Dni Otwartych Markiz 2017 – podsumowanie akcji

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Dni Otwartych Markiz 2017

fot. Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017


Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Dni Otwartych Markiz 2017

fot.Grupa TOP

Dni Otwartych Markiz 2017

Już po raz trzeci w całej Polsce odbyła się akcja pod nazwą Dni Otwartych Markiz, zorganizowana przez Grupę TOP, zrzeszającą podmioty z branży technik osłonowych. Od 31. marca do 2. kwietnia salony organizatorów akcji wypełnione były klientami zainteresowanymi przesłonami tarasowymi. 

Dzięki propagowaniu najnowszych rozwiązań odpowiadających na indywidualne potrzeby, wydarzenie z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, zarówno profesjonalistów, jak i klientów. Rośnie też nieustannie rozpoznawalność akcji, która określana jest jako kultowe wydarzenie w branży. Moc inspiracji z zakresu aktualnych trendów, poznanie najbogatszej na rynku oferty zadaszeń tarasowych i konsultacje z ekspertami to tylko niektóre korzyści udziału w akcji, wskazywane przez uczestników. 

» Przygotowania do akcji 

Z uwagi na szeroki zasięg akcji i złożoność projektu, firmy z Grupy TOP precyzyjnie zaplanowały kampanię. Pierwsze spotkanie, podczas którego omawiano organizację Dni Otwartych Markiz 2017, odbyło się w Zubercu na Słowacji jeszcze w styczniu (przeczytaj). Kolejne spotkania szkoleniowe w Łodzi oraz we Włoszech w fabryce firmy Hella również poświęcone były przygotowaniu do sezonu. Firmy wielokrotnie spotykały się i wymieniały pomysły również za pomocą wideokonferencji i grupy dyskusyjnej. Sprawny przepływ informacji okazał się kluczowy w organizacji wydarzenia w 14 miejscach jednocześnie. 

» Pergole – must have sezonu 

Absolutnym hitem tegorocznej edycji akcji okazały się pergole. Większość klientów odwiedziła salony z powodu zainteresowania nowymi rozwiązaniami tej formy zadaszenia. Dzięki bliskiej współpracy z dostawcami, firmy Grupy Top przygotowały całą paletę nowości i promocji, odpowiadając tym samym na zapotrzebowanie zgłoszone przez klientów. 

» Partnerzy akcji – najciekawsze rozwiązania 

Kluczowym czynnikiem powodzenia akcji była bliska i sprawna współpraca z dostawcami, dzięki której proces projektowania, prezentacji oferty oraz sprzedaży stał na najwyższym poziomie. Dobre relacje z kluczowymi producentami w branży to również gwarancja ciągłego podnoszenia kompetencji, a co za tym idzie – zapewnienia klientom fachowego poradnictwa.

Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się pergole firmy DRAGON, w szczególności model PRO. Dopracowana konstrukcja, solidne wykonanie i nowoczesny design wpływają na doskonałą sprzedaż tego rozwiązania. Nowością tegorocznej akcji była między innymi pergola firmy SOLAR-TECH, prezentowana przez uczestników pod nazwą TOPPRIMA. Pergola lamelowa wykonana z aluminium doskonale pasuje do modernistycznej architektury. Dzięki elastycznemu podejściu producenta, możliwe jest wykonanie również bardzo zindywidualizowanych rozwiązań. Klasycznie piękne i luksusowe markizy i pergole prezentowane były z oferty firmy MARKILUX. Szczególną uwagę klientów przyciągała pergola Markilux 110/210 oraz nowoczesne markizy 970 i MX-1. 

Kolejną nowością w salonach były rozwiązania firmy Hella, poznane przez firmy z Grupy Top podczas szkolenia we włoskiej fabryce firmy. Pergola Ghost zachwyca prostotą i funkcjonalnością rozwiązania dachu segmentowanego, gdzie tkanina chowana jest do kilku kasetek, dzięki czemu nie jest narażona na zabrudzenia poza okresem jej użytkowania. Kolejne rozwiązanie, klasyczna pergola segmentowa Sintesi przekonuje solidnością wykonania, umożliwiającą wykonanie pojedynczego modułu w rozpiętości nawet sześciu metrów. 

» Współpraca 

Sukces akcji nie byłby możliwy, gdyby nie chęć współpracy firm z Grupy TOP. Firmy widzą w niej możliwość rozwoju, wymiany wiedzy, doskonalenia własnych kompetencji i rozwoju własnych salonów. Zrealizowany przez firmy z Grupy TOP kolejny projekt ma również wymiar integracyjny, będący bazą kolejnych przedsięwzięć.   

» Wakacje dla dzieci 

Tegoroczna edycja akcji miała również wymiar społeczny. Część dochodu ze sprzedaży pergoli i markiz została przekazana Stowarzyszeniu SIEMACHA w Krakowie. Wsparcie w kwocie 52 888,44 zł, stanowiące część dochodu ze sprzedaży markiz i pergoli w ramach Dni Otwartych Markiz 2017, zostało przekazane na rzecz wypoczynku wakacyjnego wychowanków placówek opieki całodobowej SIEMACHA Spot 24/7. Pozyskana kwota na społeczny cel jest również dowodem siły współpracy w grupie i dobrych relacji z kluczowymi producentami w branży. 

» Plany na przyszłość 

Kolejny wspólny sukces zachęca firmy do dalszej integracji. W czerwcu br. zawiązana została spółka celowa, realizująca wspólne projekty firmy Grupy TOP. Planowane są wspólne działania marketingowe oraz szkoleniowe. 

» Podsumowanie Dni Otwartych Markiz 2017 

Efektem Dni Otwartych Markiz 2017 są liczne, ciekawe realizacje już wykonane dla klientów. Pomimo niesprzyjającej w tym sezonie pogody, firmy Grupy TOP notują wyjątkowo pomyślny sezon, szczególnie z uwagi na popularność rozwiązań pergoli.

» O Grupie TOP 

Grupa TOP jest porozumieniem przedsiębiorstw z branży technik osłonowych, oferującym najwyższy (TOP) standard obsługi w zakresie produktów premium (TOP). 

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt

Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt

assive House Institute w Darmstadt (PHI) potwierdził,...

Dom z panoramicznym widokiem na naturę

Dom z panoramicznym widokiem na naturę

Usytuowany wśród malowniczych wzgórz dom jednorodzinny...

Ancona – uchwyty do drzwi szklanych oraz systemów przesuwnych

Ancona – uchwyty do drzwi szklanych oraz systemów przesuwnych

Kolekcja Ancona to ponad 15 różnych modeli uchwytów...

Klasy patronackie DOBRY MONTAŻ  – kontynuacja współpracy

Klasy patronackie DOBRY MONTAŻ – kontynuacja współpracy

Zainicjowana w ubiegłym roku, w ramach kampanii...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria