Innowacyjna logistyka szkła wielkoformatowego

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Innowacyjna technologia pozwala ciężarówce na swobodny przejazd nawet przez wąskie rondo.

sedak GmbH & Co. KG

Innowacyjna technologia pozwala ciężarówce na swobodny przejazd nawet przez wąskie rondo.


Zobacz również:

oknoad

Dobry Montaż

Ekspert Stolarki

17% rabatu na bramy segmentowe


Plandeka przyczepy posiada nadruk z laminatu szklanego, który z daleka sugeruje, czym zajmuje się firma sedak.

sedak GmbH & Co. KG

Plandeka przyczepy posiada nadruk z laminatu szklanego, który z daleka sugeruje, czym zajmuje się firma sedak.

Firma sedak usprawnia obsługę szkła wielkoformatowego dzięki nowej, 23-metrowej naczepie typu inloader, która umożliwia transport szkła o długości 16 metrów. Główną zaletą nowego inloadera jest sterowalna tylna oś, która pozwala ciężarówce mieścić się w wąskich zakrętach, takich jak ronda.


Naszym celem logistycznym jest szybki i wydajny transport szkła wielkoformatowego na całym świecie, ponieważ nasza firma przywiązuje taką samą uwagę do produkcji, jak i do łańcucha logistycznego – mówi Andreas Wenninger, dyrektor działu inżynierii zastosowań.

Najnowszym osiągnięciem stała się innowacyjna, 23-metrowa naczepa inloader. Dzięki nowo zaprojektowanej sterowalnej tylnej osi, ciągnik pozostaje elastyczny pomimo swojej długości i przejeżdża przez ronda bezproblemowo. Logistyka załadunku i rozładunku dla szkła wielkoformatowego pozostaje taka sama, jak w przypadku tafli o standardowej długości (szkło jest ładowane i rozładowywane przy pomocy stojaka). Do tej czynności używano dotychczas żurawia lub podnośnika podciśnieniowego. Teraz ten czasochłonny proces został wyeliminowany, podobnie jak ryzyko pęknięcia podczas rozładunku szkła. Inloader może transportować do 20 ton szkła o wymiarach całkowitych do 3,3 m wysokości i ponad 16 m długości.

Nowa, płaska przyczepa, która transportuje szkło od jesieni 2016 roku, rozszerzy flotę transportową firmy sedak, która składa się także z dwóch naczep do przewozu szkła wielkogabarytowego. – Oprócz zoptymalizowania procesu produkcji, naszym celem była analiza potencjału oszczędnościowego łańcucha logistycznego i wykorzystanie go dzięki nowemu urządzeniu transportowemu – mówi dyrektor generalny sedak, Bernhard Veh.

Oprócz największej cyfrowej drukarki z atramentem ceramicznym i pionierskiej, w pełni zautomatyzowanej linii produkcyjnej do szkła zespolonego do 15 m, sedak ustanowił nowy kamień milowy. Nowa generacja inloaderów stanie się niezbędna do perfekcyjnej produkcji i dystrybucji szkła wielkoformatowego. – Nasi klienci czerpią korzyści z dziesięcioletniego doświadczenia w produkcji szkła wielkoformatowego i specjalnego, jak i szybszej i wydajniejszej logistyki – reasumuje Bernhard Veh.
Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl