trener Adam Nawałka. Filozofia FAKRO, jak i wizja trenera Adama Nawałki są zbieżne. – FAKRO, dzięki swojej wizji, dynamicznie się rozwija i osiąga sukcesy. Właśnie dzięki niej zaszliśmy tak daleko. Konsekwentnie realizujemy założenia, tworząc innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne produkty poprawiające komfort życia w ponad 50-ciu krajach na świecie – tłumaczy Janusz Komurkiewicz. Trener Adam Nawałka również konsekwentnie wdraża swoją wizję, dzięki której Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej odnosi sukcesy, a obecnie zajmuje najlepsze miejsce w rankingu FIFA w historii. 

W ramach współpracy sponsoringowej firma FAKRO ma prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski U-21” jak również do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. FAKRO pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logo firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. – Decyzja o przedłużeniu współpracy z PZPN nie była trudna – wspólnie reprezentujmy Polskę, kibicujmy razem w drodze do sukcesu – podsumowuje Janusz Komurkiewicz. 

Popisanie umowy FAKRO z PZPN było zwieńczeniem konferencji „FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”. Polski Związek Piłki Nożnej reprezentował Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. Dotychczasową współpracę między FAKRO a PZPN przybliżył Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu. Specjalnymi gośćmi konferencji byli także Andrzej Iwan – dwukrotny uczestnik Mundialu, najmłodszy uczestnik Mistrzostw Świata w Argentynie, komentator Polsat Sport oraz Patryk Olejniczak – partner i były pracownik FAKRO, który kilka dni temu zakończył samotną, charytatywną podróż motocyklem, której celem było wsparcie dzieci z Zespołem Downa oraz ich rodzin. W spotkaniu wzięli udział partnerzy FAKRO oraz dziennikarze branżowi.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Strona główna | O firmie | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

FAKRO Sp. z o.o.

33-300 Nowy Sącz
ul. Węgierska 144a
tel.: 018 4440444
tel.: infolinia 0800 100 052
Fax: 018 4440333
e-mail: fakro@fakro.pl
http://www.fakro.pl
https://www.facebook.com/FakroGroup/



Kontakt do redakcji oknonet.pl


CAKO notuje udany debiut na rynku stolarki otworowej

CAKO notuje udany debiut na rynku stolarki otworowej

CAKO powstało w styczniu 2016. Obecny właściciel od 22...

International Design Competition – FAKRO fusion - before & after

International Design Competition – FAKRO fusion - before & after

FAKRO (wiodący producent okien dachowych) oraz BIMobject...

Z szacunkiem do przestrzeni. Okpol prezentuje okno uchylno-przesuwne IGK E2

Z szacunkiem do przestrzeni. Okpol prezentuje okno uchylno-przesuwne IGK E2

Poddasze użytkowe, choć bardzo wdzięczne do...

Innowacyjna powłoka Spectral w oknach Vector firmy Domel

Innowacyjna powłoka Spectral w oknach Vector firmy Domel

Spectral to innowacyjna powłoka dostępna w oknach...

Jak poprawić stan budynków jednorodzinnych w Polsce – debata ekspertów

Jak poprawić stan budynków jednorodzinnych w Polsce – debata ekspertów

4 października, w Centrum Prasowym PAP, odbyła się...



» Więcej na subportalu okna