DOBRY MONTAŻ – rusza nowa odsłona kampanii

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wraz z początkiem sierpnia 2017 roku rozpoczęła się kontynuacja, organizowanej przez Związek POiD, ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOBRY MONTAŻ. Inicjatywa została rozszerzona o nowe działania, które pozwolą na dotarcie z przekazem do jeszcze większego grona odbiorców.

Dobrze wybrany produkt to dopiero połowa sukcesu – bez wynajęcia profesjonalnej ekipy, która pomoże dobrać właściwy system montażu i wykona poprawną instalację produktu, nie wykorzystamy w pełni właściwości drzwi czy okien. Prowadzona od 2014 roku kampania DOBRY MONTAŻ ma na celu edukację i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Część realizowanych w jej ramach inicjatyw jest też nakierowana na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk monterskich i przekazywanie fachowcom rzetelnej wiedzy w tym zakresie.

Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można również znaleźć na Fanpage’u DOBRY MONTAŻ na Facebooku. W ramach inicjatywy, idea dobrego montażu promowana jest też w punktach sprzedaży stolarki budowlanej, a zarządzające nimi osoby przechodzą specjalne szkolenia. 

W tym roku zaplanowano nowe działania, m.in. produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów. Kampania obejmuje także współpracę ze szkołami zawodowymi. W roku szkolnym 2016/2017 (w placówkach w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu) działały klasy patronackie. Współpraca ta ma być w dalszym ciągu kontynuowana i rozszerzona, dzięki czemu kolejni młodzi adepci sztuki budowlanej zdobędą fachową wiedzę.

Partnerami DOBREGO MONTAŻU są wiodące marki z branży stolarki budowlanej – firmy, dla których ważna jest idea prawidłowej instalacji: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal i VETREX. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Od początku towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt

Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt

assive House Institute w Darmstadt (PHI) potwierdził,...

Dom z panoramicznym widokiem na naturę

Dom z panoramicznym widokiem na naturę

Usytuowany wśród malowniczych wzgórz dom jednorodzinny...

Ancona – uchwyty do drzwi szklanych oraz systemów przesuwnych

Ancona – uchwyty do drzwi szklanych oraz systemów przesuwnych

Kolekcja Ancona to ponad 15 różnych modeli uchwytów...

Klasy patronackie DOBRY MONTAŻ  – kontynuacja współpracy

Klasy patronackie DOBRY MONTAŻ – kontynuacja współpracy

Zainicjowana w ubiegłym roku, w ramach kampanii...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria