20 lat mocowań fischer w Polsce

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Wnętrze sali Jana Haluszki w Wieliczce

fot. fischerpolska

Wnętrze sali Jana Haluszki w Wieliczce


Artur Hoffman, prezes fischerpolska

fot.fischerpolska

Artur Hoffman, prezes fischerpolska

Marka fischer w tym roku obchodzi 20-lecie swojego istnienia w Polsce. Polskie przedstawicielstwo z siedzibą w Krakowie jest jedną z 42 filii globalnego producenta systemów zamocowań. Punktem kulminacyjnym obchodów była uroczysta gala, która odbyła się 14 listopada w Kopalni Soli „Wieliczka”. 


Od dwóch dekad mocowania z charakterystycznym znakiem rybki są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży w Polsce. Założona w 1997 roku spółka na początku swojej działalności zajmowała się przede wszystkim dystrybucją produktów z logo fischer, Upat i Kress. Dzięki dynamicznemu rozwojowi cztery lata później jednostka stała się częścią Grupy fischer i zarazem oficjalnym przedstawicielem niemieckiego producenta w Polsce. Dziś fischerpolska zatrudnia ponad 70 pracowników, a w portfolio posiada przeszło 14 tys. systemów mocowań do każdego materiału budowlanego i wszystkich zastosowań. 

Tegoroczny jubileusz stał się doskonałą okazją, aby podsumować 20-lecie działalności, ale też w sposób szczególny podziękować kluczowym partnerom biznesowym oraz naszym pracownikom. W trakcie uroczystej gali, w obecności przedstawicieli Grupy fischer, symbolicznie nagrodziliśmy współpracowników i kontrahentów, którzy są z nami od samego początku – mówi Artur Pławny, dyrektor ds. strategii produktowej i marketingu w fischerpolska. 


Bankiet jubileuszowy odbył się 14 listopada w urokliwych wnętrzach Sali Jana Haluszki w Kopalni Soli „Wieliczka”. Wśród ponad stu zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele Grupy fischer: prezes zarządu Dirk Schallock, dyrektor zarządzający w Azji i na Bliskim Wschodzie, Alexander Bassler, dyrektor regionalny, Johannes Konrad i kierownik sprzedaży, Dieter Zwick. W imieniu polskiej spółki przemawiał dyrektor zarządzający Artur Hoffman. 

W Polsce rozwiązania marki znalazły zastosowanie przy takich inwestycjach, jak budowa Stadionu Narodowego, III etap modernizacji linii kolejowej E59 Poznań-Wrocław, rozbudowa II linii warszawskiego metra czy budowa najwyższego wieżowca w Polsce – Varso Tower. 

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Kontakt do redakcji oknonet.pl


Produkcja w liczbach – Inoutic partnerem Excel Day

Produkcja w liczbach – Inoutic partnerem Excel Day

Inoutic wraz z przedstawicielami innych firm postanowili...

Nowy katalog wypełnień drzwiowych VEYNA 2018

Nowy katalog wypełnień drzwiowych VEYNA 2018

W chwili obecnej wchodzi w życie nowy katalog...

Konstrukcje ppoż. ALUFIRE w biurach Wirtualnej Polski

Konstrukcje ppoż. ALUFIRE w biurach Wirtualnej Polski

ALUFIRE dostarczył bezszprosowe ścianki AVL EI 30 do...

Świeże powietrze w domu zimą – jak wietrzyć, żeby nie żałować?

Świeże powietrze w domu zimą – jak wietrzyć, żeby nie żałować?

Widmo rosnących kosztów eksploatacyjnych, zachwianie...

Spektakularne rezultaty palenia świetlików YAWAL

Spektakularne rezultaty palenia świetlików YAWAL

W ostatnim czasie dział R&D firmy YAWAL prowadził...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria