DOBRY MONTAŻ – rusza nowa odsłona kampanii

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wraz z początkiem sierpnia 2017 roku rozpoczęła się kontynuacja, organizowanej przez Związek POiD, ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej DOBRY MONTAŻ. Inicjatywa została rozszerzona o nowe działania, które pozwolą na dotarcie z przekazem do jeszcze większego grona odbiorców.

Dobrze wybrany produkt to dopiero połowa sukcesu – bez wynajęcia profesjonalnej ekipy, która pomoże dobrać właściwy system montażu i wykona poprawną instalację produktu, nie wykorzystamy w pełni właściwości drzwi czy okien. Prowadzona od 2014 roku kampania DOBRY MONTAŻ ma na celu edukację i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Część realizowanych w jej ramach inicjatyw jest też nakierowana na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk monterskich i przekazywanie fachowcom rzetelnej wiedzy w tym zakresie.

Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można również znaleźć na Fanpage’u DOBRY MONTAŻ na Facebooku. W ramach inicjatywy, idea dobrego montażu promowana jest też w punktach sprzedaży stolarki budowlanej, a zarządzające nimi osoby przechodzą specjalne szkolenia. 

W tym roku zaplanowano nowe działania, m.in. produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów. Kampania obejmuje także współpracę ze szkołami zawodowymi. W roku szkolnym 2016/2017 (w placówkach w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu) działały klasy patronackie. Współpraca ta ma być w dalszym ciągu kontynuowana i rozszerzona, dzięki czemu kolejni młodzi adepci sztuki budowlanej zdobędą fachową wiedzę.

Partnerami DOBREGO MONTAŻU są wiodące marki z branży stolarki budowlanej – firmy, dla których ważna jest idea prawidłowej instalacji: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal i VETREX. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Od początku towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich.

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Lista 100 Najbogatszych Polaków 2018 a branża stolarki otworowej

Lista 100 Najbogatszych Polaków 2018 a branża stolarki otworowej

Aby znaleźć się na Liście 100 Najbogatszych Polaków...

Ważna wiadomość dla polskich eksporterów stolarki otworowej do Szwecji

Ważna wiadomość dla polskich eksporterów stolarki otworowej do Szwecji

Władze Szwecji z własnej inicjatywy zaostrzyły...

Forum Wiedzy Inoutic rozpoczęło sezon 2018

Forum Wiedzy Inoutic rozpoczęło sezon 2018

W ramach inicjatywy „Forum wiedzy Inoutic” sezon 2018...

Okno przeciwpożarowe MB-86EI – nowość w ofercie ALUPROF

Okno przeciwpożarowe MB-86EI – nowość w ofercie ALUPROF

Najnowszy system przeciwpożarowy MB-86EI dedykowany jest...

Mobilna Akademia fischer rusza w Polskę

Mobilna Akademia fischer rusza w Polskę

Już 2 marca w trasę wyruszy fischerTRUCK –...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria