20 lat mocowań fischer w Polsce

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wnętrze sali Jana Haluszki w Wieliczce

fot. fischerpolska

Wnętrze sali Jana Haluszki w Wieliczce


Artur Hoffman, prezes fischerpolska

fot. fischerpolska

Artur Hoffman, prezes fischerpolska

Marka fischer w tym roku obchodzi 20-lecie swojego istnienia w Polsce. Polskie przedstawicielstwo z siedzibą w Krakowie jest jedną z 42 filii globalnego producenta systemów zamocowań. Punktem kulminacyjnym obchodów była uroczysta gala, która odbyła się 14 listopada w Kopalni Soli „Wieliczka”. 


Od dwóch dekad mocowania z charakterystycznym znakiem rybki są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży w Polsce. Założona w 1997 roku spółka na początku swojej działalności zajmowała się przede wszystkim dystrybucją produktów z logo fischer, Upat i Kress. Dzięki dynamicznemu rozwojowi cztery lata później jednostka stała się częścią Grupy fischer i zarazem oficjalnym przedstawicielem niemieckiego producenta w Polsce. Dziś fischerpolska zatrudnia ponad 70 pracowników, a w portfolio posiada przeszło 14 tys. systemów mocowań do każdego materiału budowlanego i wszystkich zastosowań. 

Tegoroczny jubileusz stał się doskonałą okazją, aby podsumować 20-lecie działalności, ale też w sposób szczególny podziękować kluczowym partnerom biznesowym oraz naszym pracownikom. W trakcie uroczystej gali, w obecności przedstawicieli Grupy fischer, symbolicznie nagrodziliśmy współpracowników i kontrahentów, którzy są z nami od samego początku – mówi Artur Pławny, dyrektor ds. strategii produktowej i marketingu w fischerpolska. 


Bankiet jubileuszowy odbył się 14 listopada w urokliwych wnętrzach Sali Jana Haluszki w Kopalni Soli „Wieliczka”. Wśród ponad stu zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele Grupy fischer: prezes zarządu Dirk Schallock, dyrektor zarządzający w Azji i na Bliskim Wschodzie, Alexander Bassler, dyrektor regionalny, Johannes Konrad i kierownik sprzedaży, Dieter Zwick. W imieniu polskiej spółki przemawiał dyrektor zarządzający Artur Hoffman. 

W Polsce rozwiązania marki znalazły zastosowanie przy takich inwestycjach, jak budowa Stadionu Narodowego, III etap modernizacji linii kolejowej E59 Poznań-Wrocław, rozbudowa II linii warszawskiego metra czy budowa najwyższego wieżowca w Polsce – Varso Tower. 

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Lista 100 Najbogatszych Polaków 2018 a branża stolarki otworowej

Lista 100 Najbogatszych Polaków 2018 a branża stolarki otworowej

Aby znaleźć się na Liście 100 Najbogatszych Polaków...

Ważna wiadomość dla polskich eksporterów stolarki otworowej do Szwecji

Ważna wiadomość dla polskich eksporterów stolarki otworowej do Szwecji

Władze Szwecji z własnej inicjatywy zaostrzyły...

Forum Wiedzy Inoutic rozpoczęło sezon 2018

Forum Wiedzy Inoutic rozpoczęło sezon 2018

W ramach inicjatywy „Forum wiedzy Inoutic” sezon 2018...

Okno przeciwpożarowe MB-86EI – nowość w ofercie ALUPROF

Okno przeciwpożarowe MB-86EI – nowość w ofercie ALUPROF

Najnowszy system przeciwpożarowy MB-86EI dedykowany jest...

Mobilna Akademia fischer rusza w Polskę

Mobilna Akademia fischer rusza w Polskę

Już 2 marca w trasę wyruszy fischerTRUCK –...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria