Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Eksperci I i II panelu IX Kongresu Stolarki Polskiej

fot. POiD

Eksperci I i II panelu IX Kongresu Stolarki Polskiej


„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej. Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów. Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży.   


Prowadzący tę część Kongresu moderatorzy każdego roku dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając jednocześnie różne aspekty omawianego tematu – zawsze są one zilustrowane bogatym doświadczeniem innych osób, które w formie video-wywiadów przekazują uczestnikom Kongresu solidną dawkę wiedzy.  

Podczas poprzednich edycji Kongresu uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zbudować silną markę, co ma na to wpływ i jak ten proces prowadzić. Ważnym zagadnieniem była również ścieżka zakupowa konsumentów – dywagowaliśmy, czy stacjonarny punkt dystrybucji jest lepszy od wirtualnego sklepu – po analizie ekspertów biorących udział w panelu, okazało się, że dopiero połączenie obu metod jest najlepszym rozwiązaniem. Rok temu tematem przewodnim był design. Jak wpływa on na postrzeganie produktu i jak go wykorzystać, by sprzedawać więcej i w wyższej cenie.

W tym roku głównym zagadnieniem będzie biochemia sprzedawcy. Omówi go Nikolay Kirov – wykładowca, trener i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji i biznesie, partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, KozminskiExecutive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert opowie m.in. o tym, jak dział sprzedaży skupiony wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami. I odwrotnie: jak handlowców zbyt mocno skupionych na relacjach z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik. Pokaże, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży. Podpowie również jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników. 

W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży. Jednym z nich będzie Łukasz Borek z Volvo Car Poland (zobacz
).

» Zaproszenie na panel (obejrzyj)

W I panelu tematycznym „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa” zostaną zaś poruszone takie kwestie jak: aktualne trendy w stolarce otworowej i ich wpływ na kształt rynku, oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 roku wobec producentów stolarki otworowej, wykorzystanie nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem, termomodernizacja (przegląd projektów w wybranych krajach europejskich – omówienie systemu na przykładzie Włoch, system wsparcia w Polsce, zachęty finansowe – przedstawienie sytuacji z punktu widzenia ekonomii).

Szczegółowy opis programu, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod tym adresem.


Partnerem Strategicznym IX Kongresu Stolarki Polskiej jest firma Aluprof S.A. Partnerzy Główni wydarzenia to firmy: AIB, FAKRO, Klimas Wkręt-met, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Moffett, PORTA DRZWI, Teknos. Partnerami Wspierającymi Kongresu są firmy: Aereco, Fimtec, Soudal, ZEPRO.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Nowe władze Związku POiD

Nowe władze Związku POiD

Zgromadzenie miało charakter sprawozdawczo-wyborczy i...

Mistrzowskie Typowanie aluplast 2018. Walcz o mistrzostwo oraz cenne nagrody!

Mistrzowskie Typowanie aluplast 2018. Walcz o mistrzostwo oraz cenne nagrody!

Z myślą o wszystkich kibicach aluplast uruchamia...

Spadek produkcji okien drewnianych w I kwartale 2018 roku

Spadek produkcji okien drewnianych w I kwartale 2018 roku

Od połowy ubiegłego roku słabnie koniunktura w branży...

MR.100 – nowy system stałych żaluzji fasadowych od MORAD

MR.100 – nowy system stałych żaluzji fasadowych od MORAD

Lamele prostokątne stosuje się jako osłony budynków...

Nowe spojrzenie na okna PVC? REHAU wprowadza nowatorskie okleiny okienne

Nowe spojrzenie na okna PVC? REHAU wprowadza nowatorskie okleiny okienne

REHAU wprowadza do oferty nową generację oklein...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria