Nowe standardy logistyczne w Brügmannie

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

„Czas to nowe pole walki konkurencyjnej” - rozmowa z Jarosławem Ścigała - Kierownikiem Regionu Polski Południowej

Jakimi nowymi standardami logistycznymi moglibyście się pochwalić?

Jarosław Ścigała: Obecnie zaktualizowaliśmy bazę profili pod kątem zmieniających się wymagań rynku. Już od kilku lat obserwujemy w naszej branży odejście od okien typowych, czyli charakterystycznego 0-34. Coraz bardziej zwiększa się udział w sprzedaży okien nietypowych. Na dzień dzisiejszy mamy dostępne w pełnej ofercie profile dla najbardziej nietypowych rozwiązań. Jeszcze nie tak dawno temu częściej oglądaliśmy te profile w katalogu niż na magazynie. Tendencje te wyraźnie widać na rynku krajowym, dodatkowo bardzo silnie wpływa na nie wciąż rosnący eksport na wymagające i rozwinięte rynki zagraniczne. Brügmann to firma, która od dawna mogła się pochwalić szeroko rozwiniętą gamą profili dodatkowych, dzięki czemu dzisiaj może zaproponować klientowi znacznie więcej niż inni. Po prostu trochę wcześniej zrobiliśmy o jeden krok więcej niż konkurencja.

Czy tak samo można dzisiaj ocenić Waszą decyzję o rezygnacji z produkcji profili 3-komorowych i postawienie na 5-komorowe o zwiększonej szerokości?

Właśnie tak. Była to trudna decyzja. Mieliśmy obawy, czy oby nie za wcześnie rezygnujemy z 3-komorowych profili. Postawiliśmy na 5-komorowe profile o szerokości 73mm i z czasem okazało się, że mieliśmy rację. Dzisiaj standardem są profile 5-komorowe, a ich większa szerokość to zdecydowane ukierunkowanie na jakość i energooszczędność, której coraz częściej szuka wymagający klient.

Czy nie macie teraz problemów związanych z zaopatrzeniem swoich partnerów w profile - szczególnie kolorowe - na które zazwyczaj  trzeba bardzo długo czekać w sezonie?

Wyciągnęliśmy wnioski z lat ubiegłych i w tym roku zakupiliśmy dwie nowe bardzo nowoczesne linie do okleinowania profili, przez co nasze zdolności produkcyjne wzrosły kilkukrotnie. Zainwestowaliśmy również w ogromne stany magazynowe – adekwatne do obecnego boomu budowlanego w Polsce. Już w tej chwili u wielu z pośród naszych konkurentów okres oczekiwania na profile okleinowane jest znacznie wydłużony. Czas, to nowe pole walki konkurencyjnej, jest ono tym bardziej znaczące, że tak trudno się wyróżnić w innych regionach.

Czym szczególnym chcecie dodatkowo zwrócić uwagę klienta na Wasze produkty i firmę?

Nasze wysiłki promocyjno-marketingowe chcemy ukierunkować między innymi na zwrócenie uwagi klienta na profile o grubości ścianek konstrukcyjnych w klasie „A”, czyli o grubości 2,8-3,0mm. Notabene na takie, które jeszcze kilka lat temu były w Polsce, a za granicą są nadal standardem. Niestety w momencie pojawienia się wojny cenowej wielu producentów musiało zrezygnować z grubości i jakości ze względu na koszty. Jednak trzeba pamiętać o tym, że parametr grubości ścianek profili jest bardzo istotny w przypadku okien kolorowych, które wystawione na działanie promieni słonecznych osiągają znacznie większą temperaturę, niż okna białe. Jak wiadomo wraz ze wzrostem temperatury sztywność PVC maleje. Podsumowując: coraz rzadziej spotykana grubość ścianek, bardzo duże pole przekroju wzmocnienia stalowego, barwiona w masie koekstrudowana zewnętrzna ścianka profilu oraz specjalnie ukształtowana pierwsza zewnętrzna komora, czynią firmę Brügmann liderem jakości w tym obszarze.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!





Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt

Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt

assive House Institute w Darmstadt (PHI) potwierdził,...

Dom z panoramicznym widokiem na naturę

Dom z panoramicznym widokiem na naturę

Usytuowany wśród malowniczych wzgórz dom jednorodzinny...

Ancona – uchwyty do drzwi szklanych oraz systemów przesuwnych

Ancona – uchwyty do drzwi szklanych oraz systemów przesuwnych

Kolekcja Ancona to ponad 15 różnych modeli uchwytów...

Klasy patronackie DOBRY MONTAŻ  – kontynuacja współpracy

Klasy patronackie DOBRY MONTAŻ – kontynuacja współpracy

Zainicjowana w ubiegłym roku, w ramach kampanii...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria