DOBRY MONTAŻ – rusza nowa odsłona kampanii

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wraz z początkiem sierpnia 2017 roku rozpoczęła się kontynuacja, organizowanej przez Związek POiD, ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOBRY MONTAŻ. Inicjatywa została rozszerzona o nowe działania, które pozwolą na dotarcie z przekazem do jeszcze większego grona odbiorców.

Dobrze wybrany produkt to dopiero połowa sukcesu – bez wynajęcia profesjonalnej ekipy, która pomoże dobrać właściwy system montażu i wykona poprawną instalację produktu, nie wykorzystamy w pełni właściwości drzwi czy okien. Prowadzona od 2014 roku kampania DOBRY MONTAŻ ma na celu edukację i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Część realizowanych w jej ramach inicjatyw jest też nakierowana na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk monterskich i przekazywanie fachowcom rzetelnej wiedzy w tym zakresie.

Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można również znaleźć na Fanpage’u DOBRY MONTAŻ na Facebooku. W ramach inicjatywy, idea dobrego montażu promowana jest też w punktach sprzedaży stolarki budowlanej, a zarządzające nimi osoby przechodzą specjalne szkolenia. 

W tym roku zaplanowano nowe działania, m.in. produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów. Kampania obejmuje także współpracę ze szkołami zawodowymi. W roku szkolnym 2016/2017 (w placówkach w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu) działały klasy patronackie. Współpraca ta ma być w dalszym ciągu kontynuowana i rozszerzona, dzięki czemu kolejni młodzi adepci sztuki budowlanej zdobędą fachową wiedzę.

Partnerami DOBREGO MONTAŻU są wiodące marki z branży stolarki budowlanej – firmy, dla których ważna jest idea prawidłowej instalacji: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal i VETREX. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Od początku towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Jakość mierzona milimetrami

Jakość mierzona milimetrami

Chcąc dostarczać klientom produkty najwyższej...

Drzwi otwierane bez użycia siły

Drzwi otwierane bez użycia siły

Automatyczne cofanie rygli dzięki zastosowaniu nowego...

Schüco AWS PASK - Okno i drzwi przesuwne w jednym

Schüco AWS PASK - Okno i drzwi przesuwne w jednym

W domu lubimy cieszyć się dużą ilością światła i...

Prezydent Andrzej Duda odwiedził Selena Insulations

Prezydent Andrzej Duda odwiedził Selena Insulations

Najnowszy i najnowocześniejszy zakład produkcyjny Grupy...

Nowa siedziba Quadrature S.A.

Nowa siedziba Quadrature S.A.

Przeprowadzka Quadrature S.A. w Belgii do nowej siedziby...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria