HYDRO: Za naszym sukcesem stoi nieustanny rozwój

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Piotr Wieliński, Prezes Zarządu Hydro Extrusion Poland

fot. HYDRO

Piotr Wieliński, Prezes Zarządu Hydro Extrusion Poland


Katarzyna Piekarska, Dyrektor Sprzedaży Hydro Extrusion Poland

fot. HYDRO

Katarzyna Piekarska, Dyrektor Sprzedaży Hydro Extrusion Poland

O zbliżającym się Jubileuszu 25-lecia działalności zakładów Hydro Extrusion Poland, czynnikach sukcesu, planowanych zmianach i realizowanych inwestycjach opowiadają Piotr Wieliński, Prezes Zarządu spółki oraz Katarzyna Piekarska, Dyrektor Sprzedaży.


Niebawem świętować będą Państwo 25-lecie działalności. Jak Pan uważa, jakie czynniki zadecydowały o sukcesie marek Sapa i Hydro na polskim rynku?

Piotr Wieliński: To prawda, już od ćwierć wieku budujemy branżę aluminiową w Polsce, dostarczając rodzimym przedsiębiorstwom komponenty aluminiowe wysokiej klasy. Myślę, że za sukcesem naszej obecności na polskim rynku stoi nieustanny rozwój oraz doskonalenie produktów i serwisu. Korzystając z nowoczesnych technologii, dbając o know-how i podnosząc kwalifikacje naszej kadry, zapracowaliśmy na zaufanie, za które jesteśmy bardzo wdzięczni. 

25 lat to szmat czasu – proszę zatem powiedzieć, jak w przeciągu tylu lat nadążali Państwo za zmianami trendów, by wciąż pozostać na topie?

Katarzyna Piekarska: Celem pioniera na rynku powinno być nie tylko doskonalenie technologii, ale i dbanie o relacje z odbiorcami. Oparte na szczerości i otwartej komunikacji relacje z naszymi partnerami biznesowymi mają dla nas znaczenie priorytetowe. To informacje uzyskane od naszych klientów, zarówno podczas codziennej współpracy, jak podczas regularnie przeprowadzanych badaniach satysfakcji, są dla nas najważniejszym źródłem opinii i wyznaczają kierunek naszego rozwoju. 

Czy w związku z tym, że istnieją Państwo na rynku już ćwierć wieku, planują Państwo jakieś zmiany, które pokażą firmę z innej strony?

Katarzyna Piekarska: W najbliższych miesiącach czekają nas dalsze zmiany wizerunkowe, które jednak podyktowane są nie jubileuszem, a zmianami właścicielskimi, do których doszło w ubiegłym roku. Aktualnie pracujemy nad nowym logo całej Grupy Hydro, które zostanie dostosowane do obecnych trendów komunikacji wizualnej oraz będzie przedstawiało wartości naszej marki. Jesienią tego roku planujemy zaprezentować kompletną identyfikację korporacyjną ukazującą założenia komunikacyjne, którymi będziemy kierować się w najbliższych latach. 

Czy może Pan zdradzić, jakie są plany Hydro na najbliższe dni, tygodnie i lata?

Piotr Wieliński: Głównymi działaniami, które jeszcze bardziej mają wzmocnić naszą pozycję lidera na rynku, będą inwestycję w rozwój kadry i technologii, które w konsekwencji prowadzą do optymalizacji założonych wyników biznesowych. Zamierzamy zmodernizować zaplecze produkcyjne we wszystkich naszych zakładach. Chcemy skupić się na rozwoju kultury organizacyjnej i kompetencji managerskich, aby jak najlepiej zadbać o rozwój naszych pracowników oraz jakość zarządzania. W dalszy ciągu będziemy też realizować projekty mające na celu utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa pracy. 

Piotr Wieliński – Prezes Zarządu Hydro Extrusion Poland; pracuje w Hydro (dawniej Sapa) od 25 lat. Gdy przyszedł do pracy, był czwartą osobą zatrudnioną w firmie. Zaczynał jako Konstruktor, następnie był Pełnomocnikiem Dyrektora ds. Systemu Jakości, był Kierownikiem Działu Fabrykacji, Dyrektorem Działu Fabrykacji, Dyrektorem Operacyjnym, aż do objęcia funkcji, którą piastuje obecnie. Stery w trzcianeckiej Sapie przejął w grudniu 2012 roku.

Katarzyna Piekarska – Dyrektor Sprzedaży Hydro Extrusion Poland. Do Hydro dołączyła w lutym 2008 roku jako Manager Marketingu. W 2012 roku, objęła stanowisko Szefa Działu Sprzedaży i Marketingu. Po niespełna trzech latach awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora, a w 2015 roku – na Dyrektora Sprzedaży.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Nowe władze Związku POiD

Nowe władze Związku POiD

Zgromadzenie miało charakter sprawozdawczo-wyborczy i...

Mistrzowskie Typowanie aluplast 2018. Walcz o mistrzostwo oraz cenne nagrody!

Mistrzowskie Typowanie aluplast 2018. Walcz o mistrzostwo oraz cenne nagrody!

Z myślą o wszystkich kibicach aluplast uruchamia...

Spadek produkcji okien drewnianych w I kwartale 2018 roku

Spadek produkcji okien drewnianych w I kwartale 2018 roku

Od połowy ubiegłego roku słabnie koniunktura w branży...

MR.100 – nowy system stałych żaluzji fasadowych od MORAD

MR.100 – nowy system stałych żaluzji fasadowych od MORAD

Lamele prostokątne stosuje się jako osłony budynków...

Nowe spojrzenie na okna PVC? REHAU wprowadza nowatorskie okleiny okienne

Nowe spojrzenie na okna PVC? REHAU wprowadza nowatorskie okleiny okienne

REHAU wprowadza do oferty nową generację oklein...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria